Toon posts:

Gelukt: TWINVIEW op ASUS 7100/t

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
surf naar http://come.to/tvout
en download daar TVTool 4.6.1
zet de functie: "dual-view" en hopsa
nog ff t een en ander adjusten
klaar is kees

Verwijderd

Topicstarter
hmz... had toch wel gedacht dat dit iemand zou interesseren :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Ik heb dat tv tool eens geprobeerd op m'n Asus v3400, maar dat functioneerde toen niet. kreeg strepen in m'n beeld. Zal het vanavond eens proberen met m'n v7100.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Euh, voor alle duidelijkheid: heb je nu op je TV ook ander beeld dan op je monitor, anders is dit niet echt een doorbraak. Met TwinView wordt nml. bedoeld zoiets als Dualhead, maar dan voor een monitor en een tv. Filmpje kijken op televisie, surfen op internet op je monitor. Als dat werkt heb je me zojuist ongelofelijk blij gemaakt

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

spliff: Dat is nou eens goed nieuws.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrrrene , soory helaas
ik heb dual view ontdekt niet twinview
dus alles wat je ziet op je monitor zie je op
je tv, voor mij erg handig, maar dus nog niet wat t moet zijn. Hopen dat asus ons wil helpen

• Grrrrrene
  • Niet online
Tja, het is een begin laten we maar zeggen.

Asus heeft nu na een week nog steeds niet gereageerd op mijn vraag naar TwinView. Maar ja, dat ben ik van dat soort bedrijven wel gewend, Creative reageert ook pas na een maand op mijn vragen...

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Jammer.

Grrrrrene (en anderen) houden jullie ons op de hoogte als er wat meer bekend is?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Hmm, het werkt wel nu dat tvtool progje. Maar 50 Hz is niet om aan te zien :( Dan waren de oude asus drivers met dual view beter. Misschien dat het allemaal goedkomt als detonator 6.11 in de Asus drivers zit

• Grrrrrene
  • Niet online
Grrrrrene (en anderen) houden jullie ons op de hoogte als er wat meer bekend is?
'tuurlijk. Maar of dat binnenkort is... Ik denk dat Asus er niet echt veel haast mee zal maken om TwinView te laten werken... Dus geduld hebben dan maar. Gewoon allemaal klachten mailen, hoe meer hoe beter

Pagina: 1