Desperados level 9 - wie o wie helpt mij

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Hoi,

heb effe een vraagje. Heb een paar weken geleden een beetje met desperados lopen klooien, wel leuk en alles, maar ja draaide niet goed op mijn laptop en ik ging op vakantie dus kon ik niet verder spelen. Nu zit ik alleen vast in level 9 waar je die ventjes in elkaar moet kicken zonder dat de kampvuur ventjes het merken. Iemand een goede tip om verder te komen. Zit gelijk in het begin eigenlijk al vast.

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Helaas ik ben pas op het level waarin je een sherif moet opzoeken zonder iemand te vermoorden. 7 of 8 ofzo.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

Ditmaal is Kate O'Hare de centrale figuur van het level. Zij zal met haar verleidingstruc veel tegenstanders in het stof moeten doen bijten. Je begint onderaan de kaart bij het riviertje. Lok de patrouille over de rivier en laat Kate hem neerslaan, zorg dan dat John Cooper het bewijs opruimt en bij het startpunt neerlegt. Als de overgebleven wacht onraad ruikt, moeten jij en je team in dekking liggen bij het begin punt van de missie.

Nadat de gemoederen bedaard zijn, kan Kate verder werken. Ontrafel de verdediging door iemand te verleiden, dan iets terug te keren op je stappen, opnieuw je verleiding toe te passen en ze dan neer te schoppen. Laat John ze opruimen. Als je aan het volgende riviertje komt, staan daar 2 vijanden. Verleid degene die naar het zuiden kijkt en schakel hem uit. Laat John Cooper de overgebleven vijand uitschakelen.

Na dit punt is de missie niet zo moeilijk meer.