Subwoofer eltax atomic 8 is dit wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 658 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 17:18
Ik heb de paradigm 10 geluisterd. Maar dat ding gaf zoveel bas dat kun je de buren tot 3 huizen verderop echt niet aandoen.

Ik heb nu 4 cresta2 boxen op een yamaha RX520. Maar ik zit toch weer te denken aan sub, maar dan een kleinermodel. Met hopelijk genoeg bas voor de film, maar niet zoveel dat de buren op de stoep staan.

Iemand hier ervaring met de Eltax atomic 8 kost f400 bij Richersounds. Leek me wel wat ook qua prijs, iemand hier ervaring met dat ding?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
PDR 10 is De woofer voor een goede prijs F599,-. Hij komt ERG laag, en gaat erg hard, maar voordeel is, je kunt hem zachter zetten, het is een actief systeem!

Deze gaat trouwens niet merkbaar harder dan vergelijkbare 10" subwoofers hoor. Waarschijnlijk heb je thuis normale speakertjes, en als je dan opeens een bak hoort met 10" driver sta je wel ff te kijken ja, das gewoon normaal voor zo'n woofer hoor.

Dus je kunt de woofer zachter zetten ZONDER dat de rest van je speakers zachter gaan! He nu kun je hem opeens wel nemen. Eltax maakt leuke front speakers, daar heb je het dan ook mee gehad. Die woofers kunnen gewoon geen laag weergeven op een flink niveau, of je moet je Atomic15 nemen (15" wooferdriver) maar die valt buiten de budget, ik zou echt nog een paar keer de PDR10 luisteren, want die klinkt diep, en met weinig vervorming, en voor weinig geld. Das het beste wat je voor F599,- kan krijgen wat subwoofer betreft.