Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinie
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-11-2024
Hallo,

Ik wil graag een mini beamer kopen die draadloos te besturen is.
Ik heb hem nodig voor presentaties.
Wat is de beste keus?
Rond de 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-02 20:18
Wat voor beamers heb je al gevonden?
En waar ga je hem gebruiken? (hoeveel mensen moeten er mee kijken 5 of 50 mensen)

[ Voor 6% gewijzigd door WeHoDo op 03-10-2019 15:44 ]

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinie
Ik heb een aantal beamers van lumeri gevonden. Maar volgens riviews niet zo best.
Bedoeling is voor 15 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 11:03
alwinie schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:46:
Maar volgens riviews niet zo best.
Niet zo best? Voor 100 euro ga je natuurlijk nooit een degelijke beamer vinden. Alle beamers van 100 euro zijn niet zo best....

Het verschil tussen beamers onderling in die prijsklasse is ook niet heel groot dus eigenlijk maakt het niet heel veel uit wat je koopt. Ruk is het toch wel... :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeHoDo
alwinie schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:46:
Ik heb een aantal beamers van lumeri gevonden. Maar volgens riviews niet zo best.
Bedoeling is voor 15 man.
Een beetje beamer zit al rond 4 tot 500 euro.
En de high-end full hd al vanaf 1200.

100 euro kun je weinig mee. Leuk voor de heb, voor vakantie fotos ofzo. Maar dan nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinie
Welke prijsklasse moet ik dan kijken?
Voor een simpele beamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
alwinie schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:51:
Welke prijsklasse moet ik dan kijken?
Voor een simpele beamer
Wat zijn je wensen?

Niet lullig bedoelt, maar je bent ook niet echt duidelijk. Ja, je wilt een beamer. Maar wat zoek je in een beamer? Is het voor films? presentatie's? Welke aansluitingen moet de beamer hebben? VGA? HDMI?
Heb je nog een audio uitgang nodig? Wil je DLP, LCD of Laser? Wat is je kijkafstand? Heb je tiltshift nodig?

Als jij niet je wensen kenbaar maakt, kan je ook nooit een goed advies krijgen.
Ik krijg nu het idee dat je iets wilt, maar totaal niet hebt nagedacht over wat je nu precies wilt.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-04 12:01
Voor presentaties maakt het natuurlijk vrij weinig uit wat de specs zijn, dan kan je prima in het budgetsegment blijven kijken. Het enige wat hij moet doen is waarschijnlijk tekst op een muur projecteren.
De negatieve reviews die je tegenkwam, waar waren ze voornamelijk negatief over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeHoDo
ChojinZ schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:54:
[...]

Wat zijn je wensen?

Niet lullig bedoelt, maar je bent ook niet echt duidelijk. Ja, je wilt een beamer. Maar wat zoek je in een beamer? Is het voor films? presentatie's? Welke aansluitingen moet de beamer hebben? VGA? HDMI?
Heb je nog een audio uitgang nodig? Wil je DLP, LCD of Laser? Wat is je kijkafstand? Heb je tiltshift nodig?

Als jij niet je wensen kenbaar maakt, kan je ook nooit een goed advies krijgen.
Ik krijg nu het idee dat je iets wilt, maar totaal niet hebt nagedacht over wat je nu precies wilt.
Veel voor weinig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Flapperbol schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:54:
Voor presentaties maakt het natuurlijk vrij weinig uit wat de specs zijn, dan kan je prima in het budgetsegment blijven kijken.
Maar die wens moet wel duidelijk zijn. Anders krijg je weer dat men film beamers gaat aanraden terwijl er presentatie's worden afgespeeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
Ik werk heel veel met beamers voor presentaties. Mijn eisen zijn:
- Veel licht
- Korte projectie afstand (close range)

Wij hebben er op kantoor 2, 1x close range en 1x normaal. De laatste is de nieuwere en heeft een bák licht, maar vrij klein beeld in kleinere ruimtes. Moet er echt 3-4mtr vanaf zijn om leuk beeld te hebben. De oude geeft wel breed beeld bij projectieafstand van 1-2mtr maar is een oudere beamer die niet zo veel licht geeft.

Hele kleine beamertjes voor onder de €100 gaat voor 15 man niks worden, misschien als je in de schemer gaat zitten. Doe het goed of laat het aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:29

FeaR

In GoT we trust

Deze gaat dicht. GoT is geen forum waar je je vraag dump en wacht op antwoord. We verwachten enige vorm van eigen inzet en dat houdt in dat er minimaal een short list moet zijn. Aankoopadvies mag in Consumentenelektronica Aankoopadvies, open het topic daar en maak gebruik van de template. Zoals gezegd is dit niet wat we verwachten van een Topic Start.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.