Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard Oedzes
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-09-2021
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Goedenavond allemaal,

Hoop hier een aantal deskundige mensen te vinden welke mij zouden kunnen helpen met RDP.

Dit weekend heb ik mijn niet Intel Nuc geïnstalleerd, alles werkt perfect dus ik dacht.. tijd om hem in de meterkast te plaatsen en vervolgens via RDP contact te kunnen maken.

Contact maken gaat erg goed, spoepel en snel.. maar het probleem is dat de speciale tekens niet juist worden weergegeven..

Hiervoor heb ik al heel wat gegoogled en zelfs register al aan lopen passen maar het mag allemaal niet baten..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Maak je gebruik van MSTSC of van de RDP app.
Volgens mij was er ooit iets met de RDP app dat bepaalde tekens niet goed doorkwamen.

Zelf gebruik ik of MSTSC of iets van mRemote.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:35
Gerard Oedzes schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:02:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Goedenavond allemaal,

Hoop hier een aantal deskundige mensen te vinden welke mij zouden kunnen helpen met RDP.

Dit weekend heb ik mijn niet Intel Nuc geïnstalleerd, alles werkt perfect dus ik dacht.. tijd om hem in de meterkast te plaatsen en vervolgens via RDP contact te kunnen maken.

Contact maken gaat erg goed, spoepel en snel.. maar het probleem is dat de speciale tekens niet juist worden weergegeven..

Hiervoor heb ik al heel wat gegoogled en zelfs register al aan lopen passen maar het mag allemaal niet baten..
Staan je land en keyboard instellingen wel goed op de nuc?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard Oedzes
Bedankt voor jullie reactie`s... land en keyboard staat goed... NUC rechtstreeks op monitor met toetsenbord via usb geeft geen problemen... maak gebruik van de RDP app.. bedankt voor de tip, zal eens een alternatief proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard Oedzes
Via mstsc is het gelukt! Tnx!!