[Headphone]On-Ear, bedraad, beste aankoop <€70

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:42

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Topicstarter
Hey medetweakers, graag zou ik bij jullie te rade gaan voor wat advies want:......

Ik zoek een?
Ik zoek een simpele, bedraadde On-Ear koptelefoon.

Ik maak nu gebruik van hele simpele in-ears maar dat zit niet prettig en ik wil iets meer geluidkwaliteit.

Wat is je budget?
Ik hoop zo tussen 30 en 70 euro een koptelefoon met een goede prijs/kwaliteit-verhouding te vinden

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik werk in een kantoortuin en moet me soms even afsluiten om me beter te kunnen concentreren.
Graag luister ik dan naar rock/metal/doom maar eigenlijk heb ik een brede muzieksmaak, van Tool , A Perfect Circle, Lily Allen, Sepultura, Kelly Clarkson, Tiamat, Prodigy tot en met Type O Negative.

Ik gebruik de koptelefoon dus niet uren achter elkaar en ook niet op hele hoge geluidniveaus.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een aantal kandidaten gevonden maar ik heb totaal geen ervaring met koptelefoons dus ik hoopte op nog wat input van de experts hier

Welke vragen heb je hier nog over?
Wie heeft er nog een goede tip voor mij. Ik zoek een kwalitief goede (dus zowel de geluidkwaliteit als de bouw) koptelefoon.
Hoe minder fratsen hoe beter, géén BlueTooth, een microfoon hoeft ook niet. Bediening vind ik ook niet nodig maar is niet bezwaarlijk.
Ik ben ook géén fan van een heel erg in het oog springend ontwerp/design

Ik heb nu deze shortlist:

https://tweakers.net/pric...81;635049;443883;1211147/

Waarbij ik de Marshalls er wel erg kek uit vind zien maar dat uiterlijk vrij moeiteloos inruil voor een betere geluidkwaliteit d:)b

Ik hoor graag jullie ervaringen en adviezen d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/umrdAxzSsnNsWjmhcUZZoO5F/full.jpg
Sfeerplaatje van de Marshall

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyDon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 17:45
Ik zou persoonlijk voor de Marshall gaan uit de lijst. Het kunnen inklappen zorgt er wel voor dat je hem makkelijk kan meenemen, hij is lichter, de kabel kan los (wat fijn is als de kabel stuk is hoefje niet je hele koptelefoon de prullenbak in te gooien) en Ik vind dat het geluid dat uit Marshall komt op een zeer hoge niveau zit vergeleken met de andere. En ik wil nog niet eens beginnen over beats, dat is een instant afzakker voor mij wegens prijs/geluid ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1111
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-09 23:18
Ik heb van de zomer een b&w P5 wired op marktplaats gehaald voor 69 euro. Als nieuw, wat veel van die headphones lijken te zijn. Nog geen moment spijt van. Zijn nu ook wel rond die prijs te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Topicstarter
JohnnyDon schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:14:
Ik zou persoonlijk voor de Marshall gaan uit de lijst. Het kunnen inklappen zorgt er wel voor dat je hem makkelijk kan meenemen, hij is lichter, de kabel kan los (wat fijn is als de kabel stuk is hoefje niet je hele koptelefoon de prullenbak in te gooien) en Ik vind dat het geluid dat uit Marshall komt op een zeer hoge niveau zit vergeleken met de andere. En ik wil nog niet eens beginnen over beats, dat is een instant afzakker voor mij wegens prijs/geluid ratio.
Voorlopig is dat ook wel mijn eerste keus, ik heb niet zoveel haast dus kan nog mooi even wat reviews lezen/kijken.

Toptip over die vervangbare kabel trouwens d:)b.

Ik ga ook nog even kijken naar wat goedkopere sets omdat het slechts voor op het werk is, dus ff een uurtje max. afsluiten, maar die Marshall lijkt mij een hele mooie oplossing.
marc1111 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 22:39:
Ik heb van de zomer een b&w P5 wired op marktplaats gehaald voor 69 euro. Als nieuw, wat veel van die headphones lijken te zijn. Nog geen moment spijt van. Zijn nu ook wel rond die prijs te vinden.
Verrek, goeie tip, zal mp ook even checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Als je goed zoekt kun je van bijvoorbeeld Ebay een Grado SR60(i)(e) halen. Zijn ook on-ear maar wat groter. Geluid is fantasisch. Zeker voor Rock en Metal. Al jaren de standaard eigenlijk voor Open-back on-ear headphones :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Topicstarter
Touchdomex schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 07:59:
Als je goed zoekt kun je van bijvoorbeeld Ebay een Grado SR60(i)(e) halen. Zijn ook on-ear maar wat groter. Geluid is fantasisch. Zeker voor Rock en Metal. Al jaren de standaard eigenlijk voor Open-back on-ear headphones :P
Dat is nou precies dé on-ear die ik steeds zie terugkomen, in de PW valt die weg in mijn filter vanwege de prijs.
Ik heb alleen nog een paar VVV-bonnen die ik kwijt wil maar misschien moet ik die dan maar ff ergens aan besteden. Ik ben alleen niet zo'n amazon/e-bay-koper.

Ik hou het in mijn achterhoofd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Fraggert schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:06:
[...]

Dat is nou precies dé on-ear die ik steeds zie terugkomen, in de PW valt die weg in mijn filter vanwege de prijs.
Ik heb alleen nog een paar VVV-bonnen die ik kwijt wil maar misschien moet ik die dan maar ff ergens aan besteden. Ik ben alleen niet zo'n amazon/e-bay-koper.

Ik hou het in mijn achterhoofd d:)b
Ja of je geeft wat meer uit voor een SR60...

Ik heb ook een iGrado gekocht ondertussen voor bij de Switch. Enige nadeel is dat het NOS is en de kabel uit elkaar pleurt :') Alleen het geluid wat eruit komt elke keer weer als ik hem gebruik is heerlijk. Als je de vorm niet erg vind een eGrado kun je ook proberen maar het is geen SR60...

Nadeel is dat het open-back is maar dat is juist ook het voordeel. Het is iets waar je rekening mee moet houden.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Topicstarter
Nou, ik ben eruit :)

Ik heb kort overwogen hele goedkope bedraadde on-ears te kopen voor zo'n 15-20 euro maar besloot toch even verder te kijken.

De reviews van dat echte budgetspul beviel me niet en dus keek ik maar even verder rond.

Ik heb gekozen voor een koptelefoon die zowel bluetooth als een 3,5mm jack heeft.
De reden hiervoor is dat mijn samsung S7 (werkmobiel) vrij snel aan de beurt is om te worden vervangen door een jackloze iPhone.

Ik heb de Skullcandy Grind Wireless gekocht *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MHnVEWIq5azuZf6RhqmIMwe8/full.jpg

In de kleur black&tan :Y

Morgen ligt 'ie klaar voor me d:)b

[ Voor 31% gewijzigd door Fraggert op 08-10-2019 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marc1111
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-09 23:18
Veel plezier ervan :)
Pagina: 1