Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen(1440p/100-120fps), video bewerking(Vegas) en de gewone dingen. Ik heb een hele rits aan AAA-titels en indie games die ik graag afwisselend speel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1700,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur neem ik mee (muis/keyboard/1 WD HDD van 3GB/2 monitors 1440p & 1080p)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur voor bepaalde merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoewel ik een groot fan ben van prijs/kwaliteit wilt het oog ook wat. Vandaar dat ik aan de Kraken X62 dacht als de "centerpiece" van de H510i.
Ik heb ook veel goede dingen gehoord over de Red Devil. Alhoewel ik een beetje twijfel gezien het lager segment van de 2070 Supers prijsgewijs in de buurt komt, en aan de AMD drivers nog het een en ander mankeert.
Ga je overklokken?
Niet direct, maar ik waarschijnlijk wel in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
Het is mijn eerste build in 8 jaar, gebaseerd op een week of 2 aan onderzoek. Dus ik ontvang graag feedback op de bovenstaande setup. Ik wil er graag een paar jaar mee vooruit, en ik sta open voor alternatieven. Of voor ervaringsdeskundigen die wat over de gekozen componenten kunnen zeggen
Gamen(1440p/100-120fps), video bewerking(Vegas) en de gewone dingen. Ik heb een hele rits aan AAA-titels en indie games die ik graag afwisselend speel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1700,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur neem ik mee (muis/keyboard/1 WD HDD van 3GB/2 monitors 1440p & 1080p)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | Asus TUF Gaming X570-PLUS (WIFI) | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT | € 496,- | € 496,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510i Zwart | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 148,39 | € 148,39 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 122,50 | € 122,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.666,69 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur voor bepaalde merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoewel ik een groot fan ben van prijs/kwaliteit wilt het oog ook wat. Vandaar dat ik aan de Kraken X62 dacht als de "centerpiece" van de H510i.
Ik heb ook veel goede dingen gehoord over de Red Devil. Alhoewel ik een beetje twijfel gezien het lager segment van de 2070 Supers prijsgewijs in de buurt komt, en aan de AMD drivers nog het een en ander mankeert.
Ga je overklokken?
Niet direct, maar ik waarschijnlijk wel in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
Het is mijn eerste build in 8 jaar, gebaseerd op een week of 2 aan onderzoek. Dus ik ontvang graag feedback op de bovenstaande setup. Ik wil er graag een paar jaar mee vooruit, en ik sta open voor alternatieven. Of voor ervaringsdeskundigen die wat over de gekozen componenten kunnen zeggen