Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming only. Heb verder geen workload.
Games: vanallles en nog wat op maximale settings (Path of Exile, ffxiv, witcher 3, ni no kuni, tales of vesperia en andere jrpg's
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 2.5" SATA SSD die ik evt. kan meenemen maar ik heb liever een 1TB NVME SSD denk ik tenzij het verschil te verwaarlozen is (heb een crucial mx500) verder heb ik al een Gigabyte Aorus AD27QD monitor gekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil alles nieuw aanschaffen. Niet geinteresseerd in SLI. Ik heb ook geen CD/DVD speler nodig.
16GB Ram is genoeg maar wil mogelijkheid tot 32GB voor de toekomst
Mijn fav game op RAM Disk zetten lijkt mij wel leuk maar of dat in 2019 nog een ding is weet ik niet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Case: fractal design define r6 usb-c
Fans: Noctua (goede verhalen over gehoord en heb veel reviews gelezen)
Ik ben geen Intel fanboy maar heb verder geen workload dus intel lijkt mij beter door de hogere kloksnelheid (heb de cores waarschijnlijk niet nodig of wel?) heb in principe geen voorkeur voor amd/intel wil gewoon maximale prestaties voor gaming.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maximale gaming prestaties en zo stil mogelijk. Ik wil de stockfans van de fractal case vervangen door noctua fans en een grote noctua fan op cpu. Dit is mijn 1e PC die ik zelf ga bouwen dus ik wil geen gedoe met watercooling. Ik hou niet van RGB dus ik wil ook niet extra betalen voor onderdelen met RGB
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, tenzij het makkelijk is (dit is mijn 1e build)
Wat verwacht je van ons?
- Advies met onderdelen
- Advies noctua fans voor case en beste setting.
- Evt. noob vraagjes beantwoorden
Zoals als dit wil ik:
*knip* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Zet de boel even om met de Handleiding Pricewatch
Gaming only. Heb verder geen workload.
Games: vanallles en nog wat op maximale settings (Path of Exile, ffxiv, witcher 3, ni no kuni, tales of vesperia en andere jrpg's
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 2.5" SATA SSD die ik evt. kan meenemen maar ik heb liever een 1TB NVME SSD denk ik tenzij het verschil te verwaarlozen is (heb een crucial mx500) verder heb ik al een Gigabyte Aorus AD27QD monitor gekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil alles nieuw aanschaffen. Niet geinteresseerd in SLI. Ik heb ook geen CD/DVD speler nodig.
16GB Ram is genoeg maar wil mogelijkheid tot 32GB voor de toekomst
Mijn fav game op RAM Disk zetten lijkt mij wel leuk maar of dat in 2019 nog een ding is weet ik niet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Case: fractal design define r6 usb-c
Fans: Noctua (goede verhalen over gehoord en heb veel reviews gelezen)
Ik ben geen Intel fanboy maar heb verder geen workload dus intel lijkt mij beter door de hogere kloksnelheid (heb de cores waarschijnlijk niet nodig of wel?) heb in principe geen voorkeur voor amd/intel wil gewoon maximale prestaties voor gaming.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maximale gaming prestaties en zo stil mogelijk. Ik wil de stockfans van de fractal case vervangen door noctua fans en een grote noctua fan op cpu. Dit is mijn 1e PC die ik zelf ga bouwen dus ik wil geen gedoe met watercooling. Ik hou niet van RGB dus ik wil ook niet extra betalen voor onderdelen met RGB
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, tenzij het makkelijk is (dit is mijn 1e build)
Wat verwacht je van ons?
- Advies met onderdelen
- Advies noctua fans voor case en beste setting.
- Evt. noob vraagjes beantwoorden
Zoals als dit wil ik:
*knip* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Zet de boel even om met de Handleiding Pricewatch
[ Voor 12% gewijzigd door br00ky op 07-10-2019 21:44 ]