Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Badname2
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-11 09:49
Een paar jaar geleden kocht ik met plezier de Sony Bravia KDL 42w705b. Voor die tijd een fijne dunne HD tv, met goede refresh rate voor games.

Ik heb sinds kort dat ik door het beeld interlanced achtige strepen zie. De donkere strepen zijn breder dan de witte. Enig idee wat voor probleem dit kan zijn? (ik heb dit zowel met tv als met de switch, dus zal denk ik niet aan signaal liggen).

Een ander probleem waar ik anderen voor wil waarschuwen met deze tv, de Netflix app is een buggy bende. Hij loopt heel vaak vast als je op play drukt, crashed de app tijdnes het laden. 2 dingen helpen, een is 3x proberen, en twee is (als je iets wil kijken waar je in het midden van een aflevering was gebleven) op je laptop play drukken dan die film of serie afsluiten, en opnieuw proberen op de tv, dan pakt hij hem opeens weer wel op zonder te crashen.

Ik zit te denken aan het kopen van een 4k tv, iets <1000 euro wat goed is voor gamen, en wel stabiele netflix app heeft. Enige adviezen?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 14:59

FeaR

In GoT we trust

Badname2 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:45:
Ik zit te denken aan het kopen van een 4k tv, iets <1000 euro wat goed is voor gamen, en wel stabiele netflix app heeft. Enige adviezen?
Voor deze vragen is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik zou je dan ook willen vragen voor deze specifieke vraag daar een topic te openen. Maak gebruik van de template, alleen een budget met enkele eisen is niet voldoende voor een Topic Start op GoT.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:44
Badname2 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:45:
Een ander probleem waar ik anderen voor wil waarschuwen met deze tv, de Netflix app is een buggy bende. Hij loopt heel vaak vast als je op play drukt, crashed de app tijdnes het laden. 2 dingen helpen, een is 3x proberen, en twee is (als je iets wil kijken waar je in het midden van een aflevering was gebleven) op je laptop play drukken dan die film of serie afsluiten, en opnieuw proberen op de tv, dan pakt hij hem opeens weer wel op zonder te crashen.
Lijkt me goed dit in een review te zetten. Ik herken jouw klachten in ieder geval niet met dezelfde TV. Enige wat soms irritant is, is dat de TV niet altijd het DTS signaal geeft aan de AV. Even uitzetten en aanzetten van de TV lost dit dan op. Dat is verder het enige wat ik over Netflix op deze TV te klagen heb.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer