Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn0903
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-02-2024
Beste forumbezoekers,

Binnenkort ga ik naar London, en wil ik graag de wedstrijd Chelsea - Newcastle bezoeken. Nu raad je het al, is de wedstrijd uitverkocht.

Gelukkig is er altijd wel iemand die van z'n kaartje af moet. Mijn vraag is dan ook: hoe kan ik zo veilig mogelijk een betaling doen naar Engeland? Met de verzekering dat ik mn geld terug kan krijgen als ik word opgelicht.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

100% zeker? Niet. Of niet zonder kosten die het het niet waard zullen maken of fysiek langsrijden (en dan nog kans hebben dat het kaartje nep is).

Heeft het kanaal via waar je het kaartje vond geen betaalmogelijkheid?

Verder: paypal, bankoverschrijving, etc. Let wel op de transactiekosten.

Must-read: Over: (Veilig) tweedehands handelen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Veilig kopen begint met een betrouwbare verkoper. Waar heb je dit kaartje vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn0903
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-02-2024
Het kaartje heb ik via een twitter account die kopers en verkopers met elkaar in contact brengt. De persoon heeft een foto van het kaartje (hardcopy) naar me gestuurd, lijkt me dus betrouwbaar.

Via PayPal wil hij de betaling ontvangen, is er iets waar ik dan rekening mee moet houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-07 13:58
AZ >>> PFSL

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Bij PayPal: NIET betalen als vriend/familie. Dus: betaal de extra fee, dat is PayPal's verzekering.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
En ik zou kijken of het mogelijk is reviews te vinden van dat Twitter account/verkoper.
Pagina: 1