Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gamen op een android box

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik plaats hem hier omdat het toch over "gaming" hardware gaat.

Ik zit met het volgende, ik mag graag wat simpele games spelen (dus de android versies)
Ik speel zelf veel Morden Combat, Minecraft, Terraria en Stardew Valley. Deze draaien allemaal
soepel op mn Nokia 7.1.

Nu hoor ik iedereen direkt denken/roepen... Nvidia Shield. De maar van de shield is dat ik 3/4 van de
functies niet ga gebruiken.

Heel mooi, zal vast werken, maar werkt dat ook op de simpelere android boxjes?

Zoals de Minix , of bijvoorbeeld deze V&A aangeboden: X96 Max MediaSpeler 4GB 64GB Android 8.1 Quad Core ARM die op V&A staat ?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Verwijderd

Werkt meestal wel, maar de controls zijn meestal ingericht op een touchscreen en dat gaat het plezier niet ten goede op een box

Ik zou het eerst eens testen met een beoogde controller zodat je weet of dat een beetje te doen is

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2019 20:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
De games werken goed, tenminste op mn Nokia icm met een Xbox One V2 controller.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:50

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Verwijderd Er verschillende mediaspelers van Minix. Welke dacht je aan?
Als je weet welke SoC erin zit, kan je die weer vergelijken met de SoC in je telefoon om te weten of het een beetje zal werken. En wat Intelligo ook zegt, test het eens met een controller op je telefoon. Dan weet je of het prettig werkt of niet.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Verwijderd

Topicstarter
Dacht zelf aan een u9h

Verwijderd

Topicstarter
meer mensen een idee welke box ik moet áanschaffen?

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:12
Ik kan zelfs op mijn Sony Bravia KD-49XD7005 Android games op spelen waaronder 3D shooters zoals Unkilled

Dit doe ik met een Gamesir T2a controller die ik op Aliexpress heb gekocht, zit een wireless usb receiver bij die ik in de tv kan stoppen.

Deze Sony TV heeft een ook een ARM Cortex-A53 zoals die mediastreamers die je zelf hebt uitgezocht.

Ik zou wel een wat sterkere processor doen, want deze dateerd ook alweer uit 2012, moet zeker wel wat beters te krijgen zijn, aan de andere kant het lijkt sterk genoeg te zijn voor mediaspelers nog steeds.

[ Voor 7% gewijzigd door Turismo op 08-10-2019 21:08 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
ok denk een shield een z9s of een q10 pro sterker is, maar waar zou ik voor zon duurdere gaan?

moeilijke keuze

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2019 20:35 ]

Pagina: 1