Mijn vraag
Ik heb een PC met windows 10 erop geïnstalleerd die ik wil verkopen. Ik wil nog 1x inloggen om de specs te zien. Ik weet mijn account wachtwoord niet meer
Relevante software en hardware die ik gebruik
PC met windows 10
Ik heb geen installatie dvd, ook geen product code van windows
Ik heb geen DVD drive
Bitlocker wachtwoord weet ik wel
Windows account wachtwoord weet ik niet
Weet ook niet zeker of ik 64x of 32x heb op de pc
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik probeer nu al een hele tijd met een installatie-usb op te starten zodat ik via een omweggetje naar binnen kan komen en een nieuwe account aan kan maken (gevonden op het internet)
Maar de PC pakt mijn installatie-usb niet (is ook aangemaakt op een mac, wat al weer een avontuur op zich was)
Ik word een beetje gek al, dus vandaar deze shout out. Hoe kom ik nu even in windows om de specs te zien?
Ik heb een PC met windows 10 erop geïnstalleerd die ik wil verkopen. Ik wil nog 1x inloggen om de specs te zien. Ik weet mijn account wachtwoord niet meer
Relevante software en hardware die ik gebruik
PC met windows 10
Ik heb geen installatie dvd, ook geen product code van windows
Ik heb geen DVD drive
Bitlocker wachtwoord weet ik wel
Windows account wachtwoord weet ik niet
Weet ook niet zeker of ik 64x of 32x heb op de pc
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik probeer nu al een hele tijd met een installatie-usb op te starten zodat ik via een omweggetje naar binnen kan komen en een nieuwe account aan kan maken (gevonden op het internet)
Maar de PC pakt mijn installatie-usb niet (is ook aangemaakt op een mac, wat al weer een avontuur op zich was)
Ik word een beetje gek al, dus vandaar deze shout out. Hoe kom ik nu even in windows om de specs te zien?