Creative Inspire 5500 5.1

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud060
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-09-2024
De creative speakers hebben een eigen voeding op de woofer en worden via een een DIN plug verbonden met encoder.
De speakers gaan rechtstreeks van geluidskaart naar woofer.
De encoder is defect en ik vraag mij af of aan/uit zetten van de woofer en speakers ook mogelijk is door zelf verbinding te maken middels via de DIN plug, bijvoorbeeld door een schakelaar plaatsen.
Weet iemand of dat mogelijk is en welke connecties gemaakt moeten worden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

Is de aan/uit schakelaar een ouderwetse met een aan/uit stand of zoals je die hebt op bijvoorbeeld een laptop of moderne computer? In het laatste geval geef ik het weinig kans.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud060
nee, de schakelaar op de decoder heeft geen vaste stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het zou moeten kunnen. Je moet even zoeken naar schematics of pinout. Google Image search is je vriend in deze denk ik.
Maar heeft die subwoofer niet ook gewoon een drietal 3,5mm ingangen voor resp front, center/sub en backs?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud060
Ja, idd de subwoofer heeft zelf ingangen voor alle kanalen ook gaat de 220 is er op aangesloten. Alleen het aan/uit zetten gaat via encoder en daar moet ik iets op vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:03
Wellicht ook een oplossing: ik heb een Inspire 5700 set beschikbaar.
Pagina: 1