Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:35
Ik zoek een smart speaker, te beginnen met 1. Wie weet later ook een soundbar voor onder de TV, maar dat is echt niet op de korte termijn. Belangrijkste reden is betere radio ontvangst en op zijn tijd spotify / podcasts. We zijn geen audio-fielen :).

Nu hebben we een FM radio met bluetooth van Philips icm een oude iPad maar de ontvangst is regelmatig slecht en de geluidskwaliteit is ook bedroevend. En via de iPad radio opstarten is ook weer een series van handelingen.

Ik stond op het punt om een Sonos One te halen, maar nu bedacht ik me ineens dat 'even de radio aanzetten' er dan niet meer bij zit. Alles gaat via de telefoon tenslotte. Erg onhandig, zeker voor als de schoonouders op de kinderen passen. Nee, ik wil knoppen :D. (sidenote; ik vind besturen via Voice geen verbetering)

Nu weet ik dat er smart speakers zijn met preset knoppen. Teufel heeft er een, maar die schijnt verder beperkt te zijn kwa integraties en Bose heeft er meerdere maar.. duur.

Zijn er nog andere speakers die ik kan overwegen?

Budget is rond de 200, maar liever minder.

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:43
Als je eenmaal de Sonos op een station hebt staan kan je wel gewoon de play/ pause knop gebruiken om hem weer op te starten. Je zou ook nog kunnen kijken naar Ikea, die heeft volgens mij nu ook een afstandsbediening voor Sonos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Dzine schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:48:
de kinderen passen. Nee, ik wil knoppen :D. (sidenote; ik vind besturen via Voice geen verbetering)

Nu weet ik dat er smart speakers zijn met preset knoppen. Teufel heeft er een, maar die schijnt verder beperkt te zijn kwa integraties en Bose heeft er meerdere maar.. duur.
Welke Teufel was dat? De Teufel Rado 3sixty lijkt mij namelijk wel goed bij je eisen te passen. Je kan spotify streamen maar je hebt ook gewoon de ouderwetse radio functie met knoppen wat voor oudjes een stuk prettiger werkt.

De radio is wel wat prijzig.

https://www.teufelaudio.n...HeGzbxbTBXihoCR8EQAvD_BwE

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41
Of je koopt een Sonos One (Die heeft Google Assisant aan boord) en zegt. 'Hey Google, stream Radio 10 (Veronica, NPO Radio 2, QMusic Amsterdam etc.)

Hey Google, speel het laatste album van Beth Hart op Spotify.

Daarbij koop je idd de nieuwe knop van Ikea. Play, stop, vooruit, achteruit en volume.

[ Voor 17% gewijzigd door Serena op 04-10-2019 22:36 ]

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:35

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....