Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Versterker voor op een bureau, liefst niet te groot.
Het is voor het aansluiten van 2 KEF Q`150 en eventueel een koptelefoon. Mijn voorkeur gaat uit naar iets zonder afstandsbediening en er hoeft geen radio functie bij te zitten.
Wat is je budget?
Rond de 250 euro, dit is waarschijnlijk veel te laag om iets fatsoenlijks aan te schaffen dus laat me even weten of de prijs/kwaltijd veel veranderd met net iets extra budget
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb recent een set KEF q150 boxen gekocht, deze heb ik aangesloten op een cybernet cr110 Power output: 55 watts per channel into 8Ω (stereo). Graag zou ik een vervanger hebben voor de cybernet dit is namelijk nog al een groot object, en vertoont kuren. De boxen gebruik ik in een kleine ruimte op muziek te luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Sony STR-DH190
pricewatch: Onkyo TX-8020 Zilver leek me een goede optie's
Welke vragen heb je hier nog over?
Mocht ik geen nieuwe kopen is het schadelijk voor de boxen om underpowered te draaien op de huidige amp
Ik zoek een?
Versterker voor op een bureau, liefst niet te groot.
Het is voor het aansluiten van 2 KEF Q`150 en eventueel een koptelefoon. Mijn voorkeur gaat uit naar iets zonder afstandsbediening en er hoeft geen radio functie bij te zitten.
Wat is je budget?
Rond de 250 euro, dit is waarschijnlijk veel te laag om iets fatsoenlijks aan te schaffen dus laat me even weten of de prijs/kwaltijd veel veranderd met net iets extra budget
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb recent een set KEF q150 boxen gekocht, deze heb ik aangesloten op een cybernet cr110 Power output: 55 watts per channel into 8Ω (stereo). Graag zou ik een vervanger hebben voor de cybernet dit is namelijk nog al een groot object, en vertoont kuren. De boxen gebruik ik in een kleine ruimte op muziek te luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Sony STR-DH190
pricewatch: Onkyo TX-8020 Zilver leek me een goede optie's
Welke vragen heb je hier nog over?
Mocht ik geen nieuwe kopen is het schadelijk voor de boxen om underpowered te draaien op de huidige amp