Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interceptor101
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-07 05:58
Beste mensen,

Mijn Mate 20 verkoopt dus blijkbaar niet goed en ik wil hem zelf gaan gebruiken (was eerst van vrouw).
Nu werk ik voor twee bedrijven die allebei "office 365" gebruiken. Op mijn oude (Motorola E5 Plus) telefoon staat dat gewoon ingesteld nu, maar op de Huawei lukt dat niet......

Ik kies "Exchange" en vul dan de handel in, maar hij kan dan geen verbinding maken.

Gezocht op internet natuurlijk, kom dan voornamelijk bij de Microsoft site uit en die is vrij algemeen Android.
Mijn specifieke probleem, met dit merk, zie ik nergens terug.
Ook keuzes die ik volgens die handleidingen zou moeten maken, komen bij mij niet voor.

Mijn vraag is dus; heeft iemand hier zo'n toesten, is tegen dit aangelopen en heeft een mogelijke oplossing?

Beste antwoord (via rens-br op 06-10-2019 21:35)

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 17:15
Wellicht kan je de Outlook app gebruiken in plaats van de normale e-mail app van je telefoon? Deze is in de Play Store te downloaden. :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 17:15
Wellicht kan je de Outlook app gebruiken in plaats van de normale e-mail app van je telefoon? Deze is in de Play Store te downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:41
ik zou idd gewoon de Outlook app gebruiken waar je direct met je o365 account kunt gaan inloggen, zoals @jeroentjeh aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interceptor101
Briljant! Ik heb helemaal niet in de gaten gehad (of ergens gelezen) dat dit ook nog een optie was!
Dat ga ik proberen, hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interceptor101
Jep, dat is gelukt!
Hartelijk dank!

Pff, zat zo vast al de hele ochtend op één pad. Blij toe!!