Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lividmatter
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-03 16:21
Ik wil een 1440p 144hz IPS monitor aanschaffen. En nou is er momenteel al een redelijke aanbieding op de Acer Nitro VG271UP. Hij is afgeprijsd van 399 naar 359.

Dit is niet de enige monitor die ik overweeg, denk in de richting van de nieuwe LG UltraGear 27GL850.
Ik vraag me nu alleen erg af of er tijdens black friday/cyber monday deals zullen zijn op de relatief nieuwe monitoren in deze catagorie.

Deze deal pakken? Of wachten met de kans dat er niets met deze specs in de aanbieding komt.

Graag advies!

[ Voor 8% gewijzigd door Lividmatter op 07-10-2019 14:58 ]

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Alle reacties

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
momentje..

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/lfw2k9w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 15:50
Lividmatter schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:52:
Ik wil een 1440p 144hz IPS monitor aanschaffen.
Cool! ik ook!
En nou is er momenteel al een redelijke aanbieding op de Acer Nitro VG271UP. Hij is afgeprijsd van 399 naar 359.

Dit is niet de enige monitor die ik overweeg, denk in de richting van de nieuwe LG UltraGear 27GL850.
Ik vraag me nu alleen erg af of er tijdens black friday/cyber monday deals zullen zijn op de relatief nieuwe monitoren in deze catagorie.

Deze deal pakken of afwachten? Welke monitoren zullen waarschijnlijk wel in de sale verschijnen?

Graag advies!
Ok die Acer is erg strak geprijsd dan.
Ik denk niet dat iemand echt een goed antwoord kan geven.
Vorig jaar heb ik erg weinig interessants gezien qua computer hardware, ik keek toen ook al naar een nieuwe monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-05 12:46

snmght

imho dan he

Wat @Hamazaki zegt..

Belangrijker is de vraag waar je nou eigenlijk naar op zoek bent. De kans dat specifiek die ene monitor op BF in de sale komt is misschien niet gigantisch, maar afhankelijk van je eisenpakket heb je grote kans dat daarvoor wel een betere deal beschikbaar zal komen.

Ik zou nog even wachten, in your shoes. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lividmatter
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-03 16:21
Het gaat mij puur en alleen om 1440p 144hz IPS, met zo laag mogelijke input lag.

En natuurlijk een zo laag mogelijke prijs ;)

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Dan zou ik voor de Acer gaan. De specs zijn goed, reviews zijn positief behalve over de voet, je kan de monitor niet in hoogte verstellen.
Voor mij is dat wel een dingetje, ik vind dat niet echt tof namelijk maar als jij ermee kan leven dan prima deal lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Vind je 359 een redelijke deal en kun je goed een nieuwe monitor gebruiken? Zo ja, doen! De kans dat deze monitor goedkoper wordt acht ik klein. Black Friday stelt meestal niet zo veel voor in mijn ervaring. Vind je het eigenlijk best veel geld, zou ik nog even wachten. Een monitor zakt vanzelf in prijs en aanbiedingsprijzen komen wel weer terug (evt bij een andere winkel). De kans dat je baalt als de monitor onverwacht wel flink goedkoper is, is groter als je er eigenlijk te veel voor betaald hebt voor je gevoel en hem eigenlijk niet echt nodig had. Als ik nu een monitor nodig zou hebben zou ik het doen. 50 euro korting op een monitor is mooi meegenomen, zeker als het een rijk uitgeruste monitor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Vorig jaar met black friday vooral standaard monitoren gezien, het high end spul niet in de aanbiedingen voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lividmatter schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:52:
Ik wil een 1440p 144hz IPS monitor aanschaffen. En nou is er momenteel al een redelijke aanbieding op de Acer Nitro VG271UP. Hij is afgeprijsd van 399 naar 359.

Deze deal pakken? Of wachten met de kans dat er niets met deze specs in de aanbieding komt.

Graag advies!
Als je geen haast hebt, zou ik wachten. 29 november is het pas BF :)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-05 15:59

Bolletje

Moderator Harde Waren
Vooral speculatie. Advies is om te kijken wat er vorig jaar in de aanbieding was bij winkels. Misschien hanteren ze dit jaar een soortgelijk aanbod. Misschien ook niet.

Hierbij topic dicht.

[ Voor 6% gewijzigd door Bolletje op 07-10-2019 15:47 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.