Vraag

• JaimyNL
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-05-2021
Hallo me broertje speelt fornite en nu kwam er een outfit ofzo waar die een creditcard voor nodig had op ze samsung dat die een gratis skin kon krijgen. Kostte verder niks dus heb een paar van ze vriendjes het ook laten doen.

Maar verder gebruik ik amper me prepaid credit card.
Als ik mijn cvc verander nadat ze dat hebben gedaan kunnen ze dan alsnog spullen of apps kopen? Ook al staat die kaart opgeslagen als betaalmogelijkheid? Als me cvc verander is kan het dan alsnog?

Gr jaimy

Gr jaimy

Beste antwoord (via JaimyNL op 03-10-2019 14:47)

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 12:21

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Bij Bunq kun je inderdaad je CVC code veranderen. Nieuwe betalingen zijn dan niet meer mogelijk, maar van een Creditcard die geregistreerd is voor recurring (terugkomende) betalingen kun je nog steeds afschrijven. Daar is de CVC code namelijk niet meer voor nodig. In het kort, zo lang de Creditcard geregistreerd is als betaalmethode kan deze gebruikt worden voor afschrijving, ook als je de CVC verandert. Enige manier om dat te blokkeren is de kaart zelf blokkeren.

P.S. Die straattaal doet wel een beetje pijn aan "me" ogen... :/

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Alle reacties

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat heb je al gevonden ?

Anders is dit topic net zo snel dicht als je vorige ;)

• JaimyNL
Niks dat is het punt...

• RichardKim06
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-11 21:13
Je hebt niet (goed) gezocht want ik vind in minder dan een minuut dat een CVC code niet is aan te passen. Dus neem lekker een nieuwe prepaid card en zet geen saldo meer op deze.

• JaimyNL
Bij bunq kan dat gewoon hoor

Verwijderd

Oke. Dan moet je overstappen.

Wat wil je.?

1 wil je de fysieke cvc code achter op de kaart aanpassen?
2. Wil je in de data die Samsung of fordnacht hebben de cvc code aanpassen?

Acties:
  • Beste antwoord

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 12:21

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Bij Bunq kun je inderdaad je CVC code veranderen. Nieuwe betalingen zijn dan niet meer mogelijk, maar van een Creditcard die geregistreerd is voor recurring (terugkomende) betalingen kun je nog steeds afschrijven. Daar is de CVC code namelijk niet meer voor nodig. In het kort, zo lang de Creditcard geregistreerd is als betaalmethode kan deze gebruikt worden voor afschrijving, ook als je de CVC verandert. Enige manier om dat te blokkeren is de kaart zelf blokkeren.

P.S. Die straattaal doet wel een beetje pijn aan "me" ogen... :/

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Cas
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-11 16:24

Cas

Wanneer deze creditcard op het account van deze vriendjes hebt gezet heb je best kans dat deze nu op jouw kaart nieuwe spullen kunnen kopen. Kinderen hebben over het algemeen niet altijd door dat het geld kost dus ik zou je aanraden om die creditcard zo spoedig mogelijk te ontkoppelen.

Verder zou ik je namelijk aanraden dit voortaan uit te zoeken voordat je zomaar je creditcard ergens aan koppelt.

• JaimyNL
Ah bedankt! Duidelijk :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Fijn dat dit is opgelost, maar creditcards vallen nogal buiten de scope van dit forum. Ik doe hier dus een slotje op :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.