Naar beneden 45 Hz maar dat kan ik niet geloven; het zijn labtec's en vraag me niet welk type, ze zijn ook alleen maar als tijdelijke vervanging van m'n NAD(die is RIP). Leuk initiatief.
Oeps nu heb ik iemand(mijn vrouw) wakker gemaakt, ik moet gaan

No news is bad news.
Op een echt goede geluidsinstallatie kan ik nog wel iets meer horen... (ik schijn echt goede oren te hebben, maar daar zijn m'n ouders het niet altijd met eens
Ik luister met: Winamp (EQ'd) => Terratec DMX X-fire 1024 (EQ'd) => Marantz 2216B (hele ouwe) => Sennheiser eH2200
lijkt me trouwens sterk dat iemand anders dat niet zou kunnen horen. (met mijn koptelefoon dan..) het doet pijn in me oren!
Hmmm tot 20 Khz ok maar niet het volledige spectrum aangezien op 19 Khz een "pilot tone" zit op de radio om de radio te vertellen dat het signaal stereo is ... zou lastig zijn steeds zo'n piep op de radioOp dinsdag 31 juli 2001 00:15 schreef Brian Dickens het volgende:
Het menselijk gehoor gaat, normaal gesproken, gewoon tot 20 kHz.
Op een echt goede geluidsinstallatie kan ik nog wel iets meer horen... (ik schijn echt goede oren te hebben, maar daar zijn m'n ouders het niet altijd met eens)
Het is en blijft een discussie op zich hoever of je hoort , het zijn (imho) slechts de Harmonische die je "hoort" vanaf zo'n 17 Khz.
De mensen met een absoluut gehoor natuurlijk uitgezonderd
Anoniem: 25428
Vonden m'n katten alleen minder..
PS. Soundblaster 16 met onbekende boxjes eraan...
Doet idd wel pijn aan de oortjes -> stond iets te hard namelijk.
Anoniem: 12305
ikke->
20hz 18000hz met een magnavox alles in een ding + sony boxen(uit 1970).
(kunnen bass extreem goed weergeven maar hoge tonen niet zo goed)
Wil wel weten wat me speakertjes trekken
Ook horen de meeste mensen hier redelijk gemakkelijk 20khz, wat toch ook niet helemaal normaal is. 'k Hoor die zelf trouwens ook, op die mp3's. Met een toongenerator geraak ik net boven de 17khz (teveel feestjes he)
Ook de 20hz klinkt niet helemaal zoals het moet (denk ik). Bij 20hz mp3 hoor ik nog duidelijk de brom. Met een toongenerator hoor ik alleen nog het flapperen van mijn boxen, als ik de versterker ver genoeg open zet.
't Kan ook aan de D/A convertor van mijn geluidskaart liggen natuurlijk. Da's maar een ouwe SB128. Anderzijds moet die zoiets toch ook perfekt aankunnen.
best wel aardig voor iemand die zijn discman altijd voluit heeft staan en bijconcerten nogal graag naast speakers wil gaan staan
ps. SBLive! 5.1 + Sony STR DB925 QS versterker met speakers van Sony MHC-BX5 Miniset
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Jaja, dat piepen in je hoofd komt niet uit die speakers hoorOp dinsdag 31 juli 2001 00:35 schreef Shove_it999 het volgende:
van 30 hz tot 19000 hz
best wel aardig voor iemand die zijn discman altijd voluit heefd staan en bijconcerten nogal graag naast speakers wil gaan staan
ps. SBLive! 5.1 + Sony STR DB925QS
LOLOp dinsdag 31 juli 2001 00:37 schreef nigelator het volgende:
[..]
Jaja, dat piepen in je hoofd komt niet uit die speakers hoor
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
ik heb slechte oren
speakers zijn wel goed... gaan tot 30.000 Mhz (was duur spul)
laagste... euhm... weet ik niet meer....
www.kuiphuis.nl
30 000 MHz ? Hz denk ik[b]Op dinsdag 31 juli 2001 00:39 speakers zijn wel goed... gaan tot 30.000 Mhz (was duur spul)
k weet nie met mijn toongenerator hoor ik tot 18,4 Khz'k Denk dat je er toch eens beter een toongenerator bij haalt. 'k Heb net die toontjes eens vergeleken met een toongenerator, en om eerlijk te zijn, der zit behoorlijk wat verschil op.
Ook horen de meeste mensen hier redelijk gemakkelijk 20khz, wat toch ook niet helemaal normaal is. 'k Hoor die zelf trouwens ook, op die mp3's. Met een toongenerator geraak ik net boven de 17khz (teveel feestjes he)
Ook de 20hz klinkt niet helemaal zoals het moet (denk ik). Bij 20hz mp3 hoor ik nog duidelijk de brom. Met een toongenerator hoor ik alleen nog het flapperen van mijn boxen, als ik de versterker ver genoeg open zet.
't Kan ook aan de D/A convertor van mijn geluidskaart liggen natuurlijk. Da's maar een ouwe SB128. Anderzijds moet die zoiets toch ook perfekt aankunnen.
dus dat klopt aardig
zo laag ik ik niet betrouwbaar afezen
dan begint m'n freq teller te "wapperen" met de uitlezing
Slechte orenOp dinsdag 31 juli 2001 00:39 schreef Nowhere het volgende:
tot 16.000 hoorbaar...
ik heb slechte oren
speakers zijn wel goed... gaan tot 30.000 Mhz (was duur spul)
laagste... euhm... weet ik niet meer....
Heb wel zicht van 150%, dus dat compenseert weer wat
Anoniem: 11789
kaart : ALS4000-chipset
boxen : Juster (typenr. AC-691N)
Ik hoor dus alles, en dat met een simpel kaartje en de goedkoopste flut-boxjes, die je je maar kunt bedenken. En één niet-werkend kunststof middenoor-implantaat
Iets anders (offtopic): Ik ben nu nieuwsgierig geworden, of er een programmatje bestaat, waar je die ruis mee kunt maken. Maar dan zo dat je wat kunt spelen met de toonhoogtes (dmv een equalizertje ofzo).
Ik heb namelijk last van tinnitus (oorzuizen, 70 decibelletjes links en 50 rechts en dat 24 uur per dag
Bijv. 's-ochtends om 9 uur aanzetten en dan continu laten afspelen. Kijken of m'n collega's dat tot vijf uur uithouden
Nog verder offtopic:
Zie www.nvvs.nl ; kun je je voorstellen dat ze daar rekening houden met het feit, dat hun doelgroep zich de komende tijd erg zal vergroten onder jongeren (serieus).best wel aardig voor iemand die zijn discman altijd voluit heeft staan en bijconcerten nogal graag naast speakers wil gaan staan
Misschien stomme vraag hoor, maar kan het dan niet zijn dat je dus niet alles hoorde, maar dacht dat je het hoorde? Ik heb ooit wel eens een test gedaan en dan moest je op het knoppie drukken als je een piepie hoort, nou aan het einde issie uit en ik druk te drukken joh. Je denkt de piepjes er gewoon bij, want die moesten er zijnOp dinsdag 31 juli 2001 00:57 schreef de_GeBo het volgende:
Ik hoor: 20Hz-20KHz
Ik hoor dus alles, en dat met een simpel kaartje en de goedkoopste flut-boxjes, die je je maar kunt bedenken. En één niet-werkend kunststof middenoor-implantaatmet een (welliswaar origeneel) binnenoor van vergelijkbare kwaliteit.
Iets anders: Ik ben nu nieuwsgierig geworden, of er een programmatje bestaat, waar je die ruis mee kunt maken. Maar dan zo dat je wat kunt spelen met de toonhoogtes (dmv een equalizertje ofzo).
Ik heb namelijk last van tinnitus (oorzuizen, 70 decibelletjes links en 50 rechts en dat 24 uur per dag). Ik zou dus graag zo'n MP3'tje (of welk formaat dan ook) maken die precies klinkt zoals mijn ruis, zodat ik mensen _echt_ duidelijk kan maken, wat ik hoor.
Bijv. 's-ochtends om 9 uur aanzetten en dan continu laten afspelen. Kijken of m'n collega's dat tot vijf uur uithouden
nouja, als ik me het goed herinder kan je bij je geboorte 20K horen (of zelfs meer, weet niet meer precies)
dus met 2K verlies per 17 jaar dan ben ik over 153 jaar compleet doof
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
zou dit niet kunnen met cool edit?Op dinsdag 31 juli 2001 00:57 schreef de_GeBo het volgende:
Ik hoor: 20Hz-20KHz
Ik hoor dus alles, en dat met een simpel kaartje en de goedkoopste flut-boxjes, die je je maar kunt bedenken. En één niet-werkend kunststof middenoor-implantaatmet een (welliswaar origeneel) binnenoor van vergelijkbare kwaliteit.
Iets anders (offtopic): Ik ben nu nieuwsgierig geworden, of er een programmatje bestaat, waar je die ruis mee kunt maken. Maar dan zo dat je wat kunt spelen met de toonhoogtes (dmv een equalizertje ofzo).
Ik heb namelijk last van tinnitus (oorzuizen, 70 decibelletjes links en 50 rechts en dat 24 uur per dag). Ik zou dus graag zo'n MP3'tje (of welk formaat dan ook) maken die precies klinkt zoals mijn ruis, zodat ik mensen _echt_ duidelijk kan maken, wat ik hoor.
Nog verder offtopic:
[..]
Zie www.nvvs.nl ; kun je je voorstellen dat ze daar rekening houden met het feit, dat hun doelgroep zich de komende tijd erg zal vergroten onder jongeren (serieus).
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Mooi verhaal:
Op verjaardagsfeestjes enzo (als er veel mensen door elkaar heenpraten) gebeurt het weleens, dat in een andere ruimte de telefoon gaat. Niemand hoort 'm, behalve ik. Maar niemand gelooft me dan als ik zeg dat ik de telefoon hoor: jahoor, ons kwarteltje zal dat kunnen horen...
Iedereen stomverbaasd als ik dan (inmiddels lichtelijk beledigd) die telefoon op ga nemen en ik dus gelijk blijk te hebben. Dit fenomeen staat overigens 'bekend' onder de naam: Hyperacusis Wilisii.
Overigens denk ik niet dat het daaraan ligt in dit geval. Het lijkt me veel logischer, dat ik hier zulk bagger-spul heb staan (qua PC-audio) dat de tonen dusdanig vervormd worden, dat er toch geluid uit de speakertjes komt, maar wel de verkeerde toonhoogte. 't Is dat ik geen oscilloscoop heb, anders had ik 'm ervoor gezet.
Gigantisch offtopic, maar wel komisch (en 't is al laat):
Ik ook, onder andere voor militaire keuring. Ze deden die test tot twee keer opnieuw (in steeds een andere cabine), omdat ze niet geloofden dat het zo slecht kon zijn, terwijl ik wel normaal een gesprek kon volgen.Ik heb ooit wel eens een test gedaan en dan moest je op het knoppie drukken als je een piepie hoort
Beetje ruis wel iddOp dinsdag 31 juli 2001 01:14 schreef de_GeBo het volgende:
Nou, nigelator, een beetje gelijk kun je wel hebben: Sommige tonen hóór ik niet zozeer, maar ik merk aan mijn eigen ruis (wordt harder/verandert van toon) dat er een geluid is.
maar de frequenties kloppen precies (heb een paar steekproeven gedaan )
Ik ook militair.. was verder niets mis mee, kreeg alleen predikaat "trigger happy"Op dinsdag 31 juli 2001 01:14 schreef de_GeBo het volgende:
Nou, nigelator, een beetje gelijk kun je wel hebben: Sommige tonen hóór ik niet zozeer, maar ik merk aan mijn eigen ruis (wordt harder/verandert van toon) dat er een geluid is.
Mooi verhaal:
Op verjaardagsfeestjes enzo (als er veel mensen door elkaar heenpraten) gebeurt het weleens, dat in een andere ruimte de telefoon gaat. Niemand hoort 'm, behalve ik. Maar niemand gelooft me dan als ik zeg dat ik de telefoon hoor: jahoor, ons kwarteltje zal dat kunnen horen...
Iedereen stomverbaasd als ik dan (inmiddels lichtelijk beledigd) die telefoon op ga nemen en ik dus gelijk blijk te hebben. Dit fenomeen staat overigens 'bekend' onder de naam: Hyperacusis Wilisii.
Overigens denk ik niet dat het daaraan ligt in dit geval. Het lijkt me veel logischer, dat ik hier zulk bagger-spul heb staan (qua PC-audio) dat de tonen dusdanig vervormd worden, dat er toch geluid uit de speakertjes komt, maar wel de verkeerde toonhoogte. 't Is dat ik geen oscilloscoop heb, anders had ik 'm ervoor gezet.
Gigantisch offtopic, maar wel komisch (en 't is al laat):
[..]
Ik ook, onder andere voor militaire keuring. Ze deden die test tot twee keer opnieuw (in steeds een andere cabine), omdat ze niet geloofden dat het zo slecht kon zijn, terwijl ik wel normaal een gesprek kon volgen.
Ben afgekeurd, omdat ze me lieten komen toen ik 16 was.. toen ik weer mocht, op me achtiende haddik al een bloedmooie meid.. en die wilde ik geen dag missen natuurlijk
Owjah, piepjes.. ARGH me wekker..
* NiGeLaToR gaat sss..sssllaa..ppeeennn.. *Snurk*
Ik zie mijn speakers bij 5Hz heel leuk heen en weer flappen, bij 20Hz nog sneller en er komt ook wel geluid vanaf, maar dat is zeker niet de diepe dreuntoon die het zou moeten zijn!!!
Hetzelfde verwacht ik bij 20.000Hz, ik geloof niet dat je dit kunt horen, maar wel dat er bijgeluiden uit je speakers komen. Dat je die hoort betekent niet dat je echt 20kHz hoort. Net zoals de 20Hz dus.
O, en ik zie dat de testsignalen MP3's zijn. Nou.. voor zuivere testsignalen is MP3 niet geschikt.
Siditamentis astuentis pactum.
Heb je allemaal gelijk in.. gelukkig gaan we dit niet gebruiken als een onderzoek met landelijke gevolgen enzo, tis gewoon grappig.Op dinsdag 31 juli 2001 08:57 schreef Varienaja het volgende:
Leuk zeg, dat iedereen al vanaf 20Hz kan horenEn dat terwijl er maar zo weinig speakers zijn die 20Hz kunnen weergeven
Ik zie mijn speakers bij 5Hz heel leuk heen en weer flappen, bij 20Hz nog sneller en er komt ook wel geluid vanaf, maar dat is zeker niet de diepe dreuntoon die het zou moeten zijn!!!
Hetzelfde verwacht ik bij 20.000Hz, ik geloof niet dat je dit kunt horen, maar wel dat er bijgeluiden uit je speakers komen. Dat je die hoort betekent niet dat je echt 20kHz hoort. Net zoals de 20Hz dus.
O, en ik zie dat de testsignalen MP3's zijn. Nou.. voor zuivere testsignalen is MP3 niet geschikt.
Weet iemand misschien een betere manier om tonen te maken?
Verder vindt ik het echt kewl om mijn 4 x 14" subwoofers zo te zien schudden.. 1,5m afstand en ik voel nog de lucht uit de bassgasten komen.. echt vet
Kunnen ze er stuk van gaan? Lijkt me een beete speaker fitness namelijk.
Ik hoor met me speakers (of in de ochtend) tot ong. 17k a 18k Hz. Dus das wel meer als gisteravond..
Cooledit, en er zijn ook plugins voor winamp. Ik meen dat die er standaard wel bij zat. Je moet dan winamp starten met een commandline dacht ik, iets als: winamp /tone:4000Op dinsdag 31 juli 2001 10:31 schreef nigelator het volgende:
Weet iemand misschien een betere manier om tonen te maken?
(Ik heb 'm hier niet geinstalleerd staan)
http://www.xs4all.nl/~vrut/archief/Testsignalen/F%20=%2020-20000hz%20exponentieel.mp3
kwam m'n moeder binnenrennen om te vragen of ik niet m'n stereo aan het opblazen was
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Anoniem: 27702
Met labtec apx 4620, maar dat ik maar tot 19 khz hoor ligt uiteraard aan mn oren..
40 Hz is een beperking van de subwoofer van mijn Cambridge Desktop Theatre 5.1
19 Khz is een beperking van mijn gehoor.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Anoniem: 14511
http://www.world-voices.com/software/nchtone.html
Ik vind dit ook maar een wazig topic, zonder echt diep nut.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Ik vraag me af of die 20.000 Hz uberhoubt wel geluid bevat.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
PCI128 met aristona versterker en arena boxen(15 tot 30000Hz)
Ik geloof er geen flikker van dat iemand meer kan horen dan 18000Hz.
Ik ben een keer op het ziekenhuis getest en daar vertelde men mij dat 18kHZ wel het maximum was voor een normaal mens.
ik krijg van die 15kHz anders wel koppijn.
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Je moet die 20 - 20000 Hz toon proberen. Dan hoor je dat vanaf een bepaald moment pas echt een zware toon "erbij" komt. Daarvoor, (dus bij 20 tot 40 Hz ofzo) hoor ik door mijn boxen ook wel geluid, maar dat is absoluut geen 20 Hz. Dus je hebt gelijk JvS. Die testen op 20 Hz zijn een beetje onzin dus. Al is het wel leuk om te proberen voor de hoge tonen. Die klinken best irritant zo op 20.000 HzOp dinsdag 31 juli 2001 14:31 schreef JvS het volgende:
Mensen, die 20Hz hoor je echt niet hoor...
het is ook onzin dat ze 20hz horen et een dtt2500, en idd, tot iets van 17KHZ Hoor je naar ijn nening. ik hoor tot 23hz et een sennheiser hd250 en treble tot iets van 17.5khz ofzo< 20-20000 is de grootste bullshit die ik dus nog nooit gehoord heb als je over de treble spreekt< @ dtt2500 hoor je tot iets van 40 of 45hz, 20hz is gewoon pure onzin. ook feit is dat je er geen ruk aan hebt, in nornale songs zitten nieteens tonen van 30 of zelfs 20hz laat staan 20khz, het deel waar 16+14khz tonen in zitten is echt gewoon verwaarloosbaar.Op dinsdag 31 juli 2001 00:13 schreef elsegre het volgende:
17000Hz da's niet gek voor zo'n oude man als ik
Naar beneden 45 Hz maar dat kan ik niet geloven; het zijn labtec's en vraag me niet welk type, ze zijn ook alleen maar als tijdelijke vervanging van m'n NAD(die is RIP). Leuk initiatief.
Oeps nu heb ik iemand(mijn vrouw) wakker gemaakt, ik moet gaan
20-20000 ach, stop posting, wil je stoefen et je set ofzo, dat kan gewoon niet @ dtt2500.
volgens i klopt er ook gene zak van de test, Zeker als je ziet dat er genoeg de 20hz horen @ cheap ass setjes, pure onzin. lAAT staan dat 20khz praktisch is, je hebt er gene fuck aan het te horen. het hoog van een druNStel haalt de 11khz nog net.
precies, ik ben het echt et je eens, dat speakers het uberhaupt niet kunnen weergeven (99.9%) geloof ik ook. het is denk ik eerder een napiep in je oren dan wat je speakers weergeven die 20khz.Hetzelfde verwacht ik bij 20.000Hz, ik geloof niet dat je dit kunt horen, maar wel dat er bijgeluiden uit je speakers komen. Dat je die hoort betekent niet dat je echt 20kHz hoort. Net zoals de 20Hz dus.
nee, die tonen genarator of de en pee drie, kloppen gewoon voor geen reet. volgens nij is het ook heleaal geen sinus golf.Mensen, die 20Hz hoor je echt niet hoor... Niet met de pc-speakersets. Ook niet met de APX.
ik heb de test net gedaan net woofer en hij kont tot 20hz HAHAHAHAHAH, die test klopt voor geen fuck. et cooledit haalt hij de 36hz net, als je iets doet doe het dan goed< jezus wat een fake test
dat signaal is veel te hard opgenonen, die 20hZ IS niet wat je hoort, dat is een vervorning van het signaal die je speakers weergeven.
hier kan een slotje op JvS, de test wekt niets anders op dan werwarring en is niet representatief PUNT.
er zijn genoeg betere tone generators, zoals in vorige topics al gegeven zijn en er respectievelijk veel representatievere resultaten uitkwanen.
en mijn buizen versterker gaat van 0-85kHz
8 )
oh, het maakt ook groot verschil, of je blokgolven, driehoek golven , zaagtand golven of blokgolven gebruikt!!
8 )
Nu je speakers nogOp dinsdag 31 juli 2001 17:08 schreef hetisik het volgende:
ik had zo'n test programmatje op de compuetr, die ging dan langzaam stteds hoger tot de 22050Hz, mijn boxen gaan to 20000 Hz, ik weet niet hoe hoog mijn soundblstre l;ife 1024 gaat, maar ik hoorde wel dat het singaal er eens mee ophielt, ik hoor overigens tot de 5 % die een theoretisch gehoor heeft, 16-22000Hz
en mijn buizen versterker gaat van 0-85kHz
Van de LP dacht ik dat die een ontelbare bitrate hadden...of je blokgolven, driehoek golven , zaagtand golven of blokgolven gebruikt!!
Welke blokgolven nou dan? Die 1e of die laatste?
maareh is het niet zo dat sommige mp3 codecs frequencies rond de 20 hz weghalen omdat de meeste mensen het toch niet horen?
8 )
je hebt gelijk, ze hebben een oneindige refreshings en bitrate, maar het gaat natuurlijk om de aparatuur en wde stofeigenschappen van de plaat die het maximum te behalen frequentie bepalen
8 )
leuke mp3's kan op dit moment niet hoger dan 19Khz (te veel concerten geweest)
groet
Tweak!
Mijn pc subwoofer is van hout hoor...Op dinsdag 31 juli 2001 19:04 schreef cruger het volgende:
Helaas voor de meesten, er komt echt GEEN 20Hz uit een stel pc boxjes (plasticjes)
leuke mp3's kan op dit moment niet hoger dan 19Khz (te veel concerten geweest)
groet
jouw buizen versterker gaat vanaf 20Hz, als je geluk hebt 10Hz
Het hangt het meest van de uitgangs transformator af en die kan geen 0Hz
mijne gaat van 15 (-3db) tot 53Khz (-3db) bron ap, en dat is voor buizen erg netjes.
Tweak!
Ik heb fenton luisprekers, het zijn zelfbouw boxen, helemaal zelf gemaakt, mij koste ze 750 piek, maar in de winkel betaal je voor dergelijke qualiteit, 1500,-!!
8 )
Anoniem: 3549
waarom gaan ze niet lager of hoger?? me sennie kan dat makkelijk aan
Ja me oren zijn goed... super goed... van kinds af al... kon bijna alles horen met die piepjes test bij de GGD
er zijn ook luitjes met een echte versterker en boxen
Ben helaas niet in de beste bui en als het over audio gaat wordt ik altijd een beetje anders dan anders
Tweak!
helaas pindakaas kruger (hetisik smiles)
8 )
Als ik eens met die NCH ToneGenerator speel, dan krijg ik hier beneden de 100Hz last van 'flutterende bijgeluiden'. Bepaalde frequenties (zoals bv die 20 Hz) pakt 'ie volgens mij weer zoals het hoort. Maar 18 en 25 Hz lijken mij weer meer op 4 Hz ofzo.
Aan de bovenkant houdt de NCH ToneGenerator er hier zo rond de 15 KHz mee op en dat lijkt me idd meer realistisch dan die 20KHz van die MP3 die hier nog geluid leek te geven. En dan zijn er ook in dit frequentiegebied goed hoorbare problemen bij bepaalde frequenties, en een paar 100 Hz hoger gaat alles weer (ongeveer) zuiver.
Anoniem: 6663
---------
Vanaf 20Hz
Tot 20000Hz
---------
iederefile gedownd en ik hoorde alles.
op een sb live 5.1 player + standaard stereo setje van samsung.
pff ik vind dat je wel pc boxen kan hebben mits van goede kwaliteit en dan gewoon een heel aparte audioset, dus met "echte" boxen..Op dinsdag 31 juli 2001 19:20 schreef cruger het volgende:
Nee het gaat om de "meesten"
er zijn ook luitjes met een echte versterker en boxen
Ben helaas niet in de beste bui en als het over audio gaat wordt ik altijd een beetje anders dan anders
Lijkt me het normaalst, maar aangezien veel mensen hier toch het meest achter de comp zitten is het inderdaad ook een idee om echte versterker en speakers op de comp en hifiset aan te sluiten
8 )
Hahaha lol.. je voelde je buik meetrillen zeker!! Hahahahihihi!!Op dinsdag 31 juli 2001 19:23 schreef de_GeBo het volgende:
Ik heb wel plastic boxjes (die hele goedkope), en als ik dat 20Hz-bestandje afspeel, dan komt er volgens mij best wel iets van 20 Hz uit die dingen.
...
Ik hoor van 20 tot 20.000 Hz

Tuurlijk. Ik sluit deze van 44 tot 17.800 Hz ok?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.