Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Bubba76
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:34
Mijn vraag
Ik heb een upgrade setje gekocht van een mede tweaker, nou ben ik de boel aan het inbouwen, maar ik krijg de boel niet gestart, als ik de stekker in de PC stop begint de voeding te tikken, en het rode lampje begint te knipperen nu ben ik er achter dat hij dat begint te doen zodra je de 24 pins ATX stekker er in stopt.
Er is voor de rest nog niets aangesloten op mijn mobo,dus overload kan het niet zijn.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Voeding Galaxy Enermax 850W
Moederbord Gigabyte Z87X-D3H

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb mijn oude mobo weer aangesloten op de voeding zonder iets anders, dus precies zoals bij de nieuwe, en die start zonder problemen

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dus de voeding werkt wel op een ander bord. Heb je nog een andere voeding om dit bord mee te testen? Want ik vermoed dan eerder je mobo als de voeding wel werkt op een ander bord.

Dat tikken kan de casefan zijn die iedere keer 1 tikje draait als de voeding probeert aan te gaan.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

voeding is ook al jaar of 12 oud

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Bubba76
Dat klopt, is dat een probleem?

Ik ga morge kijken of ik een andere voeding kan regelen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voedingen hebben niet het eeuwige leven. Het kan goed zijn dat die na 12 jaar gewoon op is.
Een andere testen zal in elk geval geen kwaad kunnen.

• Bubba76
Nieuwe voeding heeft het probleem inderdaad opgelost, blijft raar dat de voeding geen problemen gaf bij het oude mobo.

Maar goed je moet dus af en toe wat nieuws kopen.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bubba76 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:13:
Nieuwe voeding heeft het probleem inderdaad opgelost, blijft raar dat de voeding geen problemen gaf bij het oude mobo.

Maar goed je moet dus af en toe wat nieuws kopen.
Mooi zo :)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1