Wijziging User Review - [croiky] [liammetje]

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Hoi,

liammetje vroeg waarom ik met twee sterren heb beoordeeld. Ik heb oa. als reden gegeven dat de beschrijving van de sterren voor verbetering vatbaar is, met name het verschil tussen twee sterren ''slecht'' en drie sterren ''voldoende''. Ik zal hierover een apart topic maken.

Bij nader inzien, en als mogelijk graag alleen van twee sterren naar drie sterren aanpassen.
V&A aangeboden: Sapphire R5 230 2GB passief gekoeld LP

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:15

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Als je iemand 2 of 3 sterren geeft moet je ook wel duidelijk bij zetten waarom en niet ''matige communicatie'' maar dan wel snel afgehandeld en betaald..? dus wat ging er volgens jou niet goed.

2 of 3 sterren kan overkomen als een slap in de face als of iemand de hele zooi heeft verkloot, terwijl die misschien een dag later heeft gereageerd (bijvoorbeeld)

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Je input is best nuttig maar hierover gaat 't topic niet. Soms wil ik niet alles precies benoemen voor mezelf niet en voor de tegenpartij niet. Daarbij weet liammetje in dit geval hoe het zit als je daarop doelt.

[ Voor 51% gewijzigd door croiky op 07-10-2019 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

ik heb er een sterretje bij gezet ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.