ik ben een werktuigkunde student en ik wil graag een allround laptop, want ik game graag en ik bewerk mijn drone vidoe's en 3d modeleer programma's. ios: windows of macios. mijn budged ligt tussen de 700 en 1500 euro. en een lange accu duuur is fijn maar hij moet ook niet te groot zijn 15 inchmax. het liefst geen al te game uiterlijk. wel backlight in mijn toetsen bord vind ik fijn. ik ga volgende week naar New York met mijn vader en daarom zoek ik advies waar en hoe te kopen in NYC
Vraag
Alle reacties
Hey Joep,
Welkom op Got!
Om de juiste antwoorden te geven vinden wij GoTters het prettig als je de template gebruikt die je voorgeschoteld krijgt wanneer je hier een nieuw topic maakt. Zou je dat alsjeblieft willen doen?
Daarnaast zou ik sterk afraden in NYC een laptop te kopen. Wanneer je invoerrechten en BTW, die je bij terugkeer in Nederland zult moeten betalen, mee rekent ga je niet goedkoper uit zijn terwijl zaken als garantie wel een heel stuk slechter geregeld zijn.
Welkom op Got!
Om de juiste antwoorden te geven vinden wij GoTters het prettig als je de template gebruikt die je voorgeschoteld krijgt wanneer je hier een nieuw topic maakt. Zou je dat alsjeblieft willen doen?
Daarnaast zou ik sterk afraden in NYC een laptop te kopen. Wanneer je invoerrechten en BTW, die je bij terugkeer in Nederland zult moeten betalen, mee rekent ga je niet goedkoper uit zijn terwijl zaken als garantie wel een heel stuk slechter geregeld zijn.
Waarom zou je een dergelijk duur product in NYC willen gaan kopen? Jij bent dan niet beschermt door de regels die gelden op aankopen binnen de EU of Nederland, garantie claims kunnen moeilijker verlopen of helemaal niet gaan. Ik zou zeggen koop er gewoon één online bij een op NL gerichte webwinkel.
… en inderdaad dit;
… maar bottom line, niet in NYC kopen.
… en inderdaad dit;
Voor de initiele vraag waar en hoe te kopen staat alles toch in de start post? Hij vraagt niet wat te kopen, dan zou je inderdaad nog net iets meer specificities willen weten.Croga schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 15:55:
Hey Joep,
Welkom op Got!
… maar bottom line, niet in NYC kopen.
[ Voor 64% gewijzigd door _Dune_ op 05-10-2019 16:02 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik zou dat absoluut niet daar kopen.
Gaat 'ie kapot, kun je naar de USA vliegen of 'm naar de USA shippen voor garantie.
Koop het ding gewoon in NL bij een betrouwbare winkel als CoolBlue, waar je de nodige garantie krijgt.
Alleen als je emigreert loont het om daar een laptop te kopen. (Of als je veel onderweg bent, een laptop met world-wide service. Ik geloof dat Dell dat aan bied. Daar kun je contracten afsluiten met NBD on-site, over de hele wereld. Ideaal, maar je betaalt er ook wel wat voor en je €1500 is dan *heel* rap op.)
Gaat 'ie kapot, kun je naar de USA vliegen of 'm naar de USA shippen voor garantie.
Koop het ding gewoon in NL bij een betrouwbare winkel als CoolBlue, waar je de nodige garantie krijgt.
Alleen als je emigreert loont het om daar een laptop te kopen. (Of als je veel onderweg bent, een laptop met world-wide service. Ik geloof dat Dell dat aan bied. Daar kun je contracten afsluiten met NBD on-site, over de hele wereld. Ideaal, maar je betaalt er ook wel wat voor en je €1500 is dan *heel* rap op.)
Ná Scaoll. - Don’t Panic.