Vraag

• Badname2
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 25-11 22:06
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
±42 inch 4k smart-tv vooral voor gamen, netflix en beetje tv kijken

Wat is je budget?
Rond de 1000euro, eronder liefst

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor gamen, netflix, en tv kijken. Ik heb een PS4 pro, en een Switch.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de PHILIPS 55PUS7303 - AMBILIGHT bekeken bij een vriend.
Ik heb momenteel de Sony KDL 42w705b (problemen met te weinig ram zorgen voor veel Netflix crashes, en 5GHz wifi kconnectie valt vaak uit)

Welke vragen heb je hier nog over?
Twijfel tussen 100hz en 50hz, omdat ik nu nog 50hz heb.
Ik zoek ook een betaalbare/goede sound bar of speakers oplossing. Ik heb nu een soundbar van Sony van 80euro maar die is not great not terrible. Ik zat te kijken naar de nieuwe Amazon echo luxe speakers en dan twee daarvan in de woonkamer neer te zetten, maar weet niet of er beter alternatief in die 100-350 euro price range is.

[Voor 4% gewijzigd door Badname2 op 07-10-2019 20:26]

Alle reacties

• ethereal81
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-11 11:26
Ik heb zelf de 50PUS7303 en die bevalt me uitstekend. Bijna een jaar in gebruik, Netflix nog nooit gecrasht. Beeld is uitstekend, van inputlag heb ik nog niks gemerkt en de tv kostte me nog geen 600 euro. Menu's en apps werken vlot, casten gaat prima, ik ben enorm tevreden. Ambilight vind ik een te gekke toevoeging (was ik al gewend van mijn vorige tv) maar dat is wel een smaakdingetje. Vooral bij gamen en bij films vind ik het te gek.

Geluid is wel een dingetje, dat is niet geweldig, maar als je budget 1000 euro is kun je voor de resterende 400 euro een prima soundbar of setje speakers halen :)

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-11 15:38
Deze vraag is al heel vaak gesteld. Kijk ook eens in dit topic https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1944150

Moet het perse 42"zijn? Voor € 1.000 kun je ook eens kijken naar de Sony XF9005. Kleinste formaat is 49 inch, maar een zoveel betere tv dan die 42" modellen. 4K op 42" (ook op 49" vrees ik) is niet boeiend. Kies dan iig een tv die goed HDR kan weergeven. De 42" modellen zijn vaak geen hele denderende tv's en 100hz panelen zijn dan al helemaal zeldzaam. Voor € 1.000 zou je zelfs nog een LG OLED C8 kunnen kopen. Wel een stukje groter met 55".

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee