Waar koop je een omvormer van netstroom naar DC???

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acsroiaueyncls
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 10-01-2022
Hallo beste mensen van Tweakers,

Ik ben nu al dagen op zoek naar een soort externe voeding die je gewoon in je stopcontact kan steken. Het liefts van 12 volt en met draaiknop aanpasbare ampère (slecht verwoord maar je snapt wat ik bedoel). Ik weet dat ze bestaan want mijn school heeft ze ook, gele bakken waar + en - DC uitkomt. Maar waar koop je dit soort dingen? En het liefts niet te duur? Ik kom alleen maar omvormers tegen voor in de camper ofzo, van DC naar AC, maar dat is nou juist het omgekeerde van wat ik wil!

PS. ik zoek eentje met een maximale P van rond de 350W. Laptopvoeding uit elkaar halen gaat dus niet lukken.

Wie weet hier meer van af? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:33

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zoiets heet een labvoeding. Zoek daar maar eens op :)

Verder is het Shopping Forum niet bedoeld voor dit soort vraagjes. Dus ik doe deze op slot. Maar met bovenstaande tip moet je er wel uit kunnen komen :)

[ Voor 59% gewijzigd door Orion84 op 03-10-2019 09:04 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 21:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Gezien je er niet veel van afweet stel ik de vraag: waar ga je het voor gebruiken?
Volgens mij is wat je zoekt een labvoeding.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:33

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Op slot dus, want dit soort zoekvraagjes horen niet in SF.

Technische vragen over labvoedingen (mocht je die hebben) zijn waarschijnlijk beter op zijn plek in Modding, Mechanica & Elektronica

[ Voor 57% gewijzigd door Orion84 op 03-10-2019 09:05 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.