Toon posts:

Wraak review

Pagina: 1
Acties:

• ProjectTL
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 29-11 20:44
Beste Admin,

Deze Tweaker heeft zo juist een wraak review geplaats bij mij. Kunnen jullie AUB hier naar kijken, en deze jonge is zeer brutaal en onbeschoft!

Mvg
T

UPDATE

Blijkbaar heeft hij een ander tweaker ook opgelicht!

[Voor 17% gewijzigd door ProjectTL op 05-10-2019 21:51]

• Mandrake466
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 01-11 19:01
Welluke tweaker?

Windows 10 Pro x64, SSD Samsung 830 256GB, Intel Core i7-3770K, Corsair Vengeance LP 16GB, Asus P8Z77-V LE, MSI GTX 770, Fractal Design Define R3, Noctua NF-P12 PWM, Seasonic X Series 560W, Scythe Mugen 2 Rev.B

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13:37

Kixtart

Destruction = Improvement

Gokje dat het bbp is: gallery: TPCO Streaming
Omgekeerde ziet er ook niet netjes uit: gallery: bbp

☻/
/▌
/ \

• Anoniem: 1222698
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
Beetje kinderachtig van beiden. Shake it of and go on

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

@bbp @TPCO Streaming

Zover ik kan zien is er geen overeenkomst bereikt en mogen er derhalve geen reviews achtergelaten worden. Ik heb de reviews dan ook verwijderd.

@ThoThoHeiJan @Kixtart @Mandrake466 Gelieve hier niet te reageren wanneer je geen deel bent van het onderwerp.

Frontpagemoderatie Forum

• Wamy
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 22-11 23:44
Beste @Bor

Ik ga hier even op inpikken want ik ben die andere tweaker :)
Deze persoon is een oplichter, meer uitleg staat in mijn beoordeling over hem.
gallery: bbp
De volgende lijst met personen hebben mij gecontacteerd en lijken net hetzelfde meegemaakt te hebben.
@AlexMurphy
@untflanked
@un1l0g1c
@TPCO Streaming
@SAiN ONeZ

Edit: moet ik hier een apart topic over maken, contacteer me gerust.
Ook zou ik graag weten of het mogelijk is om te kijken of mijnheer tweakers nog bezoekt.

[Voor 36% gewijzigd door Wamy op 10-10-2019 16:00]

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13:27

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Je mag mij ook toevoegen aan de lijst, zit ook op een videokaart van meneer te wachten..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• ProjectTL
@SAiN ONeZ Sain Onez ik had jou al gezegt dat hij iemand heeft opgelicht..... maar toch ?

[Voor 7% gewijzigd door ProjectTL op 10-10-2019 15:43]

• miepz
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 17-07 17:28
het lijkt erop dat scammers van marktplaats hier beginnen neer te strijken

• AlexMurphy
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10:08
@TPCO Streaming Had je bericht ook gelezen, maar gezien het op eerste blik om enkel “wraakreviews” ging wist ik niet helemaal wat ik er moest van maken, en met 12x5* reviews in de afgelopen twee maanden wou ik het wel wagen. Helaas bleek de 13de deal dus de foutieve te zijn, wat ik zit nu ook op een videokaart te wachten sinds zaterdag.

Zal mijn verhaal/klacht later vandaag plaatsen, maar had initieel nog gehoopt dat “bbp” een ommekeer zou maken; tevergeefs dus.

• ProjectTL
@AlexMurphy @SAiN ONeZ Ik vindt het echt jammer dat dit gebeurd is bij jullie, De hele Wraak reactie stond denk ik ook omdat ik het product wou ophalen vandaar dat hij dit niet wou verkopen aan mij (negeren).

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Same here, de reviews waren oke, maar ik ben er ook ingetuind, beetje jammer want hoe meer ik lees hoe minder hoop ik heb op een oplossing..

heb toch wel wat ervaring hier, maarja dat mocht niet baten.. viezerik dat ie is

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• Wamy
@SAiN ONeZ
ik had je hier ook voor gewaarschuwd toen je hier achter vroeg in een pb
Het lijkt erop dat ik de eerste in de lange rij van gedupeerden ben.
Ook ik vertrouwde de beoordelingen van deze nieuwe gebruiker.
Er zijn wel mensen die spullen hebben opgehaald.
Misschien kunnen we daar iets mee?

[Voor 12% gewijzigd door Wamy op 10-10-2019 16:03]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb zijn adres gegevens, tel nr, en ook adres en tel nr van een neef waar de meeste spullen zijn opgehaald..

• Wamy
En ik heb het adres van zijn moeder... Dat eigenlijk het adres van zijn neef is?
Jammer dat ik in België woon en ik niet zo makkelijk klacht kan indien bij de Nederlands Politie.

[Voor 14% gewijzigd door Wamy op 10-10-2019 16:39]

• un1l0g1c
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18-07-2020
Ook ik dacht gezien zijn beoordelingen dat we te maken hadden met een betrouwbaar persoon. Zijn eerste reacties waren normaal zoals je ze op tweakers verwacht, maar toen ik hem dinsdagavond vroeg waarom hij de videokaart maandag niet verstuurd had was zijn reactie "Het is me nog niet gelukt met het verzenden". Meer kwam er niet uit en dat was ook zijn laatste reactie.

Helaas wordt de kans steeds kleiner dat we ooit nog spullen of ons geld terug gaan krijgen. Wat ik echter wel ga doen is aangifte doen bij de politie. Hoe meer aangiftes, hoe groter de kans dat de politie actie onderneemt. Als iemand voor mij zijn adresgegevens of die van zijn neef heeft, dan ontvang ik deze graag!

• untflanked
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 11:43
Mij kun je ook toevoegen aan het lijstje en ik wacht het nog even af, maar zal anders zeker ook aangifte doen. Helaas geen goede ervaringen met de politie en internetoplichting, maar toch maar weer doen. Als iemand zijn adresgegevens via PB kan sturen zodat ik deze aan het document kan toevoegen, graag.

Ryzen 2600X | RX 6700 XT | 2x8GB Corsair Vengeance | Cooler Master NR200

• Steve Seagul
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 14:05
Bij deze meld ik me ook. Zit te wachten op een geheugen module en na de betaling alleen nog de vraag wat is het adres. Daarna radio stilte en reageert ook niet meer.

• Wamy
@untflanked jij stond er al tussen

• untflanked
Ik hou ook zijn Tweakotine in de gaten en tenzij hij is gebanned door Tweakers, is hij vandaag en gisteren niet online geweest geloof ik. Erg jammer dat het zo gebeurd, ondanks goede reviews. Dit is voor mij al de 2de keer. Het zou prettig zijn als Tweakers ook een systeem zoals gelijk oversteken kan introduceren.

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Wamy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:07:

Jammer dat ik in België woon en ik niet zo makkelijk klacht kan indien bij de Nederlands Politie.
Misschien even via de link je vraag stellen aan de Nederlandse politie hoe je online zonder DigiD aangifte kan doen
https://www.vraaghetdepol...db-47fb-9497-2d80a56d823f

• Wamy
bbp
Registratie: augustus 2019
Laatst online: 06-10 10:26

• un1l0g1c
Ik weet niet precies hoe de registratie van het online zijn van Tweakers werkt, maar zijn laatste reactie naar mij is van maandag 7 oktober 2019 23:43

bbp

Hallo nobert.

Het is me nog niet gelukt met het verzenden

• Wamy
Vreemd, als ik op het pijltje naast zijn gebruikersnaam click krijg ik laatst online: 06-10 10:26

• untflanked
Nu ook gebanned van Tweakers, dus zelfs al zou hij een reden hebben, kunnen we die niet meer vernemen, Klopt dat @Bor? Ik ga ook contact opnemen met zijn bank en hier aangeven dat het hier om een oplichter gaat.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Laat ik het zo zeggen: we hebben diverse onregelmatigheden ontdekt bij deze gebruiker en hem nu geband om verdere schade te voorkomen.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• AlexMurphy
Als ie gebanned is kan ie dus ook niet meer reageren op zijn berichtenbox?

• un1l0g1c
@SAiN ONeZ en Wamy, als jullie me de adresgegevens en telefoonnummer kunnen doorgeven die jullie hebben, dan ga ik deze meesturen met mijn aangifte bij de politie.

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Sunglasses and beards

AlexMurphy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:33:
Als ie gebanned is kan ie dus ook niet meer reageren op zijn berichtenbox?
Nee, maar dat doen oplichters in de regel toch al niet ;)

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• untflanked
un1l0g1c schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:33:
@SAiN ONeZ en Wamy, als jullie me de adresgegevens en telefoonnummer kunnen doorgeven die jullie hebben, dan ga ik deze meesturen met mijn aangifte bij de politie.
Graag ook naar mij, dan voeg ik deze ook bij.

• AlexMurphy
Tja, ik snap wat je bedoelt, maar snap ie ommekeer niet helemaal gezien de 12 eerdere positieve transacties. Dus eigenlijk klein beetje (valse wellicht) hoop dat het allemaal nog een beetje recht te trekken is.

• un1l0g1c
Als hij het wil oplossen, dan kan hij de door ons gekochte spullen opsturen of het geld terugboeken. Zijn verhaaltjes interesseren me totaal niet, het enige wat telt is daden!

• AlexMurphy
Ik heb met Tikkie betaald, dus weet niet of het geld direct terug te storten is....

• GPU king
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 24-03 12:09
Destijds al een negatief review geplaatst over hem dat ie geen afspraken nakwam. Mijn review is door tweakers verwijderd ,maar zo zie je maar weer dat het review systeem niet werkt.

Had andere mensen voor deze kerel willen behoeden ik was de 2e review bij deze oplichter.

Wilde mij ook oplichten helaas is deze review verwijderd door micro kid.

Net als dysmael die ook meerdere mensen heeft opgelicht heb ik ook nog een negatieve review van staan goed bezig tweakers.

• KirovAir
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 09:04
Als je kijkt bij zijn 'positieve' reviews zijn die allemaal van vrij jonge accounts. Wellicht een netwerk aan reviewers die elkaar omhoog plussen voordat er opgelicht wordt?

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

• un1l0g1c
@KirovAir Hoe kom je daar bij? Als ik de registratiedatums van de tweakers die een positieve review hebben gegeven bekijk, dan zie ik datums in 2005, 2009, 2011, 2013 etc.

• Manke
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
het doel van het review systeem was ooit bedoeld om de betrouwbaarheid van verkoper in te schatten. Misschien simpeler maken met naam van koper, diens karma ivm fake accounts, en een duimpje, zonder tekst of review?

• un1l0g1c
@Wamy @AlexMurphy @untflanked @TPCO Streaming @SAiN ONeZ @wilbert123 Ik heb zojuist aangifte gedaan bij de politie en wil jullie vragen om dit ook te doen.

Uit de review van wilbert123:
Aub bellen met KNAB! Of de bank waar je aan betaald hebt! Let op; bij ons met Tikkie dus via ABN maar naar Ramazan bij KNAB. Bel naar: 020-303 1600 en meld je bij KNAB, daarnaast ook aangifte bij politie, die mailen maar KNAB.

Bij ons via tikkie;
Geen NAW gegevens!

Dus a.u.b. ook bellen met KNAB als je via Tikkie naar bovenstaande KNAB bankrekening het geld hebt overgemaakt.

[Voor 4% gewijzigd door Microkid op 10-10-2019 21:53]

• wilbert123
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22-11 23:13
Geen NAW gegevens!

Met grote dank aan Tweakers en zeg maar Anoniempje ;)

[Voor 95% gewijzigd door Microkid op 10-10-2019 22:07]

• untflanked
Ik zal morgen zeker met KNAB bellen. Ik heb de jongeman ook op LinkedIn gevonden en zal ook bij zijn werkgever melding maken van deze oplichtingspraktijken.

• AlexMurphy
Kan iemand mij zijn gegevens doorgeven zodat ik ook (zo compleet mogelijk) aangifte kan doen?

• wilbert123
AlexMurphy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:30:
Kan iemand mij zijn gegevens doorgeven zodat ik ook (zo compleet mogelijk) aangifte kan doen?
Done!

• wilbert123
un1l0g1c schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:33:
Done

• Steve Seagul
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 14:05
Graag voor mij ook. Ben nu ook een aangifte aan het doen heb echter van hem geen email of telefoon nummer gehad.

• GPU king
Juist de oplichter bij naam en adres noemen hier zodat iedereen ervan op de hoogte is hoezo geen NAW gegevens delen hier???
Wil je je daar aub even niet mee bemoeien?

[Voor 20% gewijzigd door Microkid op 11-10-2019 14:21]

• untflanked
Zijn er toevallig personen die contact hebben opgenomen met mensen die een product zijn gaan ophalen bij hem? Hebben deze een omschrijving van zijn uiterlijk, of kunnen ze deze corresponderen aan een foto van hem?
@Clignoteur @Larsvdv @Sytzew @verveld @Yarode @Houstyn @martijn397 @Xanderwufu @bartosiej @ariantje1991 @wjgboerma @redazzz
Het gaat hier om de gebruiker bbp: gallery: bbp
Als jullie enige info over hem hebben, graag via PM.

• JohanNL
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10:13
GPU king schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:57:
Juist de oplichter bij naam en adres noemen hier zodat iedereen ervan op de hoogte is hoezo geen NAW gegevens delen hier???
Omdat dit een openbaar forum is en het gezien kan worden als smaad, heel begrijpelijk dat Tweakers daar niet hun vingers aan wil branden.
Ook als het openbaar staat voelen sommige mensen die in de buurt wonen maar niets met deze zaak te maken hebben uitgenodigd om " even langs te gaan ".

Maar weten degenen wel zeker dat ze de juiste gegevens hebben?
Ik moest bij dit topic gelijk denken aan een account dat is overgenomen door iemand anders die ermee is gaan oplichten, maar het gaat volgens jullie dus gewoon om de originele gebruiker?

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• wilbert123
Beste,

Na veel overleg en onderzoek is gebleken dat bbp NIET de oplichter is.
Deze jongeman is slachtoffer geworden van de stommiteiten van zijn aangetrouwde neefje.
Ondertussen heeft R. (bbp) gezorgd dat ik mijn geld weer terug heb.

Heb je aangifte gedaan?!
Geef dan aan dat *** Naam via PB de fraude heeft gepleegd.
Tweakers én de politie worden door R. (bbp) aangeschreven en geholpen om zo snel mogelijk mensen schadeloos te stellen.

Onderneem ZELF dus GEEN ACTIE!
*** heeft een economisch delict gepleegd, maar onder leiding van zijn neef (die al genoeg gezichtsverlies heeft door dit!!) wordt (mogelijk) alles opgepakt en/of opgelost.

Pas je aangifte aan, als je dit gedaan hebt, maar bovenal! Hou het Tweakers-/mens-waardig.

Fouten maken we allemaal, het gaat erom wat je er mee doet!!

Met vriendelijke groet,
Wilbert van Dam

PS
bbp heeft aangegeven als "middle-man" te willen optreden. PB voor contactgegevens. Maar zoals gezegd: dit is NIET de oplichter, maar de jongen die met zijn vingers tussen de deur zit door een ander.

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Sunglasses and beards

wilbert123 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:00:
Tweakers én de politie worden door R. (bbp) aangeschreven en geholpen om zo snel mogelijk mensen schadeloos te stellen.
@un1l0g1c @untflanked @Wamy @AlexMurphy @Steve Seagul @wilbert123 @SAiN ONeZ
Wij hebben inderdaad nu een schrijven van hem ontvangen. Indien je geld betaald hebt, wil je mij dan even je gegevens doorgeven per DM? Naam, bedrag en jouw rekeningnummer? Dan spelen wij dat door aan hem.

[Voor 11% gewijzigd door Microkid op 11-10-2019 14:28]

3000Wp zonnestroom

• GPU king
Dat mag je ergens anders bespreken.

[Voor 89% gewijzigd door Microkid op 11-10-2019 15:49]

• Wamy
Leuk nieuws om te horen.
Wel jammer voor Ramazan dat dit zo gelopen is...
Komt dus allemaal goed?

[Voor 5% gewijzigd door Wamy op 12-10-2019 14:12]

• Yarode
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 27-11-2020
Ik zie dit nu pas, zit niet zo vaak meer op tweakers. Ik ben niet een van de gedupeerden, alles snel afgehandelt en ik heb ter plekke (amsterdam centraal) betaald door geld over te maken naar zijn rekening. Hoop dat het gauw opgelost is!

• AlexMurphy
Misschien een idee om aan te geven wanneer je wel/niet je geld hebt terug ontvangen? Ik wacht namelijk nog steeds...

• Wamy
Ramazan is zijn best aan het doen om de oplichting van zijn neef recht te zetten.
Geef hem even de tijd, lijkt allemaal goed te komen.
Neemt niet weg dat het wel interessant is om te weten.

• un1l0g1c
Bedankt voor de update, ik zal hier een bericht plaatsen als ik het geld terug heb gekregen.

We wachten af!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee