Ziggo Go op iOS13 - geen Chromecast knop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
Ik zit sinds een paar weken met het probleem dat mijn Ziggo Go app geen Chromecast icoon meer weergeeft op onze iPhones (X en XR). Alle andere apps werken wel perfect samen met de Chromecast (Netflix, Videoland, DS Video, YouTube, etc).

Ik kan op de officiële Ziggo forums en via de search op GoT hier eigenlijk weinig over vinden.

Uitloggen/inloggen, de app verwijderen en opnieuw installeren (met telefoon restart tussendoor) heb ik al geprobeerd.

Ik vroeg me af of meer mensen hier problemen mee hebben en, zo ja, mogelijk al een oplossing hebben gevonden? Bij twee van de drie tv's in huis is een coax kabel leggen geen optie, dus dit is een behoorlijke irritatiefactor voor ons.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
adamvansanten schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:27:
Ik kan op de officiële Ziggo forums en via de search op GoT hier eigenlijk weinig over vinden.
Nou....... zoeken bij google naar 'Ziggo Go op iOS13 - geen Chromecast knop' 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Room42 op 03-10-2019 10:53 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
Uiteraard al gedaan. De reacties onder de links wordt niemand wijzer uit (staat alleen "bijwerken naar iOS 13.1" als tip, dit heb ik al gedaan). Gaf ook aan dat ik er weinig over kon vinden (niet niets).

[ Voor 6% gewijzigd door adamvansanten op 03-10-2019 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adamvansanten schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:44:
[...]

Uiteraard al gedaan. De reacties onder de links wordt niemand wijzer uit (staat alleen "bijwerken naar iOS 13.1" als tip, dit heb ik al gedaan). Gaf ook aan dat ik er weinig over kon vinden (niet niets).
Dus je hebt de app al opnieuw geinstalleerd met een reboot van je telefoon na het verwijderen van de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:54:
[...]

Dus je hebt de app al opnieuw geinstalleerd met een reboot van je telefoon na het verwijderen van de app?
Yes, dat schreef ik ook in mijn eerste post.
adamvansanten schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:27:
Uitloggen/inloggen, de app verwijderen en opnieuw installeren (met telefoon restart tussendoor) heb ik al geprobeerd.

[ Voor 30% gewijzigd door adamvansanten op 03-10-2019 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 12:04
Niet alle zenders/series bieden de mogelijkheid om te streamen naar een Chromecast. Terug kijken werkt sowieso niet bij geen enkele zender.

Tip: neem NLZiet als je graag fatsoenlijk TV wil kijken via de Chromecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
GrooV schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:31:
Niet alle zenders/series bieden de mogelijkheid om te streamen naar een Chromecast. Terug kijken werkt sowieso niet bij geen enkele zender.

Tip: neem NLZiet als je graag fatsoenlijk TV wil kijken via de Chromecast
Klopt. Ik heb het vooral getest met de zenders die we vaker kijken (keken) via Chromecast.

NLZiet is inderdaad een goed alternatief. Maar eens naar kijken, bedankt voor de tip. Ik zie wel al dat ik een paar zenders die we vaak kijken daar mis (zoals MTV, TLC, Comedy Central).

[ Voor 8% gewijzigd door adamvansanten op 03-10-2019 12:47 ]

Pagina: 1