Toon posts:

oude pastalaag op CPU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Moet bij het plaatsen van een nieuwe koeler de oude pasta helemaal van de CPU af zijn, er blijft nl. altijd een dun filmlaagje zitten? Zoja, hoe haal je die er dan af zonder iets te beschadigen?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb het er voor de zekerheid afgehaald... of het MOET, dat weet ik niet. Enne... met terpetine. Klein beetje op een nat doekje, mag geen probleem zijn. Overdaad schaad!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Wasbenzine, ik geloof dat terpentine verboden was :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Oeps... helemaal gelijk! |:( What was i thinking, or what wasn't i...) Was zelf ook te lui om de Search effe na te lezen....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 22:26 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Wasbenzine, ik geloof dat terpentine verboden was :)
mijn cpu heeft toch al een pak terpentijn beurten overleefd :Y)

Verwijderd

heb ik ook een vraagje over die pasta. Enig idee waar ik kan lezen hoeveel je moet gebruiken en scheelt dit ook veel met OC'en?

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 23:33 schreef wjcastelijns het volgende:
heb ik ook een vraagje over die pasta. Enig idee waar ik kan lezen hoeveel je moet gebruiken en scheelt dit ook veel met OC'en?
Zo min mogelijk, een beetje handige zoekwoorden in de search invullen komt wel met resultaten.
Pagina: 1