Tweakers 21 jaar afterparty.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NTwoO
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06 07:13
Even bijkletsen na het feestje.

Dank voor een super toffe event. Lekker eten en een geweldige open bar (op gebrek van een goede alcoholvrije bier na) tezamen met eindeloze gezelligheid maakte het zeerde moeite waard om erbij te zijn.
Weerwolven van wakkerdam

[ Voor 28% gewijzigd door NTwoO op 06-10-2019 10:40 . Reden: Plaatje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:10

Case_C

[Team Carrack]

Kijk aan het weerwolven staat op de foto. Zat al even te denken wat je op je telefoon had zitten, maar een 360cam is inderdaad wel leuk voor zulke evenementen. Je hield het nog lang vol, uiteindelijk als brave burger! Door wie is het spel uiteindelijk gewonnen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 15:55

JT

VETAK y0

Was een leuk feestje! Eten was goed, sfeer, alles wat er te doen was.

Zou volgende keer wel leuk zijn als er badges met nicknames zijn. Ik heb nu een oude bekende per toeval gevonden, maar daarvoor meerdere mensen om nickname gevraagd, op een gegeven moment heb ik het opgegeven.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:42

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

JT schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:24:
Zou volgende keer wel leuk zijn als er badges met nicknames zijn. Ik heb nu een oude bekende per toeval gevonden, maar daarvoor meerdere mensen om nickname gevraagd, op een gegeven moment heb ik het opgegeven.
Dit ja! :+

Ik ben schijnbaar berucht genoeg dat men mij herkend, alleen ik had (ik zal niet ontkennen dat dit mogelijk door de overheerlijke Honingblond kwam) vaak echt geen flauw idee wie sommige mensen waren :')

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

JT schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:24:
Zou volgende keer wel leuk zijn als er badges met nicknames zijn.
100% mee eens, helaas liep ik nu tussen allemaal vreemden rond, ik heb behalve Zeef en Ardana (met naam op jas) niemand herkend :(

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anouar
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-02 07:47

Anouar

TechMocro

Ik was niet zo moeilijk te herkennen :P

TechMocro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:10

Case_C

[Team Carrack]

De badges zijn volgens mij ook netjes vermeld op het ideeën bord. Evenals andere belangrijke tips voor volgende evenementen :p .

Overigens denk ik bijna dat ze te druk waren op HQ met het vouwen van doosjes met RFID-tags, en daardoor geen tijd meer hebben gehad voor name-badges.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mortum schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:30:
[...]

Dit ja! :+

Ik ben schijnbaar berucht genoeg dat men mij herkend, alleen ik had (ik zal niet ontkennen dat dit mogelijk door de overheerlijke Honingblond kwam) vaak echt geen flauw idee wie sommige mensen waren :')
Ach, het heeft ook wel zo zijn charme om jezelf 2 keer aan jou voor te mogen stellen :P

Maar inderdaad, zo lang AR nog niet zover is dat we gewoon iemands nickname boven zijn hoofd zien zweven, zouden naamkaartjes best handig zijn. Maakt het net wat makkelijker om users die je ooit geband hebt te herkennen, hè @Blerp :>

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:42

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Orion84 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:07:
[...]

Ach, het heeft ook wel zo zijn charme om jezelf 2 keer aan jou voor te mogen stellen :P
Jup... het zal het bier geweest zijn :+
Het is trouwens nu wel blijven hangen *O*

[EDIT]

Ho wacht!!
De eerste keer stelde jij je voor met je RL naam!
De 2e keer kwam ik er achter wat je Tweakers username was :P

[ Voor 26% gewijzigd door Mortum op 07-10-2019 10:12 ]

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mortum schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:09:
[...]
Ho wacht!!
De eerste keer stelde jij je voor met je RL naam!
In eerste instantie ja, maar daarna heb ik ook nog aangegeven wie ik op Tweakers ben :)

Maar het zij je vergeven :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NTwoO
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06 07:13
Case_C schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:11:
Kijk aan het weerwolven staat op de foto. Zat al even te denken wat je op je telefoon had zitten, maar een 360cam is inderdaad wel leuk voor zulke evenementen. Je hield het nog lang vol, uiteindelijk als brave burger! Door wie is het spel uiteindelijk gewonnen?
De onthulling van de weerwolven was een absolute riller geworden.
Net na mijn dood zag ik dat er nog 3 weerwolven over waren. Bij een van de volgende ronden terwijl ik nog bij zat werd een van de weerwolven verlinkt door een andere. Die was toevallig ook door cupido verbonden aan een andere weerwolf. Hierdoor bleef er maar een over, maar niemand verdachte die, omdat hij de weerwolven verlinkt hadden. Hij wist het dus tot het eind uit te zingen. Echt bizar gemene wolvengedracht. Het was een leuk spelletje en zeker gaaf met zoveel mensen.

De 360 cam doet het heel goed bij goed licht, maar met wat minder licht is het niet zo denderende kwaliteit. De foto's zijn veel fijner in Google Photos te bekijken of op een VR bril. Op de site gaat het net iets minder. Ik heb nog enkele fotos en een filmpje van de GigaJenga doorgestuurd naar THQ. Wellicht dat zij hiervan gebruik kunt maken.
Pagina: 1