Wijziging User Review - [saitou19] [koetsier88]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:46
Saitou19 had interesse in mijn processor en wilde deze ook kopen maar wilde eerst foto's zien.
Heb hem aangegeven dat ik dat in de avond zou maken en bij de advertentie zou zetten.
Er was dus geen vaste afspraak gemaakt. Hij kon op basis van de foto's het nog afzeggen.

Even later meld zich een ander twaeaker die gelijk het bedrag wilde betalen en heb aan hem de processor verkocht.

Heb dit ook aangegeven aan Saitou19 en die geeft mij een slecht review.

Kunnen jullie deze aanpassen

Bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:22
Ik moet me er eigenlijk niet mee bemoeien ... Doe dat dan niet

[ Voor 65% gewijzigd door Microkid op 06-10-2019 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
Aggressor schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 09:35:
Ik moet me er eigenlijk niet mee bemoeien ... maar erg netjes vind ik het ook niet.
Dan had je ook duidelijker moeten zijn .. "vanavond ga ik foto's maken en er bij zetten, mocht iemand anders in de tussentijd interesse hebben ... verkocht is verkocht)
Ik ben het met gedeeltelijk met jou eens. , maar als er iemand komt en die wilt gelijk betalen dan verkoop ik hem.

Misschien had dit niet mijn twijfels moeten zijn, maar iemand reageert op mijn advertentie op dezelfde dag dat hij zich heeft ingeschreven, en waar ik een beetje twijfels bij heb. ( dat schrijf ik ook in mijn dm naar hem)
En iemand met goede feedbacks die ook op dezelfde dag reageert.
Dan kies ik voor de persoon met goede feedbacks en die gelijk wilt betalen.

[ Voor 14% gewijzigd door koetsier88 op 05-10-2019 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

tattooboy1985

knip

[ Voor 98% gewijzigd door Microkid op 06-10-2019 10:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
knip

[ Voor 102% gewijzigd door Microkid op 06-10-2019 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat mij betreft was er gewoon een overeenkomst. Er wordt van alles afgesproken over o.a. de betaling wat de vraagprijs wordt waarna jij duidelijk aangeeft "ok prima".

Ik laat de review staan.

@Dennisjehz @tattooboy1985 @Aggressor Gelieve niet te reageren wanneer je geen deel bent van de discussie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
Bor schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 09:57:
Wat mij betreft was er gewoon een overeenkomst. Er wordt van alles afgesproken over o.a. de betaling wat de vraagprijs wordt waarna jij duidelijk aangeeft "ok prima".

Ik laat de review staan.

@Dennisjehz @tattooboy1985 @Aggressor Gelieve niet te reageren wanneer je geen deel bent van de discussie.
Bedankt dat jij het zo ziet.
Gelukkig zie ik het anders, maar dat betekend hier niks.
Mensen die hier net aangemeld zijn en hier nooit meer komen kunnen van alles schrijven.
We hadden nog geen overeenkomst, want als hij de processor op de foto niet goed vond kon hij hem dus wel afzeggen en mocht ik daar niks van zeggen of schrijven

maar pas de feedback dan wel even aan, zodat er een goed Nederlandse geschreven zin staat

[ Voor 34% gewijzigd door koetsier88 op 06-10-2019 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

koetsier88 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:57:
[...]

Bedankt dat jij het zo ziet.
Gelukkig zie ik het anders, maar dat betekend hier niks.
Mensen die hier net aangemeld zijn en hier nooit meer komen kunnen van alles schrijven.
We hadden nog geen overeenkomst, want als hij de processor op de foto niet goed vond kon hij hem dus wel afzeggen en mocht ik daar niks van zeggen of schrijven

maar pas de feedback dan wel even aan, zodat er een goed Nederlandse geschreven zin staat
Dat je het anders ziet lijkt mij evident; dat is ongeveer de hele oorzaak van dit topic. Wat mij betreft is de communicatie duidelijk evenals mijn oordeel.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
Bor schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:45:
[...]

Dat je het anders ziet lijkt mij evident; dat is ongeveer de hele oorzaak van dit topic. Wat mij betreft is de communicatie duidelijk evenals mijn oordeel.
Maar dan heb ik toch 1 vraag.
als hij hem op basis van de foto had afgezegd.
Had ik dan ook een negatieve feedback mogen plaatsen.
Of mag dat dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
kan er misschien nog antwoord gegeven op mijn laatste vraag door 1 vd moderators

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als er een overeenkomst was die verbroken is mag je een review schrijven.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
bedankt voor je antwoord
Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.