Wanneer gaat hardware.info verwijzen naar GoT?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Hoi,

Op Hardware.info is ook een forum met best wel eenzelfde indeling als GoT. Er wordt daar veel interessants besproken. Die zinvolle posts lopen we nu mis op GoT, dat terwijl ze heel goed bij Tweakers zouden passen. Jullie zijn één bedrijf toch en de grootste, dus het zou mooi zijn als we de gebruikers van het Hardware.info forum voortaan hier zouden kunnen verwelkomen. Wanneer gaat dit gebeuren?

Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. De frontpages zou ik wel gescheiden houden want dat is echt andere content. Het forum daarentegen heeft praktisch dezelfde opzet, onderwerpen en inhoud. Dus ik zeg doen d:)b

[ Voor 21% gewijzigd door CyberMania op 04-10-2019 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Dus je stelt voor om het hardware.info form op te heffen en volledig te migreren naar Tweakers? Klinkt nou niet bepaald community-friendly naar huidige gebruikers :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:38
Ik wist tot op heden niet eens dat Hardware.info een forum heeft. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:43

Pazo

Mroaw?

Ik weet niet hoe het moderatiebeleid is op HWI forum (want ik kom daar vrijwel niet), maar ik ben erg blij met het strenge moderatiebeleid hier. Topics die niet voldoen aan de TS of ontsporingen / offtopic posts worden direct aangepakt. Iets zegt mij dat hier op het Tweakers forum toch een ander soort mensen komen dan op het HWI forum. Maar nogmaals, dat is een gevoel want ik kom vrijwel niet op het HWI forum.

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023