Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• RaydenRS
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 20-01 09:56
Mijn vraag
Ik gebruik nu al een tijd KPN en 1.1.1.1 de app als vpn alleen nu na de warp/warp+ upgrade doet het internet op de raarste manieren niet meer, aliexpress amazon en spotify doen het niet en de rest wel wat super raar is. Heeft iemand tips hoe ik dit kan fixen want ik wil echt niet mijn Warp+ kwijt eigenlijk, ik hou van cloudflare's software.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik android 9 op mijn S8+ icm KPN en 1.1.1.1 natuurlijk ik heb ook AVG antivirus en cleaning software.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb Warp+ al een keer uit gezet dit werkt grotendeels 1.1.1.1 geheel uit zetten werkt echter het best alleen dit wil ik niet doen op langer termijn, daarbij wil ik graag cloudflare blijven ondersteunen met mijn abonnement bij hun Warp+.

Alle reacties

• MisteRMeesteR
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:40

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Topictitel wat opgepoetst + schopje naar NT

MisteRMeesteR wijzigde deze reactie 08-10-2019 16:44 (20%)

www.google.nl

• Apatito123
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 02-12-2019
Ik ben zelf niet bekend met de Warp VPN-dienst moet ik eerlijk zeggen. Ik heb gehoord dat Warp gebruik maakt van Wireguard, maar is er nog een ander protocol dat je kunt kiezen? Vaak kun je veel compatibiliteitsproblemen oplossen door een beetje met protocollen te experimenteren.

Ik kan me ook goed voorstellen dat het niet echt helpt dat Warp alleen gebruik maakt, naar wat ik heb gelezen, van een UDP poort. Deze zijn over het algemeen sneller maar kunnen, naar mijn weten, makkelijker resulteren in onstabiliteits- en connectie problemen.

Ik snap dat als je Cloudfare fijn vindt als je het vaak gebruikt en gewend bent. Persoonlijk zou ik echter nooit voor een VPN-dienst gaan waar ik maar 1 protocol kan gebruiken (als dat dus het geval is bij Warp). Maar goed, dat ben ik.

Ik zou als het kan gewoon verschillende settings een beetje tweaken (bijvoorbeeld verschillende UDP poorten proberen als dat kan) en kijken of dat helpt. Jammer dat ik niet meer kan helpen.

Top VPN's van 2019 vergeleken

• Apatito123
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 02-12-2019
Is het ondertussen gelukt om Amazon en Spotify werkend te krijgen met Warp+? Ben best wel benieuwd. Het lijkt me apart dat alleen enkele websites geblokkeerd worden.

Het enige dat ik me erbij zou kunnen voorstellen is dat Spotify, Amazon en AliExpress misschien VPN's willen blokkeren voor het geval mensen deze gebruiken voor korting op deze platformen (als in, je met een server in een land met een lagere levensstandaard verbinden.) Maar ik weet niet eens of de bovengenoemde platformen hun abonnementen/producten ook echt goedkoper verkopen in bepaalde regio's.

Hoe dan ook, hoop dat je er snel uitkomt.

Top VPN's van 2019 vergeleken

• RaydenRS
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 20-01 09:56
Op het moment werkt alles weer alleen amazon duurt lang om te laden ik weet niet waar dit aan ligt voor nu is het dus gefixt bedankt!

Mvg
Nemo

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True