Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
±42 inch 4k smart-tv vooral voor gamen, netflix en beetje tv kijken
Wat is je budget?
Rond de 1000euro, eronder liefst
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor gamen, netflix, en tv kijken. Ik heb een PS4 pro, en een Switch.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de PHILIPS 55PUS7303 - AMBILIGHT bekeken bij een vriend.
Ik heb momenteel de Sony KDL 42w705b (problemen met te weinig ram zorgen voor veel Netflix crashes, en 5GHz wifi kconnectie valt vaak uit)
Welke vragen heb je hier nog over?
Twijfel tussen 100hz en 50hz, omdat ik nu nog 50hz heb.
Ik zoek ook een betaalbare/goede sound bar of speakers oplossing. Ik heb nu een soundbar van Sony van 80euro maar die is not great not terrible. Ik zat te kijken naar de nieuwe Amazon echo luxe speakers en dan twee daarvan in de woonkamer neer te zetten, maar weet niet of er beter alternatief in die 100-350 euro price range is.
Ik zoek een?
±42 inch 4k smart-tv vooral voor gamen, netflix en beetje tv kijken
Wat is je budget?
Rond de 1000euro, eronder liefst
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor gamen, netflix, en tv kijken. Ik heb een PS4 pro, en een Switch.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de PHILIPS 55PUS7303 - AMBILIGHT bekeken bij een vriend.
Ik heb momenteel de Sony KDL 42w705b (problemen met te weinig ram zorgen voor veel Netflix crashes, en 5GHz wifi kconnectie valt vaak uit)
Welke vragen heb je hier nog over?
Twijfel tussen 100hz en 50hz, omdat ik nu nog 50hz heb.
Ik zoek ook een betaalbare/goede sound bar of speakers oplossing. Ik heb nu een soundbar van Sony van 80euro maar die is not great not terrible. Ik zat te kijken naar de nieuwe Amazon echo luxe speakers en dan twee daarvan in de woonkamer neer te zetten, maar weet niet of er beter alternatief in die 100-350 euro price range is.
[ Voor 4% gewijzigd door Badname2 op 07-10-2019 20:26 ]