Toon posts:

(wordpress) pricecalculator met payment (ideal)

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Dag lezers, ik ben nieuw op deze forum en hoop van harte dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben namelijk bezig met een website (wordpress) en moet gebruik maken van een soort van contactformulier met verschillende opties. Als je die opties aanklikt dan wordt de prijs ook duurder. Dus eigenlijk een pricecalculator. Nu wil ik dit ook nog combineren met ideal. Er zijn enkele sites die gebruik hiervan maken zoals uitgetypt.nl. Zo staat er bij bestellen dat je opties kan aanvinken en een audio kan toevoegen. Dit moet ik precies hebben! Ik heb nog gezocht naar relevante vragen hierover maar heb hier helaas niks over kunnen vinden. Iemand die mij kan vertellen welke plugin ik hiervoor nodig heb. Ik heb niks kunnen vinden...
Alvast bedankt!

Relevante software en hardware die ik gebruik
wordpress

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2019 00:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens mij zoek jij een webdeveloper die een degelijke webshop voor je in elkaar kan zetten. Of je zoekt een partij die kant-en-klaar webshops levert. Betalingssystemen en beheer van bijbehorende (persoons-) gegevens is geen sinecure.

Het formuliertje zelf is een kwestie van de juiste wordpress-plugin vinden die interactieve 'calculatie'-formulieren kan tonen. Maar daarvoor zou het handig zijn als je gewoon wel de laatste vraag ("Wat ik al gevonden of geprobeerd heb") beantwoord. Anders is het niet meer dan een scriptrequest. ;)

Zoektip: zoeken bij google naar 'wordpress create price calculator'

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey! bedankt voor het snel reageren.Ik stel mijn vraag verkeerd denk ik. De price calculator kan ik vinden maar om dit te combineren met ideal lukt mij niet. Miss dat je mij hiermee kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Nee, daar kan ik niet mee helpen, want ik heb geen verstand van betalingssystemen. ;) Daarvoor adviseer ik toch een betrouwbare partij te zoeken. Er zijn er ook wel die zich in Wordpress laten integreren. Maar lees je verdomde goed in op wat jouw verantwoordelijkheden wat gegevensverwerking en beveiliging betreft daarbij zijn.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 15:25
Volgens mij kan dit wel met Gravity Forms i.c.m. deze iDEAL-plugin

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 00:38:
De price calculator kan ik vinden maar om dit te combineren met ideal lukt mij niet.helpen...
Begin dan eens met aan te geven wát er niet lukt. Dit is niet veel meer dan een Kan iemand even...? topic en dat is dus niet de bedoeling hier ;) Concrete vragen zijn van harte welkom, maar dan zul je dus wel moeten beginnen met laten zien wat je geprobeerd hebt, wat er niet werkt, waarom je denkt dat 't niet werkt etc.

Wil je dat iemand 't voor je doet, dan verwijs ik je naar Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!.

Ik denk dat de beste gang van zaken is dat je even een nieuw topic opent per onze Quickstart; dan beginnen we met een schone lei en als je de quickstart hanteert heb je meteen een vliegende start en komt 't vast goed.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 03-10-2019 09:34 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.