Voor een vriend van mij ben ik bezig met het configureren van een pc waar hij goed 4K video mee kan bewerken. Hij is bezig met een speciaal project en bijbehorende documentaire en ik wil hem daar graag bij helpen. Ik heb daarom een pc samengesteld, maar wil ook graag een beroep doen op de experts, mede omdat videobewerking niet mijn specialiteit is en ik misschien de build niet helemaal goed doe. Alvast veel dank!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal worden gebruikt voor 4K videobewerking en daarnaast standaard officegebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum bedrag is 2000,- euro excl. toebehoren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en keyboard gaan mee en enkele externe hd's.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het volgende systeem samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of de door mij samengestelde build een goede bang for buck is onder het huidige budget of dat ik wellicht andere keuze kan maken die meer prestaties leveren op het gebied van videobewerking. Uit eindelijk is het de bedoeling om voor 2000,- een zo goed mogelijk systeem voor deze toepassing te bouwen en daarmee mijn vriend te helpen om zijn documentaire te kunnen editten. Het is voor een goed doel en zal verder niet commercieel worden ingezet. Aanpassingen op mijn build zijn daarom ook zeer welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal worden gebruikt voor 4K videobewerking en daarnaast standaard officegebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum bedrag is 2000,- euro excl. toebehoren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en keyboard gaan mee en enkele externe hd's.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het volgende systeem samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 559,- | € 559,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 205,91 | € 205,91 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Gaming OC 6G | € 255,- | € 255,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 600 Zwart | € 86,82 | € 86,82 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2C3466C16 | € 255,10 | € 255,10 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 10 600W | € 112,58 | € 112,58 |
| 1 | Solid state drives | Corsair Force MP600 1TB | € 219,90 | € 219,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.694,31 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of de door mij samengestelde build een goede bang for buck is onder het huidige budget of dat ik wellicht andere keuze kan maken die meer prestaties leveren op het gebied van videobewerking. Uit eindelijk is het de bedoeling om voor 2000,- een zo goed mogelijk systeem voor deze toepassing te bouwen en daarmee mijn vriend te helpen om zijn documentaire te kunnen editten. Het is voor een goed doel en zal verder niet commercieel worden ingezet. Aanpassingen op mijn build zijn daarom ook zeer welkom.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr