Advies voor tweede scherm macbook voor Zwift

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds een tijdje fiets ik digitaal in mijn kelder via het spel Zwift.
Hiervoor gebruik ik mijn macbook pro 2015 13 inch.
Ben tevreden over hoe de game er grafische uit ziet.
Zou echter wel graag een grote tweede scherm hebben.
Dit is puur en alleen daar op gericht, vind het zonde om hier de hoofdprijs voor te betalen

Ben hiervoor me aan het oriënteren maar ik wordt er niet veel wijzer van.
Wat raden jullie me aan?

Dank van een Noob!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57

nelizmastr

Goed wies kapot

Welk formaat zou je willen? Welke features zoek jij in een monitor? Al ben je een leek, je weet vast wat je zoekt in een scherm :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk tussen de 23 en 32 inch. En ik zoek dus een monitor die een game als zwift goed draait. Volgens mij is dan vooral belangrijk dat er weinig vertraging is? Liefst dus beeld kwaliteit passend met wat mijn macbook pro 2015 kan leveren (dat vind ik vooral moeilijk in te schatten). Geluid zou mooi zijn maar geen vereiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:01:
ik denk tussen de 23 en 32 inch. En ik zoek dus een monitor die een game als zwift goed draait. Volgens mij is dan vooral belangrijk dat er weinig vertraging is? Liefst dus beeld kwaliteit passend met wat mijn macbook pro 2015 kan leveren (dat vind ik vooral moeilijk in te schatten). Geluid zou mooi zijn maar geen vereiste
Monitors draaien geen games, dat doet de video chip in de macbook. De monitor laat alleen zien wat de videokaart aan beelden verwerkt.

Hoe hoger de resolutie en het detailniveau hoe lager de framerate dus hoe stotteriger het wordt. De tamelijk zwakke Intel graphics zou ik niet koppelen aan een 4K beeldscherm om die reden.

Vertraging is op hedendaagse monitors geen probleem meer. Dat is vooral een videokaart aangelegenheid als de framerate onder de 30 komt. Idealiter zit je rond de 60, maar dat heeft dus niets met het scherm te maken.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kijk gewoon even op V&A naar een scherm tussen 24 en 32 inch met hdmi aansluiting, werkt prima. Elk modern scherm voldoet wel. Zo doe ik het ook, ook met een MBP 13".

[ Voor 18% gewijzigd door Microkid op 09-10-2019 07:54 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 13:16

EMP

Krulloos!

Kies inderdaad gewoon een scherm in het formaat wat je mooi vind.

Neem eentje die 1920x1080 resolutie heeft. Meer ga je toch met je MBP in games toch niet aangestuurd krijgen..

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-04 16:57
Let op! als je je macbook pro 2015 aansluit via 1 hdmi kabel dan kun je alleen een output geven van 30hz als ik me niet vergis. Als je het doet via de thunderbolt aansluiting dan kun je wel 60 hz krijgen.

Correct me if i'm wrong please

☻/ Please consider the environment before printing anything
/▌
/ \ <-- This is Bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1