Toon posts:

Is deze pc goed voor gaming?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Vraag

• KianVG
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 24-10-2019
Hallo ik heb gisteren deze pc besteld. ASRock B450M-HDV R4.0,

MSI RX 570 Armor 4GB OC

Kingston A400

Sharkoon V1000 case

Cooler Master MWE White 450W V2

Crucial Ballistix Sport LT 16GB 2x 8GB

AMD Ryzen 5 2600

Deze komt out het Best buy guide van vorige maand en het is de budgetgamesysteem ik heb zelf niet zo veel verstand van computers maar mijn vader wel dus die zet hem in elkaar alleen hoeveel fps kan ik met deze pc halen? Ik speelde eerst altijf op me vaders laptop en die haalde maar 30-60 fps op minecraft en CS:GO valt bijna niet te spelen kan ik op de pc die ik nu geb gekocht deze games spelen op hoge fps? En kan ik op deze pc Borderlands 3 spelen? Want ik heb bij mijn video kaart gratis Borderlands 3 gehad. En heeft mijn moederbord updates ofzo nodig zoals BIOS updates ik had hier is over gelezen. Alvast bedankt :) (ik wil trouwens geen comentaar ofzo ik heb er geen vestand van ik wil gewoon een antwoord op mijn vraag)

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Tja, deze vragen kan je gewoon zelf uitzoeken :). Wat houdt je tegen om benchmarks te zoeken van jouw games en hardware?

Kom je er niet uit, open dan een nieuw topic en geef aan wat je gevonden hebt en wat daar onduidelijk is. Zo werkt het op het forum.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee