controle reviews op winkels

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudeq
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-07 13:19
Beste,

Ik merk in jullie reviewgedeelte van de winkel doublepoint.nl dat er bij alle laatste positieve reviews telkens deze reviews gebeurd zijn door nieuwe gebruikers die op die dag zelf geregistreerd hebben en nooit iets anders gepost hebben
Dit lijkt mij verdacht.

Ik heb namelijk nu een slechte ervaring met deze winkel, waar ze mij constant aan het lijntje houden waarom mijn bestelling vertraagd is. Ik geef ze voorlopig nog het voordeel van de twijfel, maar het valt me op dat een van de "reviews" van vorige week geplaatst is door iemand met mijn familienaam 8)7
Lijkt mij toch heel toevallig aangezien ik een redelijk zeldzame famlienaam heb

Kunnen jullie dit nazien? :?

Dit zou jammer zijn als ik gelijk zou hebben

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik neem aan dat T.net al standaard 'checks' doet op accounts die worden aangemaakt (vanuit IP adres etc), als daar niets bijzonders aan te vinden is, kan je bar weinig controleren op zo'n review. Veel bedrijven doen nog wel eens zo'n 'review en maak kans op 250 euro' ding, dan zie je heel veel one-day flies reviews posten.

Zo zie ik bij doublepoint ook enkele 'Motivatie Tegen beloning' langskomen.

(durf redelijk te stellen dat veel de 'motivatie' niet naar eerlijkheid invullen :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudeq
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-07 13:19
Blijkbaar zijn reviews toch eenvoudiger te kopen dan ik dacht.
https://nos.nl/op3/artike...ws-eenvoudig-te-koop.html

Ik vind het gewoon vreemd, de slechte reviews die er zijn, zijn heel gelijkaardig aan mijn verhaal.Altijd maar excuses en niet shippen. En dan zijn er ook heel veel goede reviews toevallig allemaal van gebruikers die de dag zelf registreren.
Het kan perfect he, dat je als nieuwe gebruiker registreert, en reviews plaatst, maar telkens opnieuw, lijkt mij toch verdacht