wat is er aan de hand met GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
het forum waar ik altijd errug vaak en graag kwam, is ineens veranderd
zie het niet als een flame, maar als serieuze feedback.
waar eerst af en toe een HK ban kwam, worden nou echt (in mijn ogen) 100den mensen gebanned van de HK
en de gewone bans gaan ook ineens veeeel harder als normaal

eerst was het altijd gewoon de users MET de mods, maar nou lijkt het meer de mods TEGEN de users, en andersom dus ook

ik geef hier niemand de schuld ergens van ofzo, maar echt snappen doe ik het niet
en leuk vinden ook niet :'(

nogmaals; zie dit niet als een flame, maar als een serieus commentaar

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:28

Hoicks

Techno!

Ik zie wel steeds meer weerstand groeien tegen de modjes, maar da's meer ergernis omdat ze de HK niet meer inmogen omdat ze TE onzinnig gepost hebben ofwel niet genoeg techposts haalden in vergelijking met HK.

Kortom eigen schuld... en om de modjes daar nou de schuld van te gaan geven :?

Nah voor zover ik het zie gat het wel loslopen.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-12 21:34
het is idd zo dat sinds de HK er is er veeeel meer waarchuwingen enz worden gegeven, of lijkt dat maar zo?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik vind, maar dat is dus mijn mening, dat GoT zonder Huiskamer/Kroeg of iets in die geest beter af is.

Alleen dan krijg je weer dat iedereen onzin gaat posten in SG.

Tis ooknie makkelijk met zo'n groot forum :D

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Op maandag 30 juli 2001 22:43 schreef kazuka het volgende:
Ik vind, maar dat is dus mijn mening, dat GoT zonder Huiskamer/Kroeg of iets in die geest beter af is.

Alleen dan krijg je weer dat iedereen onzin gaat posten in SG.

Tis ooknie makkelijk met zo'n groot forum :D
HK is op zich best goed denk ik. Maar er wordt TE vaak onzinnig gepost naar mijn mening. bijvoorbeeld:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/193821
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/193821
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/193946

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:17

pistole

Frutter

Sowieso vind ik heel t.net veranderd... Allerlei gescheld en gevloek, elkaar afzeiken (maar dat is al eerder verteld) maar het valt me ook op dat het aantal slotjes per dag (is hier een logje/grafiekje van? :) ) aan het toenemen is ...... Of ligt dat gewoon aan mij?

Ik frut, dus ik epibreer

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ben het met je /jullie eens dat er de laatste maanden veel is veranderd.
Er zijn veel goede dingen gebeurd /veranderd, maar ik persoonlijk zie /denk
dat er ook een aantal kleine dingen zijn /of soms worden vergeten.
Dat is jammer, maar ik zie ook dat er heel hard aan wordt gewerkt om juist
ook deze kleine dingen te verbeteren, echter dit is een aantal gevallen heel
moeilijk. Er gaat dan ook veel tijd in zitten. Sommige dingen kunnen snel
veranderen, en andere punten /aandachtpunten hebben gewoon iets meer
tijd nodig.

[Edit1: Hierbij moet ik zeggen dat het als bezoeker /gebruiker heel moeilijk
te zien is dat we er zo ontzettend hard mee bezig zijn. Dat is jammer.[/edit]

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Ik vind gewoon dat er in de HK opgetreden moet worden tegen de onzin topics die gewoon totaal geen inhoud hebben en dat zijn er veels te veel |:(

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 22:45 schreef Bulldog het volgende:
Daar ben ik het in grote lijnen wel mee eens maar ik merk wel dat "de Modjes" toch niet meer op 1 lijn staan met de gebruikers maar zich te veel als een autoriteit opstellen.

En ik heb het verschil gezien... ik kom hier al sinds Oktober 1999 en ben nu gebant in de HK....

• Artwido
  • Laatst online: 02-12 21:55
Ik denk idd dat de HK zijn doel voorbij schiet.
De SG vind ik daarintegen een nuttig forum.

Misschien moet de HK opgeheven worden.
Mensen die toch graag onzin-topics willen openen moeten maar doorverwezen worden naar Onzinforum of Fokforum.

De SG moet in zijn hoedanigheid blijven.
Maar moet gevrijwaard worden van onzintopics.

:) maar ja dat is mijn mening maar hoor.

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14

Gamer

Electrified

ja, meer bans, meer onzin, minder posts in het hardwareforum.
dit is toch waar GOT mee begonnen is ?

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 4 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Zelf merk ik niks van een "harder" beleid, hooguit zijn er anderen die niet met nieuw verworven vrijheden (HK) om kunnen gaan.

Het enige wat ik merk is dat de crewbashing topics wat sneller groeien (maar gelukkig ook sneller sluiten).

Als iedereen die wil klagen eerst de FAQ eens leest, goed nadenkt en tot 10 telt, hebben we 40% minder traffic in LA.

Ik ben zelf helemaal tevreden, ik wordt wakker, ga douchen en ram het ontbijt erin terwijl ik even rondkijk. Als ik op kantoor ga lunche, dan jas ik een VNC naar huis en kijk even rond, klets wat via ICQ met bekenden. Kom ik thuis, das weg, jasje uit, active topics, eten en etoch nog even GoT. Pit kijken, vrouw gaat tukken en weer even rondkijken op 't forum. Het is een prettige verslaving, al heb ik gemerkt dat het best moeilijk is als je op congres/workshop/vakantie bent zonder :)

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Op maandag 30 juli 2001 22:50 schreef Artwido het volgende:
Ik denk idd dat de HK zijn doel voorbij schiet.
De SG vind ik daarintegen een nuttig forum.

Misschien moet de HK opgeheven worden.
Mensen die toch graag onzin-topics willen openen moeten maar doorverwezen worden naar Onzinforum of Fokforum.

De SG moet in zijn hoedanigheid blijven.
Maar moet gevrijwaard worden van onzintopics.

:) maar ja dat is mijn mening maar hoor.
Bijna helemaal mee eens. Alleen hoeft de HK niet dicht, maar het is nu meer een cafe/kindercreche ipv een huiskamer, waar wel tegen opgetreden mag gaan worden.

Misschien helpt het al eens als HK slotjes gewoon niet meer behandeld worden in LA, om LA te ontlasten. Gewoon op slot = op slot.

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

tis gewoon zomer
alle pubertjes met te veel tijd zitten hier nu
en die kunnen er niet zo goed tegen alsd ze op de regels worden gewezen omdat ze zich niet aan die regels/richtlijnen die hier gelden kunnen halen
en dan is de mod/ad het mikpunt van flames terwijl die juist zijn best doet om het forum gezellig te houden
ik kom (bijna) maar in 1 subforum /14 en daar gaat het olv acm/chem redelijk goed
over de rest kan ik niet oordelen.
ik heb sinds de hk er misschien 10 posts gemaakt en dat vin ik er al teveel

ik heb de hk niet nodig
bs post je maar op fok!

uiteraard is dit alles niet als flame bedoeld, mocht het zo over komen,ga dan eerst maar eens bij jezelf na of ik er nou zo ver naastzit

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Over de vraag wat is er aan de hand met GoT kun je heel snel klaar zijn, namelijk niets.
In zijn algemeenheid draait het forum prima, loopt alles goed.
Als je kijkt naar de LA topics van de laatste tijd is duidelijk dat het over het algemeen problemen met de HK zijn.

Is de HK dan een goed subforum voor GoT.
Volgens mij wel, alleen moeten er nog een hoop dingen uitgezocht en veranderd worden. Voordat de HK er was, was de SG een zooitje.
Dit is flink verbeterd met de komst van de SG, kortom het is niet de schuld van de SG, maar van bepaalde personen die blijkbaar gedrag vertonen wat ongewenst is.
Blijkbaar snappen sommigen niet dat de HK een extra is voor mensen die serieus posten op de rest van GoT, niet voor mensen die 150 techposts hebben en dan daar vrolijk hun gang kunnen gaan als ware het een ander onzinforum, zoals er bijvoorbeeld op FOK! is.
Er moet dus een manier gevonden worden om dat duidelijker te maken aan mensen, zodat ze zich niet in hun recht aangetast voelen als hen ineens het HK privilige ontnomen wordt.

Sorry voor slecht opgebouwde verhaaltje, maar ik tikte het een beetje zoals het in me opkwam :)

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Ik weet dat jullie er hard mee bezig zijn, maar het beleid van de hoofdfora van GoT mogen niet lijden onder het geauwehoer dat sinds de HK er is.

Vandaar mijn mening: slotje in HK is niet meer zeuren in LA.

• Dutchman!
  • Laatst online: 15:14
Echte onzin-om-de-onzin topics moeten gewoon snoeihard en consequent gedelete worden. Dan heb je geen lelijke slotjes, geen gebande users, en uiteindelijk snapt de meute vanzelf wel wat wel en niet kan.

We spend our years as a tale that is told

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Op maandag 30 juli 2001 23:04 schreef Dutchman! het volgende:
Echte onzin-om-de-onzin topics moeten gewoon snoeihard en consequent gedelete worden. Dan heb je geen lelijke slotjes, geen gebande users, en uiteindelijk snapt de meute vanzelf wel wat wel en niet kan.
Agree.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 22:50 schreef BAZZA het volgende:
Daar ben ik het in grote lijnen wel mee eens maar ik merk wel dat "de Modjes" toch niet meer op 1 lijn staan met de gebruikers maar zich te veel als een autoriteit opstellen.
Ik denk dat ik het hier deels wel mee eens kan zijn. Zoals ik al zei is er de laatste maanden redelijk veel veranderd, ook veel op communicatiegebied. Ik heb het idee (nee, dat is niet alleen een idee: het is een feit ;)) dat er meer wordt overlegd en dat is goed. Echter soms gaat er wel eens iets mis of wordt het toch vergeten /te snel gehandeld. Dat is jammer, iets waar denk ik nog wel iets meer aand8 aan besteed zou kunnen worden. Heb je ook het feit dat je vaak ook afhankelijk bent van -wie er op [dat] momment online is (en of je het daarmee kan of wil bespreken). Ja, zou het de vakantie tijd zijn? Denk dat dat niet het enigste is.. er speelt meer, maar het heeft z'n tijd nodig. Verder gaat alles gewoon GOED *D.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

ik ben nog maar net moderator, en ben dus niet ervaren met het modden van VOOR de HK, zeg maar.

Ik kan niet anders zeggen dat ik persoonlijk, en ik weet zeker: een hoop mensen met mij, /14 (P&W voor de niet-intimi) nu veel en veel beter is dan 'vroeger'.

Ik zet dat beleid ook zeker voort, en ik weet dat je hierdoor ook wrijvingen krijgt: of die nou tegen mij, het beleid of got gericht zijn deert me niet zoveel. Ik probeer serieuze kritiek serieus te behandelen.

Het is nu ook zomervakantie: bij uitstek de "ik verveel me ik ga internetten" periode, of nog erger "ik verveel me ik ga ff sql en php leren".
Dit zorgt voor een stortvloed aan newbies (zowel qua kennis in de programmeertaal, als de nettiquete in /14), en het regent soms dan ook slotjes. Ik hoop dat de meeste newbies net afgeschrikt worden, maar begrijpen dat dit is om de kwaliteit hoog te houden en hun OOK ten goede komt als ze eenmaal wat verder zijn.

Got is geen helpdesk: het is een forum.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

De vakantie speelt een ontzettend grote rol in hoe het nu op GoT gaat.
Mensen zijn vrij, hebben kabel/ADSL, vervelen zich een beetje en besluiten om eens wat rotzooi te trappen.
Dit is een jaarlijks terugkerend fenomeen waar we eigenlijk weinig meer aan kunnen doen dan de modforce op yellow alert te zetten en hier en daar de ergste gevallen eruit knikkeren.
Over een maand gaan de meesten weer naar school en je zal zien dat GoT ook weer in een wat rustiger vaarwater komt.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hm, Chem's reply stond er nog niet toen ik ging tikken, maar we zeggen in grote lijnen hetzelfde. :)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zal het proberen te verduidelijken :)

Als we een waarschuwing geven, wordt dit 9 van de 10 keer altijd met overleg gedaan, zoniet altijd. Er wordt dus wel degelijk overlegd.

Je hebt gewoon altijd als er een grote community bestaat, dat er een paar mensen het verzieken voor andere, waardoor het lijkt dat de sfeer grimmiger wordt.

Persoonlijk vind ik dat het in mijn forum ([forum=10]), dat alles uitstekend verloopt, het is niet echt een forum waar een hechte groep komt zoals in de huiskamer of stuffis generalis, maar de laatste tijd heb ik weinig waarschuwingen uitgedeeld voor warez, cracks, etc. Dit zijn (sorry dat ik het moet zeggen) meestal de newbees, maar als je dit dan netjes uitlegd, lezen ze meestal wel een keer de faq, begrijpen ze de regels en is er niks aan de hand.

Ik geef ook toe dat er over sommige gebeurtenissen beter gecommuniceerd moet worden, maar dat zal op het moment komen door mensen die op vakantie zijn enzo. We zijn achter de schermen tenminste hard bezig om dit te verbeteren.

En, zonder de jullie (de gebruikers) zou dit forum niet bestaan, dus mods vs users gaat zeker niet op :)

Ik hoop dat dit het een en ander nogmaals een beetje verduidelijkt. Ik zou het jammer vinden als je het niet meer naar je zin zou hebben op got.

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Vakantieperiode voor heel GoT. Heel goed te begrijpen... MAARRRRRR, dat neemt niet weg dat de HK gewoon een mess is. Ik zou in de HK dingen verwachten van: Hoe plak ik m'n band e.d. en niet van die topics zoals: hoevaak masturbeer jij per dag? en Hoe veeg jij je reet af enz enz.

Die echte domme topics hebben geen waarde.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-10 11:36
Ik nam net ff een kijkje in het profile van ikbenveldmuis en daar staat dat deze gast op 31 mei gerigistreerd heeft en 1591 posts heeft.

Het wil er bij mij echt niet in dat iemand in 2 maand 1500 nuttige posts doet. (En dat blijkt ook wel als je op zijn naam klikt, al is het minder erg als ik had verwacht. Veel posts met herhaling en gewoon niet nuttige info.) Al dat onzin geblaat kan wel op FOK! ofzo. Dit is een TECHforum. Een _beetje_ ontspanning kan natuurlijk geen kwaad, maar het belachelijk dat SG zo'n beetje het druk bezochtste forum is (was?).

De tientallen mensen die in LA komen klagen over een ban of de regels daarvan zijn de meeste onterecht imho. Mods doen prima werk.

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 23:21 schreef Hoicks het volgende:
Ik zou in de HK dingen verwachten van: Hoe plak ik m'n band e.d. en niet van die topics zoals: hoevaak masturbeer jij per dag? en Hoe veeg jij je reet af enz enz.

Die echte domme topics hebben geen waarde.
Daar ben ik het mee eens, maar ik heb nog nooit zo'n topic geopent en word wel geband dus dat laat alweer zien dat dit de Modjes gewoon niet consequent zijn en gewoon iedereen die ze niet mogen/kennen bannen en iemand die bv: dit soort topics wel opent maar die ze kennen IRL of gewoon mogen die worden niet gebant.

Verwijderd

Maar de zomer heeft ook veel voordelen, ipv slotjes.

- vrouwen
- mooie vrouwen
- nog mooiere vrouwen
- en natuurlijk meer "Kijk mijn casemod" topics

:Y) Slotjes neem ik op de koop toe.

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Op maandag 30 juli 2001 23:26 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, maar ik heb nog nooit zo'n topic geopent en word wel geband dus dat laat alweer zien dat dit de Modjes gewoon niet consequent zijn en gewoon iedereen die ze niet mogen/kennen bannen en iemand die bv: dit soort topics wel opent maar die ze kennen IRL of gewoon mogen die worden niet gebant.
Waarom je gebanned bent hoef ik niet eens te weten, maar ik denk dat de modjes inderdaad een beetje de draad kwijt zijn over wat nu wel en niet toegestaan is.

Ik vind dat de HK een iets lossere vorm van SG mag zijn en niet een of andere peuterspeelzaal (alhoewel er soms ook wel goede topics in voorkomen)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 23:33 schreef Hoicks het volgende:

[..]

Waarom je gebanned bent hoef ik niet eens te weten, maar ik denk dat de modjes inderdaad een beetje de draad kwijt zijn over wat nu wel en niet toegestaan is.

Ik vind dat de HK een iets lossere vorm van SG mag zijn en niet een of andere peuterspeelzaal (alhoewel er soms ook wel goede topics in voorkomen)
Ik vind gewoon dat iedereen die consequent nutteloos post in HK daar niet thuis hoort. Natuurlijk heb ik ook wel eens een nutteloze post, natuurlijk trap ik ook wel eens gein, maar ik maak er geen gewoonte van. Het valt me van sommigen echt tegen dat ze een HK ban als actie tegen hen persoonlijk zien, want dat is het niet, ik ken ze niet eens, behalve dan wat ik hier op GoT van ze zie, en aan de hand van die gegevens heb ik gisteravond ism. Traag en overleg met mijn HGA McVirus, de ene na de andere HK-verpester uit HK gezet. Je hoeft geen onzintopics of illegale shit te posten om HK te verpesten, laat dat duidelijk zijn.

Verder heb ik niks tegen users en denk ik niet dat ik de weg kwijt ben, zo ja, dan hoor ik dat graag met argumenten en voorbeelden...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 23:52 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

de ene na de andere HK-verpester uit HK gezet. Je hoeft geen onzintopics of illegale shit te posten om HK te verpesten, laat dat duidelijk zijn.
Open ik: onzintopics en/of illegale shit topics :?

• Dromer
  • Laatst online: 12:24
Ik vindt dat de sfeer wel ietsje strenger is geworden maar, ik denk niet dat dat erg is.
Een hoop mensen die gebanned worden zijn mensen die op het verkeerde forum zitten.
GOT is een tech forum... de huiskamer is er om soms is niet over tech te praten.
Wat nu gebeurt is dat mensen soms over tech praten en de rest lullen in de huiskamer.
Dat die mensen een ban krijgen kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Dat nu iedereen over de modjes heen valt is logisch maar dom..
Ga gewoon is bij jezelf te raden en dan pas bij de rest.
Mensen die onzin posten om alleen maar de huiskamer in mogen is fout.
Dat ze daarna in de huiskamer een nog grotere onzin gaan posten levert terecht een ban op.

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Op dinsdag 31 juli 2001 00:09 schreef Dromer het volgende:
Ik vindt dat de sfeer wel ietsje strenger is geworden maar, ik denk niet dat dat erg is.
Een hoop mensen die gebanned worden zijn mensen die op het verkeerde forum zitten.
GOT is een tech forum... de huiskamer is er om soms is niet over tech te praten.
Wat nu gebeurt is dat mensen soms over tech praten en de rest lullen in de huiskamer.
Dat die mensen een ban krijgen kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Dat nu iedereen over de modjes heen valt is logisch maar dom..
Ga gewoon is bij jezelf te raden en dan pas bij de rest.
Mensen die onzin posten om alleen maar de huiskamer in mogen is fout.
Dat ze daarna in de huiskamer een nog grotere onzin gaan posten levert terecht een ban op.
En daarom vind ik dat er ook niet gediscussieerd hoeft te worden als je uit de HK bent gebanned. Want dat irriteert de modjes/adjes volgens mij wel verschrikkelijk.
Steeds maar uitleggen waarom die en die user nu weer die ban om die reden heeft gekregen.

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Op maandag 30 juli 2001 23:57 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Open ik: onzintopics en/of illegale shit topics :?
Bazza? Ik neem aan dat je je verhaaltje al hebt mogen doen in LA. Grrrrrene geeft een algemeen voorbeeld. Dit moet je hier in dit topic dus niet gaan oprakelen want dan gaan we way offtopic.

Verwijderd

zie [topic=193901] voor het standpunt van de modjes...

ach... ik zal wel (weer) spoken zien....

• witchdoc
  • Laatst online: 02-12 17:26
Dat is jammer, maar ik zie ook dat er heel hard aan wordt gewerkt om juist
ook deze kleine dingen te verbeteren, echter dit is een aantal gevallen heel
moeilijk. Er gaat dan ook veel tijd in zitten. Sommige dingen kunnen snel
veranderen, en andere punten /aandachtpunten hebben gewoon iets meer
tijd nodig.

Hehe, die laatste 2 regeltjes wou ik net zeggen.. kan best dat jij en de halve crew hun ziel afdraaien om't boeltje hier netjes te houden, maar eerlijk gezegd merkt de user (ik) daar niet veel van.

Wel raar trouwens dat jullie met zoveel zoveel werk moeten doen. Fundamenteel is er toch niks meer te doen? Of is die (middel-)lange termijn planning nog niet echt wat't moet zijn? :)

• Ali G
  • Laatst online: 29-08-2024
Op hoeveel staat de teller van gebande mensen in de huiskamer, ik wel weten of het echt zo erg is :)

Verwijderd

Ik vertoef niet vaak in HK, juist omdat ik het een absolute b*ll-sh*t forum vind, ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat de mods hum best doen om het een beetje in toom te houden.

Wat ik niet begrijp is dat je na een waarschuwing en een ban nog met hand en tand verzet om in HK te blijven.

GoT is een computer-forum/knowledge-base, geen kinderopvang, heb je een vraag of probleem, ga je naar GoT, anders naar een chat-room.

(ben je daar te goed voor; laat dat dan ook hier zien)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 22:33
ach die admins gaan tegenwoordig oude users ( ja ik ook) waarschuwingen geven om de meest onbenulige redenen. Nee leuk zo'n forum.....

Verwijderd

ik ben nu ik dit lees toch wel behoorlijk trots op dat ik nog geen enkel slotje heb gekregen en nog geen enkele waarschuwing :) (gelijk maar ff in me sig gezet (8>)

maareh, kan aan mij legge hoor, maar ik heb (tot nu toe) nog nooit probs gehad met beleid...regels zijn simpel, als je niet loopt te flame, schelde oid kom je ook nie in de probs met een modjuh....

ben het ook wel is nie eens met bepaalde beslissingen (oa hk, w&l ed), maargoei, je kunt 2 dingen doen, of hard tegeningaan, of gewoon rustig onder blijven....bij het eerste loop je alleen maar jezelf op te naaien en bereik je waarsch niet veel...

valt me overgens laatste tijd wel op dat sommige veranderingen absoluut niet positief uitpakken, maargoed....

• Agent-X
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 03:44 schreef xxxMaverick het volgende:
ach die admins gaan tegenwoordig oude users ( ja ik ook) waarschuwingen geven om de meest onbenulige redenen. Nee leuk zo'n forum.....
wat herkenbaar..

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:19

backupdevice

No Risk , Full Push

Op dinsdag 31 juli 2001 04:33 schreef Kertje het volgende:
ik ben nu ik dit lees toch wel behoorlijk trots op dat ik nog geen enkel slotje heb gekregen en nog geen enkele waarschuwing :) (gelijk maar ff in me sig gezet (8>)

maareh, kan aan mij legge hoor, maar ik heb (tot nu toe) nog nooit probs gehad met beleid...regels zijn simpel, als je niet loopt te flame, schelde oid kom je ook nie in de probs met een modjuh....

ben het ook wel is nie eens met bepaalde beslissingen (oa hk, w&l ed), maargoei, je kunt 2 dingen doen, of hard tegeningaan, of gewoon rustig onder blijven....bij het eerste loop je alleen maar jezelf op te naaien en bereik je waarsch niet veel...

valt me overgens laatste tijd wel op dat sommige veranderingen absoluut niet positief uitpakken, maargoed....
Ik was ook trots dat ik geen waarschuwimg heb gehad en bullshit plaatste,toch heb ik een HK ban. Op mail wordt nog niet gereageerd, voorbeelden die de modjes altijd van ons willen zien laten ze niet aan mij zien.

Wazig, maar ik hoop nog steeds op een onderbouwde mening met voorbeelden.

In het begin poste ik best wel veel in HK, de laatste tijd ( 4 of 5 weken ) bijna niet meer. Tevens kan ik me nog steeds iemand herinneren die 3 x een waarschuwing en een temb ban gehad heeft voordat hij een ful ban kreeg voor HK.

Niet echt eerlijk dus.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Ik kom hier ook al tijden, en veel mods lezen slecht waar de discussie over gaat en sluiten de zooi dan.

De mods bepalen wat er op het forum komt, eigenlijk zou dat andersom moeten. :)

Nee dit forum is aan het verloederen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Regulatie in de HK, doen we bewust NIET mbt slotjes. Want wat is onzin en wat niet ? Als je sommige topics "onzin" vindt, dan reageer je toch gewoon lekker niet ? Zelfregulering, dat is het idee.

Echter: toch is er een manier het niveau in de HK enigszins hoog te houden. Namelijk de "zieke users" te verwijderen. Lui over wie we klachten binnen krijgen, die alleen maar onzin posten in de HK. De "rotte appels". We hebben deze users uitgebreid ge-evalueerd en gevolgd en op een gegeven moment is het echt afgelopen. Dit zijn geen Tweakers die af en toe es naar het cafe gaan: dit zijn alcoholisten die nergens anders meer komen.

Deze worden geloosd, en ik als ze dat zo jammer vinden: ga lekker elders spelen, op onzinforum.nl bijvoorbeeld.

Overigens vind ik de HK perfect. Ik kom er zelden, en SG is een errug leuk forum geworden.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ik ben altijd grote onzin poster geweest, maar blijf me de afgelopen maanden verwonderen over het steeds terugkomen van de 'onzinfora'

Iedere keer draait het uit op geouwehoer, veel moeite voor modjes en onnodig gezeik in LA.

Toch raar dat er zoveel users zijn die weten wat wel en niet kan, en dat het toch iedere keer weer fout afloopt.

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 10:30 schreef Taco het volgende:
Ik kom hier ook al tijden, en veel mods lezen slecht waar de discussie over gaat en sluiten de zooi dan.

De mods bepalen wat er op het forum komt, eigenlijk zou dat andersom moeten. :)

Nee dit forum is aan het verloederen.
nope, dit forum blijft groeien, en daar horen aanpassingen bij, aanpassingen zijn er niet eerder dan er een bepaald voorval is geweest.

Heeft dus alleen tijd nodig ( en een hoop moeite van ads en mods )

• veldmuis
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 23:24 schreef Joop het volgende:
Ik nam net ff een kijkje in het profile van ikbenveldmuis en daar staat dat deze gast op 31 mei gerigistreerd heeft en 1591 posts heeft.

Het wil er bij mij echt niet in dat iemand in 2 maand 1500 nuttige posts doet. (En dat blijkt ook wel als je op zijn naam klikt, al is het minder erg als ik had verwacht. Veel posts met herhaling en gewoon niet nuttige info.) Al dat onzin geblaat kan wel op FOK! ofzo. Dit is een TECHforum. Een _beetje_ ontspanning kan natuurlijk geen kwaad, maar het belachelijk dat SG zo'n beetje het druk bezochtste forum is (was?).

De tientallen mensen die in LA komen klagen over een ban of de regels daarvan zijn de meeste onterecht imho. Mods doen prima werk.
nou ik kom dus ook heeel veel op Fok! en die posts, ja in het begin had ik echt 53 posts per dag ofzo, en die waren imo wel nuttig
toen zakte het wat in, als je ergens geantwoord hebt, kan je er niet nog een keer antwoorden natuurlijk
en toen ik 3 weken geleden de HK in kon, toen werden me posts weer meer
en nu heb ik (eigelijk wel terecht) een HKban, sja

• veldmuis
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 23:21 schreef Buzzman het volgende:
Als we een waarschuwing geven, wordt dit 9 van de 10 keer altijd met overleg gedaan, zoniet altijd. Er wordt dus wel degelijk overlegd.
hmm dan wil ik hier iets over zeggen
ik kreeg van traag een waarschuwing voor een warez request, ik zeg via icq dat ik niet om warez vraag, maar gewoon hoe een programma werkt, me waarschuwing wordt weggehaald en het topic gaat weer open, niet echt overleg is dat, maar meer zoiets van laat ik es een waarschuwing geven
als ik niet meer naar dat topic had gekeken, had ik niet eens geweten dat ik een waarschuwing had, die nog onterecht was ook

daarom, ik snap niet wat er aan de hand is de laatste tijd

• xxxMaverick
Op dinsdag 31 juli 2001 12:29 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

ik kreeg van traag een waarschuwing voor een warez request, ik zeg via icq dat ik niet om warez vraag, maar gewoon hoe een programma werkt, me waarschuwing wordt weggehaald en het topic gaat weer open, niet echt overleg is dat, maar meer zoiets van laat ik es een waarschuwing geven
als ik niet meer naar dat topic had gekeken, had ik niet eens geweten dat ik een waarschuwing had, die nog onterecht was ook

dan heb je nog geluk dat ze luisteren. Ik kreeg een waarschuwing maar men 'ging niet in discussie over een genomen beslissing' |:(|:( dit zegt iets over de arrogantie van de nieuwe clan........vroeger kon me gewoon praten over zoiets ( en vroeger was deze onzin waarschuwing niet eens gegeven)

Verwijderd

Dat is altijd zo. :) Ik maak zelf ook website enzo, ben nou bezig met die van de Dutch GeForce Fanclub, echt veel is het nog niet, maar het implementeren van die news systemen en ander scripts enzo, is gewoon ontzettend veel werk. Ik maak uiteraard wel gebruik van scripts die al geschreven zijn, maar dan nog gaat er veel tijd inzitten om het helemaal aan te passen aan jouw eisen.

Dat zal onttwijfeld ook het geval zijn met. T.net en GoT aanpassingen doorvoeren gaat niet zomaar.

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 12:29 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

En dus weet jij zeker dat ze achter de schermen niet overleggen?

Mischien heeft Traag wel overleg gevoerd via mail, icq, irc, telefoon.

Ik weet voor 100% zeker dat in nagenoeg alle gevallen van een (temp)ban of waarschuwing er eerst overleg is met andere crewleden, voor met overgaat tot actie.

Jou opmerking daarover wordt dus weerlegd door de feiten.

:)

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:24

Yucon

*broem*

Eigenlijk is de hk in deze vorm gewoon k*t.

Is het niet mogelijk om de logins van fok en GoT te koppelen zodat je met je eigen account minder serieuze dingen op fok kunt posten?

Iedereen blij: fok wordt voller, GoT blijft schoon en ook geen gezeik meer met massa's bans. En SG blijft serieus.

Want er zijn hier genoeg mensen met een fok account maar toch voelt het anders aan. Je bent feitelijk toch twee personen.

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 13:04 schreef TgF het volgende:

[..]

En dus weet jij zeker dat ze achter de schermen niet overleggen?

Mischien heeft Traag wel overleg gevoerd via mail, icq, irc, telefoon.

Ik weet voor 100% zeker dat in nagenoeg alle gevallen van een (temp)ban of waarschuwing er eerst overleg is met andere crewleden, voor met overgaat tot actie.

Jou opmerking daarover wordt dus weerlegd door de feiten.

:)
sja wat jij wilt hoor, maar dan wordt die waarschuwing zonder overleg weggehaald?
hij was gelijk weg hoor :+
maarja als je het leuk vind doe me dan een waarschuwinkje ofzo...
kep trouwens de screenshots, post ik strax wel

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 09:55
mischien de hele general chat afdeling afstoten want dat past ook allemaal in het FOK forum.

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:10

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ach, nooit n waarschuwing of wat dan ook gehad. De HK is idd wel relaxed, maar zoals Grrr(en misschien nog wat r-en)ene al zei, er zijn mensen die er hun hobby van maken om zoveel mogelijk topics in de huiskamer te openen, en zoveel (meestal korte, nutteloze) berichten te posten dat ik het niet meer dan terecht vind dat ze een ban krijgen. Zie het maar als spammen, dat mag ook niet.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op maandag 30 juli 2001 22:50 schreef BAZZA het volgende:

[..]

En ik heb het verschil gezien... ik kom hier al sinds Oktober 1999 en ben nu gebant in de HK....
je ben ik t met je eens trouwens bazza, zie ondertitel, -> ben een "lotgenoot" :)
Modjes zijn sinds een tijd heel streng aan het ingrijpen en idd gaan gedragen als autoriteit, zo komt er meer een gevoel dat het politie is ipv mensen die gewoon zorgen dat alles soepel verloopt.
Het feit dat ik een hk ban heb wegens een warez request boeit me al niet meer. tis toch niet gezellig in de hk teveel onzin. Ik heb liever fun in een normaal topic.

volgens mij is het gezelliger zonder huiskamer, en zonder 60post-restricties in SG enzo. ik vond het voor de maatregelen iig een stuk gezelliger.

Die restricties werden ingevoerd omdat ze de nadruk meer naar de hardware wouden leggen en zorgen dat er geen mensen zich opgeven voor got om te kletsen in SG. Is het niet slimmer om n00bs ook in de SG mee te laten doen? zo leren ze de manieren van omgang een stuk sneller.
Ik denk niet dat iemand die niet in hardware/computers geinterreseerd is zich gaat opgeven voor GoT dus ik denk niet echt dat je daar maatregelen voor zou moeten nemen

• mbravenboer
  • Laatst online: 06-11 01:34
Het wordt hoog dat SG en HK gesloten worden. In vrijwel alle tech-fora heerst een uitstekende sfeer en zijn mensen met veel plezier bezig.

GoT is oorspronkelijk bedoeld voor de tech-fora. In deze fora steken veel gebruikers veel tijd en energie. Ze vinden het leuk om te discussieren over de onderwerpen die hun interesseren en helpen graag andere gebruikers met hun problemen.

SG en HK eisen op dit moment onevenredig veel aandacht van de moderators en adminstrators. Dit gaat naar mijn mening ten koste van de aandacht voor de tech-fora. SG en HK hebben hierdoor op dit moment absoluut geen toegevoegde waarde voor GoT.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 17:02 schreef mbravenboer het volgende:

SG en HK eisen op dit moment onevenredig veel aandacht van de moderators en adminstrators. Dit gaat naar mijn mening ten koste van de aandacht voor de tech-fora.
Gedeeltelijk mee eens. Ik ben wel van mening dat er wel iets moet blijven dat niets te maken heeft met de Tech Fora. Ik vind het soms ook wel interresant wat de tweakers denken over een bepaalt onderwerp. Of gewoon meningen uitwisselen. En kijken of iemand de zelfde interesses heeft als ik.

Maar de nadruk moet echt liggen bij de Tech en Dev fora. Want het is gewoon ongelooflijk gaaf hoeveel je er aan hebt. Zoveel 'gratis' (wel de banners klikken he >:) ) info.

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

ik vind wel dat er iets moet zijn als uitlaat klep voor wat gechat, maar we hebben nu
SG
NSTM
W&L
HK
volgens mij is het leuker als we er eentje hebben

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 14:33 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

sja wat jij wilt hoor, maar dan wordt die waarschuwing zonder overleg weggehaald?
hij was gelijk weg hoor :+
maarja als je het leuk vind doe me dan een waarschuwinkje ofzo...
kep trouwens de screenshots, post ik strax wel
Alsof ik er plezier aan zou beleven om iemand een waarchuwing te geven, daarnaast is dat niet mijn positie (maar dat terzijde).

Laat verder maar, ik probeerde mijn mening te geven, ik kan (en wil) niet specifiek "oordelen" over jouw situatie.

Het zou zomaar kunnen zijn dat jij gelijk hebt, in dat geval was/is mijn reactie -1 Overbodig geworden :)

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Het valt mij ook op hoe steeds sneller met een steeds onzinnigere reden met waarschuwingen/slotjes/bans worden gegooid.

Het zal het weer wel zijn, ( ik reageer ook vaak pissed op iets als het warm is) ik weet het ook niet.

HK opsich loopt goed, geen problemen, hoewel van mij die sex topics er wel uit mogen.

Kaap : waarom zou je General Chat sluiten ? dan krijg je alle bullshit in de techfora, dat hebben we allemaal kunnen zien toen de Kroeg dicht was.

Ikzelf vind het de laatste tijd ook steeds minder leuk hier, maar dat terzijde.

Toen ik hier regde ( 24 juni 2000 ) hing er hier een "wij" gevoel rond.

Toen ik mijn eerste topic opende was het : "Hey welkom op GoT" en nu is dat ongeveer : "Ah nee he?!, niet nog zo'n newbie"

Dat vind ik erg jammer ;(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het forum is sindsdien ook een factor 10 vergroot, zodat persoonlijke topics niet echt meer kunnen, GoT is gewoon te groot.

Bij iedere groei hoort ook het groeien van het kader/de crew.... ook dat blijkt niet akltijd even soepel te verlopen, maar op den duur komt er wel een alerte, profesionele, behulpzame en gewaardeerde crew bovendrijven (Et743 aan het OVERdrijven), tot die tijd zal iedereen in dit forum gewoon zijn eigen nieuwe rol moeten herzien en inpassen.

• veldmuis
  • Niet online
sja ik post ze toch maar, heb ik het id dat ik ze niet voor niets heb gemaakt ;)
de waarschuwing
en weer weg

en de url van dit alles is
[topic=193843]

dit is dus geen flame tegen traag ofzo, ben allang blij dat ie luisterde, had het dus slechter kunnen hebben

maar mijn MENING is gewoon dat het de laatste tijd allemaal niet lekker loopt tussen de mods en de users...

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 17:45 schreef ecteinascidin het volgende:
Het forum is sindsdien ook een factor 10 vergroot, zodat persoonlijke topics niet echt meer kunnen, GoT is gewoon te groot.

Bij iedere groei hoort ook het groeien van het kader/de crew.... ook dat blijkt niet akltijd even soepel te verlopen, maar op den duur komt er wel een alerte, profesionele, behulpzame en gewaardeerde crew bovendrijven (Et743 aan het OVERdrijven), tot die tijd zal iedereen in dit forum gewoon zijn eigen nieuwe rol moeten herzien en inpassen.
oke hier ben ik het dus mee eens, wat die persoonlijke topics betreft
dan zou het gewoon een megazooi worden..

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op dinsdag 31 juli 2001 17:40 schreef pier het volgende:
Het valt mij ook op hoe steeds sneller met een steeds onzinnigere reden met waarschuwingen/slotjes/bans worden gegooid.

Het zal het weer wel zijn, ( ik reageer ook vaak pissed op iets als het warm is) ik weet het ook niet.

HK opsich loopt goed, geen problemen, hoewel van mij die sex topics er wel uit mogen.

Kaap : waarom zou je General Chat sluiten ? dan krijg je alle bullshit in de techfora, dat hebben we allemaal kunnen zien toen de Kroeg dicht was.

Ikzelf vind het de laatste tijd ook steeds minder leuk hier, maar dat terzijde.

Toen ik hier regde ( 24 juni 2000 ) hing er hier een "wij" gevoel rond.

Toen ik mijn eerste topic opende was het : "Hey welkom op GoT" en nu is dat ongeveer : "Ah nee he?!, niet nog zo'n newbie"

Dat vind ik erg jammer ;(
zoals ik zeg: 1 offtopic forum is genoeg

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op dinsdag 31 juli 2001 17:45 schreef ikbenveldmuis het volgende:
sja ik post ze toch maar, heb ik het id dat ik ze niet voor niets heb gemaakt ;)
de waarschuwing
en weer weg

en de url van dit alles is
[topic=193843]
Het loopt niet? Ik lees iets verkeerd en 3 ICQ's later is het opgelost :)

Wat is dat het probleem :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

GoT wordt veel en veel te groot. Te veel users die te veel crap en overbodige zaken posten.
En dat zou niet zo erg zijn als er een goede groep admin/moderators was, maar die is er ook niet. Sterker nog, dat wordt alleen maar erger; er wordt met slotjes en bans gestrooid of het confetti is... en ondertussen maar lopen zeuren over die HK.

Die HK, waar alles kon en mocht zolang het maar geen flames,trolls,warez en of porno was; maar nee, als een paar mensen in een melige bui wat topics omhoog schoppen van een bepaald persoon dat begint er een mod te zeiken, ik heb dan zoiets van 'vent ga boeven vangen' als je begrijpt wat ik bedoel. Quote: 'De eerstvolgende die nu nog een Molybdenum topic omhoogschopt, trap ik per direct van het forum af!' Volgens de faq is dat een flame.
(Zeker gezien het feit dat hij je hoogstens een HK ban zou kunnen geven, en niet van het forum trappen)
Ik heb HlpDsK daarna nog in de HK gezien, dus ergens klopt er iets niet in het beleid...

(Niet persoonlijk tegen HlpDsK ofzo, dit is het eerste voorbeeld dat me te binnen schoot)

Ik denk dat als het zo door gaat GoT over niet al te lange tijd aan zijn eigen 'succes' ten onder gaat.

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 17:56 schreef Traag het volgende:

[..]

Het loopt niet? Ik lees iets verkeerd en 3 ICQ's later is het opgelost :)

Wat is dat het probleem :P
hmm nee dit is ook niet tegen jou!
alleen wat eeuh..die vakantiemod zei over de waarschuwingen, dat die van tevoren overlegd worden
dat was dus duidelijk niet het geval dit keer
geef me nou gewoon gelijk ;) :+

• veldmuis
  • Niet online
Ik denk dat als het zo door gaat GoT over niet al te lange tijd aan zijn eigen 'succes' ten onder gaat.
denk dat je gelijk hebt
ook al wil ik het liever niet denken

Verwijderd

Mijn bijdrage aan dit idee.

GoT heeft 25000+ users. Neem de volgende aktie:
= Ga op zoek naar de 25 personen (1 promille van het totaal) met het slechtste ratio over de afgelopen maand voor users met meer dan 100 posts in een maand;
= Geef deze per definitie een waarschuwing en een melding dat ze een HK (temp)ban krijgen als ze zo doorgaan;
= de week daarna deze users weer een ratio van bepalen en indien nog steeds slecht: (temp)ban (in principe zou ik als verbetering voorstellen een verandering van het ratio met 50% in het voordeel van de techpost in het verschil tussen de ratio van de vorige week en het nieuwe ratio). In principe kan dan natuurlijk ook de waarde van de techposts bekeken worden ;)Waarshuwing laten vervallen indien wel verbetering.
= herhaal dit iedere maand.

Natuurlijk 2 maanden van te voren als mededeling bekend maken zodat men zich daarop kan inwerken.

(note: de opm. bij punt 2 in italics voorkomt dat men als een gek gaat techposten: er dient een verbetering te zijn in de verhouding die men dan heeft: een verhouding van 1 techpost tegen 50 HKs dient dus minimaal 1 tegen (bijv) 40 te worden. Vanwege de herhalingsfaktor zal men daarna vanzelf weer op de lijst staan en heeft men ook kans om zich te verbeteren.

Verhoudingen/getallen zijn natuurlijk willekeurig.

• veldmuis
  • Niet online
http://www.fokforum.nl/showtopic.php/52480/1
tsk aardige mods hier zeg..NOT

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op dinsdag 31 juli 2001 19:22 schreef ikbenveldmuis het volgende:
http://www.fokforum.nl/showtopic.php/52480/1
tsk aardige mods hier zeg..NOT
Grappig genoeg doet het gedrag van iemand buiten GoT er niet toe wat er op GoT gebeurt. Dus als jij meent dat je een mod kan afzeiken omdat 'ie op een ander forum (als user) jou nog steeds ongelijk geeft dan geef ik je helaas geen gelijk.

Kan wel op een ander forum gaan zeuren, maar wat zelfreflectie zou geen kwaad kunnen.

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 19:36 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

Grappig genoeg doet het gedrag van iemand buiten GoT er niet toe wat er op GoT gebeurt. Dus als jij meent dat je een mod kan afzeiken omdat 'ie op een ander forum (als user) jou nog steeds ongelijk geeft dan geef ik je helaas geen gelijk.
Totdat je het andersom doet....
10 tegen 1 dat als ik op fok ga lopen in de trant van '[vul gotmod in] is een gore #$%@#$%#$%' (maar dan geen #$%@#$%#$%) dat ik hier een ban oploop. (en daar ook maar da's een heel ander verhaal)
(ik ga dat maar even niet uitproberen)

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 19:36 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

Kan wel op een ander forum gaan zeuren, maar wat zelfreflectie zou geen kwaad kunnen.
sja ik geef gewoon me mening, en ik denk dat dat hier de juiste plaats is
Lieve Adjes
Voor al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.
offtopic:
wie is dat nou in je ico??

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op dinsdag 31 juli 2001 19:40 schreef Operations het volgende:

[..]

Totdat je het andersom doet....
10 tegen 1 dat als ik op fok ga lopen in de trant van '[vul gotmod in] is een gore #$%@#$%#$%' (maar dan geen #$%@#$%#$%) dat ik hier een ban oploop. (en daar ook maar da's een heel ander verhaal)
(ik ga dat maar even niet uitproberen)
Aangezien Fok nogal verwant is aan GoT zou ik dat niet doen inderdaad.

Maar als jij een mod &%%&*&% vind dan mag je dat natuurlijk wel op 'een' ander forum zeggen en ook in de supermarkt.
* Delerium denkt alleen dat ze in de supermarkt geen 'mod' verkopen:)

iig is 2 maanden terug vastgesteld dat een user niet kan worden beoordeeld op zijn gedrag dat op andere plaatsen wordt vertoond.

* Delerium heeft erg veel GoT-rulez graffitti op straat gespoten: no effect :)

Verwijderd

- de HK hoeft niet gesloten te worden

- om de overvolle schijfruimte op jullie servers te besparen is het het misschien handigste om de topics ouder dan een week/ andere tijdseenheid te verwijderen

-alleen nog maar in de HK te modden op flames en trolls

-de topics ouder dan een week/ andere tijdseenheid worden verwijderd zo kunnen oude onzintopcis niet omhooggehaald worden

-de HK posts moeten niet meegenomen worden in je aantal posts zodat de statsverslaafden er niets mee opschieten als ze veel in de HK posten,

ik denk dat je dan een veel beter en minder aanstootgevend beleid hebt als nu :)

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 19:52 schreef DrSPiDeR het volgende:
- om de overvolle schijfruimte op jullie servers te besparen is het het misschien handigste om de topics ouder dan een week/ andere tijdseenheid te verwijderen
dan kan dat search knoppie ook wel weg he

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 19:59 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

dan kan dat search knoppie ook wel weg he
Denk dat ie alleen oude HK posts bedoeld...
(en daar kan je toch al niet op searchen :P )

Verwijderd

ik heb het over de HK topics niet over de rest :)

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 20:01 schreef DrSPiDeR het volgende:
ik heb het over de HK topics niet over de rest :)
sja dan zit er idd wel wat in

editos: bijvoorbeeld de posts die toch niet meer in beeld staan, en alle slotjes gelijk trashen

Verwijderd

ja zoiets bedoel ik ook, maar dan bijv na een week worden topics die ouder zijn als een week getrashed

• Pim.
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Het zou denk ik wel eens verhelderend zijn om een paar cijfers te zien die hier op slaan.... bv:

- aantal sloten en bans totaal
- per tijdvak enz enz

ik bedoel natuurlijk geen namen maar het zou een goed inzicht geven in het verloop van het GoT verleden naar het heden

(just my 2 pesetas)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

HK post aftrek zit al lang in de planning. Nog voor er 1 HK post was gedaan werd al duidelijk dat het wel erg gewenst zou zijn om de HK gewoon als extra aan te bieden zonder counter.

Dat het er nu nog niet is, is zuiver afhankelijk van externe factoren (overmacht). Voorlopig kan het nog, maar dat die aftrek plaats gaat vinden is een feit.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 31 juli 2001 18:43 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

denk dat je gelijk hebt
ook al wil ik het liever niet denken
Ik denk hetzelfde..

Ik hoop het niet, maar vrees van wel..

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Zorg
  • Laatst online: 09:21
het kan aan mij liggen maar ik zie eigenlijks niet veel veranderingen (ok als mensen bij me info kijken zien ze dat ik nog maar net geregistreerd ben maar ik las eerst alleen maar, vanaf 99 ofzo)

ik bedoel als iedereen zich aan de regels houd dan loopt het toch ook goed? ik heb nog nooit een ban of iets dergelijks gehad omdat ik me gewoon aan de regels hou die de modjes,adjes en makers van GOT en Tweakers hebben gemaakt. Het is hun website en hun mogen regels stellen vind ik, als je je daar niet aan houdt is het toch logisch??

Ik vind dat GOT eigenlijks niet veel is veranderd en dat de modjes, adjes en anderen goed werk doen!

Bij deze petje af jongens en meisje(s) :)

(sorry dames was jullie even vergeten hehe)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• xxxMaverick
Op dinsdag 31 juli 2001 23:16 schreef Zorg het volgende:

ik bedoel als iedereen zich aan de regels houd dan loopt het toch ook goed? ik heb nog nooit een ban of iets dergelijks gehad omdat ik me gewoon aan de regels hou die de modjes,adjes en makers van GOT en Tweakers hebben gemaakt. Het is hun website en hun mogen regels stellen vind ik, als je je daar niet aan houdt is het toch logisch??
Nou ik loop hier ook al een tijd. Zelfs voor mijn reg datum. En ik zie wel degelijk een verandering. Veel mensen zeiken om niks,ok dat is waar. Maar er zijn mods/admins die echt een serieus probleem hebben om met macht om te gaan |:(|:( zielige gefrustreerde mannetjes die het voor de anderen verpesten. Maar ja, dat vind ik

• veldmuis
  • Niet online
Op woensdag 01 augustus 2001 12:22 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Nou ik loop hier ook al een tijd. Zelfs voor mijn reg datum. En ik zie wel degelijk een verandering. Veel mensen zeiken om niks,ok dat is waar. Maar er zijn mods/admins die echt een serieus probleem hebben om met macht om te gaan |:(|:( zielige gefrustreerde mannetjes die het voor de anderen verpesten. Maar ja, dat vind ik
sja daar ben ik het dus eigelijk wel mee eens

en als ik dan hoor dat traag een uitspraak heeft gedaan, die met die rotte appels, dan ga je je toch afvragen of mods gewoon mensen zijn eigelijk
zo is in ieder geval alle lol ervanaf, en echt zin om nou nog lekker te gaan posten hier heb ik eigelijk niet meer

• Wokschotel
  • Laatst online: 11:33

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 01 augustus 2001 21:36 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

sja daar ben ik het dus eigelijk wel mee eens

en als ik dan hoor dat traag een uitspraak heeft gedaan, die met die rotte appels, dan ga je je toch afvragen of mods gewoon mensen zijn eigelijk
zo is in ieder geval alle lol ervanaf, en echt zin om nou nog lekker te gaan posten hier heb ik eigelijk niet meer
Nou, tot ziens dan maar he! We zullen je missen, snik!

De islam kan uw vrijheid schaden

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op woensdag 01 augustus 2001 21:36 schreef ikbenveldmuis het volgende:
Ik hoop dat je inziet dat ik niemand een rotte appel heb genoemd... als ik iemand een rotte appel vind, dan zal ik dat die persoon rechtstreeks vertellen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

ik denk dat het gedaalde moraal komt door het weer en vooral het werk. veel mensen hebben vakantie, dan wordt je lam en ben je niet meer zo scherp. Als je straks weer naar school/werk moet dan is gotten weer een privilege en probeer je er weer het beste van te maken :)

Verwijderd

Of iedereen het er nou mee eens is, of niet; ik kijk net weer even in HK en zie dat het er een stuk beter uit ziet.

Ik zeg: ga zo door.

Nou wil ik niet zeggen dat het doel alle middelen heiligt, maar ik denk (en hoop) dat bijna iedereen er mee eens is dat het niveau in HK echt bedroevend laag was.
Een beetje onzin is niet erg, maar in dit huis was de huiskamer zo bedroevend dat er mensen waren die die deur niet eens meer open durfden te doen.

Het getuigt van het niveau van de mensen die een HK-ban hebben dat ze dan ook niet meer bij de rest van GoT willen horen.
Tegen hun zeg ik dan ook: veel plezier op FOK! &zo.

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op woensdag 01 augustus 2001 23:42 schreef Quadrizz het volgende:
Of iedereen het er nou mee eens is, of niet; ik kijk net weer even in HK en zie dat het er een stuk beter uit ziet.

Ik zeg: ga zo door.

Nou wil ik niet zeggen dat het doel alle middelen heiligt, maar ik denk (en hoop) dat bijna iedereen er mee eens is dat het niveau in HK echt bedroevend laag was.
Een beetje onzin is niet erg, maar in dit huis was de huiskamer zo bedroevend dat er mensen waren die die deur niet eens meer open durfden te doen.

Het getuigt van het niveau van de mensen die een HK-ban hebben dat ze dan ook niet meer bij de rest van GoT willen horen.
Tegen hun zeg ik dan ook: veel plezier op FOK! &zo.
oh das aardig van je zeg. dus omdat ik zo stom ben geweest om naar warez te vragen moet ik maar opsodemieteren?

Verwijderd

Ik heb het uitdrukkelijk over mensen die in HK rotzooi schoppen en daarom gebanned worden, als zij dan besluiten om hier helemaal niet meer te posten, zal ik ze niet missen.

Naar warez vragen is niet toegestaan en ik begrijp heel goed dat er fel op gereageerd wordt.
Tegen de tijd dat je in HK mag komen hoor je dat ook te weten, gewoon stom dus.

Maar daar ging het mij niet echt om, ik zeg alleen dat HK er beter uitziet (heb er net zelfs gepost), als mede door jouw ban gekomen is, ben ik er blij om. (erg eerlijk gezegd)

Ik weet niet waarom je gebanned bent, maar dat gaat mij ook niet echt aan, ik vraag mij gewoon af waarom het zo moeilijk is om je aan de regels te houden.

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

weet je niet waarom ik gebanned ben? ik zeg het toch best duidelijk in mijn post denk ik. maja naar warez vragen is stom. maar was net toen ze net begonnen met fel reageren dus tja

• xxxMaverick
Op woensdag 01 augustus 2001 23:23 schreef rdgf het volgende:

[..]

Nou, tot ziens dan maar he! We zullen je missen, snik!
kijk dit soort zielige reacties bv :r

Verwijderd

Keb het nu gelezen erg lullig, maar ja, wat je zelf ook zegt: echt slim is het niet.

Maar je begrijpt (hopelijk) dat ik het dan niet over jouw geval had, maar over de gebruikers die wegens rotzooi schoppen eruit zijn, en vooral dus over de mensen die daarna vinden dat ze hier niets meer te doen hebben.

Als zij GoT alleen maar gebruikten om een beetje in HK rond te hangen, moet je je afvragen of ze hier wel thuis hoorden.(Topics als: ik ga naar bed; Klik hier niet; etc zit toch niemand op te wachten?)

Ik hoop dat je het verder nog wel naar je zin hebt hier op het forum.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 02 augustus 2001 00:56 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

kijk dit soort zielige reacties bv :r
Dan moet je maar gelijk gaan flamen.

Ik denk dat dat van Jotti maar een grapje was, op Fok! en dat kan best. Het is daar namelijk een echt onzinforum waar trouwens goed geflamded wordt! :Z

En als iemand weg wil, dan is dat meestal iemand die specifiek voor de HK kwam, en daar iets dufs deed, en vevolgens de sfeer kwam verzieken, om daarna het liefst nog een topic te openen, dat de sfeer door alle k*tmods naar de klote was. Dat soort lui kunnen zo weg. Zeker als ze altijd zo lopen te blaten. Ik weet niet of het je opgevallen is, maar het is echt een selectief groepje dat alleen maar aan het HK'en was, dat het moeilijk heeft.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• veldmuis
  • Niet online
Op woensdag 01 augustus 2001 23:27 schreef Traag het volgende:

[..]

Ik hoop dat je inziet dat ik niemand een rotte appel heb genoemd... als ik iemand een rotte appel vind, dan zal ik dat die persoon rechtstreeks vertellen :)
hmm oke, sja ik heb gehoord dat jij dat gezegd hebt, maar hoe en wat verder niet

maar dan nog, een nette uitspraak is het niet echt :r

maar vooruit....ik wacht af en hoop dat GoT weer een beetje "levend" wordt.
Pagina: 1