[iPhone] 6s geluid zacht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:41

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuwe (tweedehands) iPhone 6S, maar ik merk dat het geluid hiervan significant zachter is dan van mijn vorige telefoon, de iPhone 6. Zowel bij muziek afspelen, als bij bijv. de wekker is dit irritant zacht, zo ben ik bijv. vanochtend 20 minuten door mijn wekker heen geslapen, wat voorheen echt niet gebeurde.

Nu heb ik uiteraard gezocht, maar buiten een tip dat je onder "muziek" in "instellingen" een "equilizet" zou kunnen inschakelen, niks gevonden, en ook die tip werkt niet, of tenminste, volgens mij heb ik geen optie "muziek" in de instellingen.

Wat wel gebeurd, is dat ik, als ik het volume omhoog zet, ik het schuifbalkje uit zichzelf een klein stukje naar beneden zie gaan.

Weet iemand hoe ik het geluid harder kan zetten? Behalve dus door de volumeknoppen te gebruiken.

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:13

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Ik heb ook een 6s gehad waarbij het geluid zachter werd. Bij mij zaten de roostertjes, waarachter de luidspreker zit, verstopt met stof. Ik heb het opgelost door met een oude tandenborstel de roostertjes schoon te poetsen, daarna was het geluid een stuk harder.
En misschien staat je volume limiet aan onder instellingen > Muziek > Volume limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
ohno_nl schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:06:
Ik heb ook een 6s gehad waarbij het geluid zachter werd. Bij mij zaten de roostertjes, waarachter de luidspreker zit, verstopt met stof. Ik heb het opgelost door met een oude tandenborstel de roostertjes schoon te poetsen, daarna was het geluid een stuk harder.
En misschien staat je volume limiet aan onder instellingen > Muziek > Volume limiet.
Ik heb geen "muziek" onder instellingen. Ik kan in instellingen zoeken, maar daar is geen "muziek"-instelling.

Voor de rest lijken de gaatjes/roostertjes niet verstopt te zijn. Ik blijf het raar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ardana schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:33:
[...]

Ik heb geen "muziek" onder instellingen. Ik kan in instellingen zoeken, maar daar is geen "muziek"-instelling.

Voor de rest lijken de gaatjes/roostertjes niet verstopt te zijn. Ik blijf het raar vinden.
Dan heb je de Muziek App er niet op staan

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Hackus schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:18:
[...]

Dan heb je de Muziek App er niet op staan
Is dat geen standaard-functie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ardana schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:41:
[...]

Is dat geen standaard-functie dan?
Die kun je verwijderen eo kan in reservekopie vergeten zijn ...
Kijk maar of je hem hebt, denk het niet.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:50
Op welke versie van iOS zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Muziek app geïnstalleerd, had ik kennelijk er ooit eens afgegooid omdat ik ruimte tekort kwam.

@oohh Ik draai iOS 13.1.2.

Pagina: 1