Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is primair bedoelt om sim racing games zoals iRacing, Assetto Corsa en rFactor2 te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is ca. 2000euro. Komt niet heel precies. Geef liever iets meer uit aan kwaliteit en toekomst bestendigheid, aan de andere kant wil ook ook niet meer uitgeven dan nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem niets mee naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeur voor merken. Sta open voor alle suggesties. Ik heb ik mijn wenslijst voor Intel / MSI gekozen op basis van wat ik op diverse fora en artikelen heb kunnen vinden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet een triple monitor 1440p 144hz configuratie op high/ultra aan kunnen.
Monitoren moet ik nog kopen. Denk aan MSI/Samsung 32" 2560x1440 144hz 1ms
Geluids arm zou mooi mee genomen zijn.
Ga je overklokken?
Nee, tenzij er redenen zijn om het juist wel te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hoop dat jullie me kunnen helpen met het samenstellen van een goed, gebalanceerd system met de juiste prijs kwaliteit verhouding. De component keuzes in mijn wenslijst zijn puur op basis van wat ik op fora en artikelen heb gelezen over de diverse individuele systeem eisen voor simracing games. Ik heb te weinig kennis van hoe de gekozen onderdelen bij elkaar passen. Is de 2080Ti overkill? Is het een alternatief om 2-3 losse GPU te nemen. Is de i7 voldoende voor de GPU en de games?Ik verwacht van wel, maar hoor graag jullie mening. Is er extra koeling nodig in de kast?
Ik hoop dat ik mijn huiswerk voldoende heb gedaan en geen al te gekke dingen over het hoofd heb gezien.
Bedankt voor jullie tijd.
Systeem is primair bedoelt om sim racing games zoals iRacing, Assetto Corsa en rFactor2 te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is ca. 2000euro. Komt niet heel precies. Geef liever iets meer uit aan kwaliteit en toekomst bestendigheid, aan de andere kant wil ook ook niet meer uitgeven dan nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem niets mee naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 392,- | € 392,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio | € 1.287,- | € 1.287,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H500 Zwart | € 75,59 | € 75,59 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 94,- | € 94,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 103,05 | € 103,05 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 104,- | € 104,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.281,38 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeur voor merken. Sta open voor alle suggesties. Ik heb ik mijn wenslijst voor Intel / MSI gekozen op basis van wat ik op diverse fora en artikelen heb kunnen vinden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet een triple monitor 1440p 144hz configuratie op high/ultra aan kunnen.
Monitoren moet ik nog kopen. Denk aan MSI/Samsung 32" 2560x1440 144hz 1ms
Geluids arm zou mooi mee genomen zijn.
Ga je overklokken?
Nee, tenzij er redenen zijn om het juist wel te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hoop dat jullie me kunnen helpen met het samenstellen van een goed, gebalanceerd system met de juiste prijs kwaliteit verhouding. De component keuzes in mijn wenslijst zijn puur op basis van wat ik op fora en artikelen heb gelezen over de diverse individuele systeem eisen voor simracing games. Ik heb te weinig kennis van hoe de gekozen onderdelen bij elkaar passen. Is de 2080Ti overkill? Is het een alternatief om 2-3 losse GPU te nemen. Is de i7 voldoende voor de GPU en de games?Ik verwacht van wel, maar hoor graag jullie mening. Is er extra koeling nodig in de kast?
Ik hoop dat ik mijn huiswerk voldoende heb gedaan en geen al te gekke dingen over het hoofd heb gezien.
Bedankt voor jullie tijd.