Backup van Iphone XR naa Iphone SE en terug naar Iphone XR

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenkied
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 22:41
Goedemiddag

Na de laatste update waarop mijn iphone XR crashte en die vernieuwd gaat worden via ITUNES een backup terug gezet op mijn oude iphone SE
Ik weet dat deze telefoon veel langzamer is en dat is te zien!. Woensdag komt mijn nieuwe XR terug. Volstaat het dan om de SE weer te backuppen en die laatste backup via ITUNES naar de XR?

Is er dan een performance verschil?

Dank

Beste antwoord (via frenkied op 06-10-2019 13:45)

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Even voor de duidelijk, je vraag is of je een reserve backup van een iPhone SE kunt terugzetten op een iPhone XR? Dat is namelijk geen enkel probleem en zal geen performance issues geven. De backup is enkel de data, dus wees gerust je iPhone XR zal met een backup van de SE niet zo sloom als de SE worden ;)

Voor de volledigheid, de handleiding om een reserve backup terug te zetten via iTunes vind je hier

[ Voor 21% gewijzigd door n9iels op 06-10-2019 13:14 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Performance verschil? Ja natuurlijk, want je Xr is veel sneller dan de SE.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Even voor de duidelijk, je vraag is of je een reserve backup van een iPhone SE kunt terugzetten op een iPhone XR? Dat is namelijk geen enkel probleem en zal geen performance issues geven. De backup is enkel de data, dus wees gerust je iPhone XR zal met een backup van de SE niet zo sloom als de SE worden ;)

Voor de volledigheid, de handleiding om een reserve backup terug te zetten via iTunes vind je hier

[ Voor 21% gewijzigd door n9iels op 06-10-2019 13:14 ]