Ik ben op zoek naar een iPad om onderweg als 2e scherm te gebruiken en om op te tekenen/illustreren. Het is voor mij een "nice to have" en heb daarmee een beperkt budget. Nu heb ik de mogelijkheid een iPad Pro 2 10,5" van 2 jaar oud over te nemen voor exact dezelfde prijs als een nieuwe uit de winkel gekochte iPad 7 10,2". Wat raden jullie aan?
Ik zoek een?
iPad 7 of Pro 2 van 2 jaar oud
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
2e scherm via Sidecar en Illustraties via ProCreate
Wat heb je zelf al gevonden?
Nieuwe iPad 7 of iPad Pro 2
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind het een lastig dilemma. De iPad 7 is nieuw, met garantie en voldoet an sich. De iPad Pro 2 is sneller, heeft een 120hz scherm, heeft meer Ram en een true tone display wat met illustraties handig is. Maar is 2 jaar oud (overigens nog zonder enige beschadigingen) en heeft daarmee geen garantie meer. Bijkomend voordeel is dat de Pro 2 ook met beschermhoes komt
Ik zoek een?
iPad 7 of Pro 2 van 2 jaar oud
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
2e scherm via Sidecar en Illustraties via ProCreate
Wat heb je zelf al gevonden?
Nieuwe iPad 7 of iPad Pro 2
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind het een lastig dilemma. De iPad 7 is nieuw, met garantie en voldoet an sich. De iPad Pro 2 is sneller, heeft een 120hz scherm, heeft meer Ram en een true tone display wat met illustraties handig is. Maar is 2 jaar oud (overigens nog zonder enige beschadigingen) en heeft daarmee geen garantie meer. Bijkomend voordeel is dat de Pro 2 ook met beschermhoes komt