RTB007 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:04:
[...]
Je hebt gelijk de C staat (natuurlijk) voor condensator (er zijn ook R's te vinden... dus dat zijn de resistors). Ik heb inmiddels (via google picture search) ook gevonden waar je ze kunt kopen (bijv. Reichtelt)... 7 cent per stuk.... nu nog ff bestellen en solderen....
Met mijn beperkte kennis zeg ik ook condensator. Welk type je dan moet hebben is toch een kwestie van een 'schema' zoeken? Daar zal wel op staan hoeveel spanning er overheen gaat en welke capaciteit de condensator heeft?
Overigens marktplaats nooit doen... Er zijn niet voor niets mensen die het oplichtersplaats noemen. Persoonlijk noem ik het liever pauperplaats, behalve de de kans om genaaid te worden als koper is er ook de kans om genaaid te worden als verkoper. Hartstikke veel handelaars dingen onrealistisch ver af en veel potentiële kopers komen niet opdagen/reageren niet meer. Overigens die reviews zijn een lachertje... Je kunt mensen pas een review geven na X berichten. Dus de oplichters regelen alles binnen 2 berichten, zodat je ze niet kunt beoordelen. Ook kun je geen toelichting geven, je kunt alleen voor vooraf vastgestelde criteria aangeven of je dat positief of negatief vindt. Vervolgens geef je sterren. Het zegt gewoon niks... Ik ga iemand die langzaam reageert niet opeens 1 ster geven. Ik geef die persoon bijvoorbeeld 4 sterren en geef aan dat je er rekening mee moet houden dat de communicatie stroef kan verkopen. Dat soort specifieke dingen zie ik graag terug in reviews...