''Check bluetooth radio status''

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackyZhou
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-11-2022

JackyZhou

Expert in slapen

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik heb een probleem met mijn bluetooth op mijn laptop, ik kan namelijk geen apparaten meer verbinden. Ook heb ik de troubleshooter gerund maar met zonder resultaat, de troubleshooter zegt dat het aan de bluetooth radio status ligt, geen idee wat dit inhoud, ik heb allerlei mogelijke oplossingen geprobeerd zoals de bluetooth driver verwijderen en herstarten, Bluetooth Support Service op automatisch gezet en herstart.
...

https://gyazo.com/aef7c1e633ff314b2e5857809ad588e1
...
------------------
System Information
------------------
Serial Number: 9S717F212072ZJ5000004
Product Name: GF75 Thin 9SC
OS: Microsoft Windows 10 Home 64-bit Ver.1903(OS build 18362.388)
...

Hopelijk kunnen jullie mij uit de brand helpen!

Mvg,
Jacky Zhou ;)

[ Voor 94% gewijzigd door JackyZhou op 08-10-2019 09:07 ]

Jacky

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:02

jgj82

Ja, maar = nee

@JackyZhou Goeiendag, wat een lap text..
Kort dat maar eens in naar gewoon het merk en type van je laptop.

Ter zake: Installeert Windows zelf een driver als jij hem verwijderd en dan reboot?
Dan kun je het device ID achterhalen, door Google gooien zodat we precies weten wat voor module het is. Zo zou je van de site van de fabrikant of van de site van je laptopfabrikant de juiste driver kunnen halen en die eens installeren.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackyZhou
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-11-2022

JackyZhou

Expert in slapen

Topicstarter
jgj82 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:33:
@JackyZhou Goeiendag, wat een lap text..
Kort dat maar eens in naar gewoon het merk en type van je laptop.

Ter zake: Installeert Windows zelf een driver als jij hem verwijderd en dan reboot?
Dan kun je het device ID achterhalen, door Google gooien zodat we precies weten wat voor module het is. Zo zou je van de site van de fabrikant of van de site van je laptopfabrikant de juiste driver kunnen halen en die eens installeren.

Succes!
Hoi,

Nadat ik de driver heb verwijderd installeert Windows deze zelf weer, ik heb ook gekeken naar de driver op Google en geupdate maar zonder resultaat.

Mvg,
Jacky

Jacky