Case_C schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:11:
Kijk aan het weerwolven staat op de foto. Zat al even te denken wat je op je telefoon had zitten, maar een 360cam is inderdaad wel leuk voor zulke evenementen. Je hield het nog lang vol, uiteindelijk als brave burger! Door wie is het spel uiteindelijk gewonnen?
De onthulling van de weerwolven was een absolute riller geworden.
Net na mijn dood zag ik dat er nog 3 weerwolven over waren. Bij een van de volgende ronden terwijl ik nog bij zat werd een van de weerwolven verlinkt door een andere. Die was toevallig ook door cupido verbonden aan een andere weerwolf. Hierdoor bleef er maar een over, maar niemand verdachte die, omdat hij de weerwolven verlinkt hadden. Hij wist het dus tot het eind uit te zingen. Echt bizar gemene wolvengedracht. Het was een leuk spelletje en zeker gaaf met zoveel mensen.
De 360 cam doet het heel goed bij goed licht, maar met wat minder licht is het niet zo denderende kwaliteit. De foto's zijn veel fijner in Google Photos te bekijken of op een VR bril. Op de site gaat het net iets minder. Ik heb nog enkele fotos en een filmpje van de GigaJenga doorgestuurd naar THQ. Wellicht dat zij hiervan gebruik kunt maken.