Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen. Ik maak de switch van console naar PC. Games op dit moment vooral Fortnite en CoD
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nog geen componenten, ik moet alles nog aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit zelf te denken aan de ryzen 5 3600 als processor en een RTX 2060s of RX 5700 XT als videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken me niet veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga denk ik gamen op 1080p en ben van plan een 144hz monitor te kopen. Ik wil dat mijn pc hier goed bij past.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en een lijstje samengesteld. Met black friday op het oog wil ik graag weten: zijn er dingen die ik niet nodig heb/wel nodig heb en er niet bij zitten. Welke onderdelen kan ik nog erg op verbeteren voor ongeveer hetzelfde geld/of betere prijs/kwaliteit verhouding?
Ik wil vooral gaan gamen. Ik maak de switch van console naar PC. Games op dit moment vooral Fortnite en CoD
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nog geen componenten, ik moet alles nog aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit zelf te denken aan de ryzen 5 3600 als processor en een RTX 2060s of RX 5700 XT als videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken me niet veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga denk ik gamen op 1080p en ben van plan een 144hz monitor te kopen. Ik wil dat mijn pc hier goed bij past.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en een lijstje samengesteld. Met black friday op het oog wil ik graag weten: zijn er dingen die ik niet nodig heb/wel nodig heb en er niet bij zitten. Welke onderdelen kan ik nog erg op verbeteren voor ongeveer hetzelfde geld/of betere prijs/kwaliteit verhouding?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Super Ventus OC | € 436,- | € 436,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX550M | € 64,65 | € 64,65 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 67,- | € 67,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.030,45 | ||