Welke 19" monitor??

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-05 18:28
na veel zoeken enz. wil ik een van deze monitoren nemen maar welke is het beste??

- Iiyama Vision Master Pro 450
- NEC MultSync FE 950
- Sony CPD E400
- Sony CPD G400

die Sony CPD G400 is wel het duurst iets van 1600 maar als ie echt veel beter is dan de rest neem ik die maar welke moet ik nemen?

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
wil je goed: eizo e.d.
wil je goeie prijs/kwaliteit: iiyama

sony zit er ergens tussenin. dus iets betere kwaliteit dan de iiyama, maar de prijs/kwaliteit is iets slechter

Verwijderd

helemaal mee eens. Als je het geld hebt ga dan zonder twijfelen voor de Iiyama 19" (vlakke beeldbuis). Krijg je absoluut geen spijt van !

-Nox

• POLICE
Ik ga morgen Iiyama ff bellen want volgens mij komen ze met een nieuwe 19" ze hebben een nieuwe 17" misschien komt er dan ook een nieuwe 19" anders neem ik dan gewoon deze

Verwijderd

Nou vertel maar es wat voor nieuwe 19" dat moet zijn dan.

• POLICE
ben net wakker ik ga ze zo bellen en dat laat ik je het wel horen

Verwijderd

Zo te horen ben ik een van de weinige bezitters van een NEC FE950. Ik ben er erg tevreden over; hij is 100% plat, lekker scherp beeld en niet duur. Bij pcpro kwam hij er zeer goed uit.
Ik snap niet waarom de meesten hier niet verder kijken dan iiyama.
Voor PcPro (veel monitor-reviews) kijk hier: http://www.pcpro.co.uk/zteph/search.php3?category=10
Voor nog 2 19" monitor threads: http://gathering.tweakers.net/Forum6/HTML/001626.html
en http://gathering.tweakers.net/Forum6/HTML/001024.html

Suc6 ermee en de groeten, zteph

• POLICE
Die NEC is inderdaad goed ja maar waar kan je hem het goedkoopst halen ik had hem volgens mij ergens voor 1000 piek gezien in de pricewatch staat ie voor 1300

Verwijderd

Voor duizend hollandse guldens? Dat is wel goedkoop. Ik heb hem voor fl. 1259,= bij SWW-Computer gehaald.
Als je zin hebt om naar Amerika te gaan, kan je hem halen voor $434. Da's dus iets meer dan fl.1000,=. Mag je voor mij gelijk een doos vol computer onderdelen meenemen :) Dat spul is daar zoveel goedkoper dan hier :(

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, hij stond er niet tussen, maar iets minder bekend, maar in mijn ogen zeker zo goed is CTX. Ik heb een VL950T en die doet het prima. Zelfde specs als de 19" Iiyama, maar dan voor +/- 950,-. 1600 x 1200 @ 75 Hz enzo is toch best aardig. En nog scherp ook.

Hij is alleen niet volledig vlak, da's wel jammer. Dus als je dat per se wilt kun je idd beter voor de Iiyama gaan, heeft een goede naam en terecht.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Ja, klopt...
Hoor ik laatst weer gezeik van lui, dat ze vinden dat die Ilyama's er oud uit zien??
echt, die yama is top!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 18:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Voor zover ik weet gaat IIyama de hele lijn monitoren vernieuwen. Er komt dus ook een nieuwe 19", alleen dan zul je moeten wachten tot eind dit jaar.

Je kunt dan natuurlijk ook meteen het 23" flatpanel nemen dat ze dan op de markt brengen :)

Verwijderd

Ja, en een 2e hypotheek.

• POLICE
kheb net een mailtje ontvangen van iiyama en die zeggen dat in september/oktober nieuwe 19" monitoren uitkomen dus w8 ik wel ff moet nu ff dan ff een andere monitor proberen te regelen tot die iiyama's uit zijn.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

De CTX is niet helemaal scherp meer, er komen al wat zichtbare blokjes in het scherm. Heb je de centen, ga dan gewoon maar voor een wat duurdere variant.
Pagina: 1