Toon posts:

Ooit gehoord van dit merk scanner?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Plug & Scan
En dan gaat het om het type: 96 B
Een vriend van mij heeft dit takkeding een paar jaar geleden gekocht bij de officecenter en is op zoek naar win2K drivers. Alleen nergens te vinden, of uberhaubt iets over dit merk. Wie helpt?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kijk of er een serienummer op staat... zoek je daar op ipv (sorry dat ik het zeg) dat wazige merk. K'heb er nog nooit één gezien. Succes!?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Yup,

heb hier dezelfde staan, lekker groot lomp ding maar hij werkt wel goed (ik heb zo'n idee dat het een mustek scanner is als ik naar de standaard software kijk, maar helemaal zekers weet ik het niet.

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:55
Op maandag 30 juli 2001 22:55 schreef terw_dan het volgende:
Yup,

heb hier dezelfde staan, lekker groot lomp ding maar hij werkt wel goed (ik heb zo'n idee dat het een mustek scanner is als ik naar de standaard software kijk, maar helemaal zekers weet ik het niet.
Hmm ja, als ik op plug & scan zoek op google kom ik ook uit bij mustek..
maar op hun site staat niks over type 96B ..

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:16
Ik heb even gekeken bij driverguide.com maar daar is het merk en type onbekend (geeft een link naar optrox.com maar die site bestaat niet).

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Dat is toch zo'n scanner op de parallele poort.?
Ik heb ze volgens mij in een grijs verleden ook wel in de winkel gehad.
Ik zal morgen eens kijken of ik d'r nog drivers voor kan vinden.
was toch met zo'n groen ovalen logotje op de klep toch?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Hebbie een plaatjuh?

Ik heb een Network Scanny ;)
En die ziet er uit als een scanner die al in 4 of 5 merken verpakt heeft gezeten. Van Trust tot Mustek (erm, jippie).

Hij is lomp en heeft een lampie met knoppie combo op de rand zeg maar.. ik kan geen plaatje maken :(

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:41

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

bij Mustek staat er meestal wel mustek op toch? :)

Mijn Mustek heeft iig wel een ovalen logo op de klep, dus dat klopt dan verder wel weer.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Je kunt ook een twain driver gebruiken, tenminste als het een beetje standaard scanner is.
Gebruik hem zelf ook bij een flatbed scanner.

• Lordy79
  • Laatst online: 23:55

Lordy79

Fundamentalist

Op maandag 30 juli 2001 22:48 schreef Frenkie het volgende:
Plug & Scan
En dan gaat het om het type: 96 B
Wij hebben ze ook verkocht. Is... ehm... niet de beste scanner en ik denk dat je er ook niet 1-2-3 win2k drivers voor zult vinden.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Topicstarter
Ja, inderdaad.
De TD-er is toch niet iemand die bij de winkel in groningen werkt waar ze het beste uit de IT geven?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 30 juli 2001 23:54 schreef Chaoss het volgende:
bij Mustek staat er meestal wel mustek op toch? :)

Mijn Mustek heeft iig wel een ovalen logo op de klep, dus dat klopt dan verder wel weer.
Njah, mijn Network Scanny ook ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Lordy79
  • Laatst online: 23:55

Lordy79

Fundamentalist

Op dinsdag 31 juli 2001 00:01 schreef Frenkie het volgende:
Ja, inderdaad.
De TD-er is toch niet iemand die bij de winkel in groningen werkt waar ze het beste uit de IT geven?
Ja, en ik ben zijn collega die in Leeuwarden woont :) Zag ik ook pas nadat ik postte.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Topicstarter
Om dan maar compleet off topic te gaan:
Leuk, dan kom ik volgende week bij jou in de winkel werken. En zaterdag In Zwolle. Ben wel benieuwd wie die TD-er is. Ik werk namelijk zelf ook in de steentilstraat :)

• TD-er
'kee zie ik je morgen ;)
goh wat gaan we weer off-topic. >:)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik ga vandaag verhuizen (ben dus strax een paar weken offline. Morgen(woendag) zie ik je dus wel weer.(En ik ben nog steeds benieuwd welke collega dit nu is :-)

• TD-er
ik dacht al waar blijft íe
't is hier nu wel rustig ;)

Pagina: 1