Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:48

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Werk laptop (BYOD) welke ook privé gebruikt wordt.

Wat is je budget?
NVT

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja zeker BYOD

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo Thinkpad ;)

Prelude:
6 weken geleden had ik de oude T580 besteld (vanwege de 80Wh accu), maar deze werdt geannuleerd door Lenovo vanwege het niet meer leverbaar zijn van de processor van dit uitlopende model.
Dus ik kijk naar een vervanger en kwam op de P53S uit, helaas heeft deze nog niet de mogelijkheid om 4 jaar onsite garantie bij te kopen.
Contact met Lenovo, deze komt eraan voor NL, maar je kunt gewoon bestellen, garantie kan tot 60 dagen na bestelling bijgekocht hebben.
Omdat men niet kon aangeven wanneer deze garantie module beschikbaar komt niet besteld, nu na een aantal keer navraag gedaan te hebben in de afgelopen 6 weken begin ik te twijfelen.

Dus nu aan het kijken naar een T590, wel leverbaar met 4 jaar onsite garantie en bijna hetzelfde (op een video kaart na (NVIDIA GeForce MX250 GDDR5 2 GB voor T590 t.o.v. NVIDIA Quadro P520 2 GB GDDR5 64-bit). Echt zware video dingen zullen er niet mee gedaan worden dus dat is niet zo belangrijk.

En dan nu de vraag:
Blijft over de casing, op de plaatjes en omschrijvingen zie ik geen verschil.
Het enigste verschil is het productnummer (alle andere selecteerbare onderdelen zijn gelijk)
20N4 (T590)
20N6 (P53S)

Kan iemand iets zinnigs zeggen of er verschil is?

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

Beste antwoord (via ollie1965 op 07-10-2019 14:28)

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 23:39
Voor zover ik weet zijn die P5xS series exact hetzelfde als de T5x0 serie met uitzondering van de ISV-certificatie voor de videokaart (waarmee het een Quadro wordt)

Ik heb hier een keer een P50S op voorraad gehad. Die was exact hetzelfde als een T560 maar dan met een Quadro-kaartje.

De Quadro P520 en GeForce MX250 hebben volgens mij ook exact dezelfde GPU. Het verschil is dacht ik alleen de ISV-certificatie. Zolang je geen CAD gaat doen maakt het echt geen klap uit.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 23:39
Voor zover ik weet zijn die P5xS series exact hetzelfde als de T5x0 serie met uitzondering van de ISV-certificatie voor de videokaart (waarmee het een Quadro wordt)

Ik heb hier een keer een P50S op voorraad gehad. Die was exact hetzelfde als een T560 maar dan met een Quadro-kaartje.

De Quadro P520 en GeForce MX250 hebben volgens mij ook exact dezelfde GPU. Het verschil is dacht ik alleen de ISV-certificatie. Zolang je geen CAD gaat doen maakt het echt geen klap uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:48

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Topicstarter
Bedankt, daar was ik dus naar opzoek, het gaat dus om certificering (dat dacht ik wel als leek maar hé better safe than ...)

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom