Toon posts:

welke koeler?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een Asus a7a266 met een Athlon 1.2 Ghz en wat 256 mb DDR geheugen aan te schaffen. Ik plak er ook nog een Gainward GF3 aan vast.

Okee nu mijn vraag, welke koeler voor die 1.2 zouden jullie aanraden?
Ik heb net een review(op hardwareinfo) gelezen, waarbij de Thermaltake orbjes het beste uit de test kwamen, maar ik hoor er hier eigenlijk alleen maar negatieve dingen over...hoe zit dat?

Ook had ik begrepen dat die Alpha's erg goed waren, maar ze werden als erg groot omschreven. Ik vind ze wat duur, maar mocht ik het geld er toch voor over hebben gaat die Alpha dan wel passen op het Asus a7a266 mainboardje?

Andere suggesties?

ps ik ben een beginnend en onervaren tweaker, dus houd hier aub rekening mee. Ik ben zeker wel van plan te OC-en, maar hoef niet perse het onderste uit mijn PC te halen.

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 01:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Neem gewoon een lekker goedkope Coolermaster EP5-6I11, als die op je board past. 25 piek, stil, presteert veel beter dan die orbs (afraders). En je kan er nog een beetje mee overklokken ook.

Leuke lamp, overigens !!

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:58
Of een FOP nemen...

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik zou gaan voor de beste koelermaster als je gewoon een beetje wilt overklokken.
Wil je meer dan een beetje, dan word het een Alpha/fop38/thermoengine/swiftech/waterkoeling

voor zover ik weet passen alle koelers op dat moederbord die voor socket A zijn.

En koop AJB geen orb-gevallen. En als je het toch doet, moet je niet hier komen klagen als je processor kapot gaat.

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
FOP???? vertaling aub :)

Ja, maar hoe kan het nu dan dat die orbjes zo hoog worden reviewed als ze echt zo waardeloos zijn? Is het zo'n slechte review(er) dan?

review: http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=150

-BB-

Verwijderd

Maakt die EP5-6I11 niet veel herrie met zijn 36,5 dBa??? :?

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:58
kijk hier maar ff http://www.globalwin.com.tw

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:36

Exirion

Gadgetfetisjist

[search=socket a cooler]
[search=athlon cooler]
[search=amd cooler]

Meer dan genoeg te vinden. Gebruik de Search knop boven in het scherm om topics over je vraag te vinden :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.