Goedenavond,
Ik ben de hele avond al bezig met het instellen van forwards binnen ons domein dat gehost word bij Office 365. Maar tot mijn grote frustratie krijg ik het niet voor elkaar.
Wat ik graag wil is e-mails automatisch doorsturen naar een extern emailadres.
Bijvoorbeeld doorsturen@eigendomein.nl -> doorsturen@pietjepuk.nl
Echter wil ik dat het interne adres ook bereikbaar is van buitenaf.
Oftewel dat een willekeurige afzender niet weet dat de mail eigenlijk doorgestuurd word.
Daarnaast kan het zijn dat bijvoorbeeld doorsturen2@eigendomein.nl òòk moet worden doorgestuurd naar doorsturen@pietjepuk.nl
Wat ik heb geprobeerd is het aanmaken van een e-mail contactpersoon
Deze gebruikers krijgen echter geen emailadres van ons domein. (logisch!)
Daarna heb ik geprobeerd om e-mailgebruikers aan te maken (onder contactpersonen)
Dit werkt goed, echter als ik doorsturen@pietjepuk later toevoeg bij een tweede adres, dan komt de foutmelding dat het SMTP reeds in gebruik is.
Heeft iemand een advies hoe ik dit kan oplossen?
Alvast hartelijk dank!!
Ik ben de hele avond al bezig met het instellen van forwards binnen ons domein dat gehost word bij Office 365. Maar tot mijn grote frustratie krijg ik het niet voor elkaar.

Wat ik graag wil is e-mails automatisch doorsturen naar een extern emailadres.
Bijvoorbeeld doorsturen@eigendomein.nl -> doorsturen@pietjepuk.nl
Echter wil ik dat het interne adres ook bereikbaar is van buitenaf.
Oftewel dat een willekeurige afzender niet weet dat de mail eigenlijk doorgestuurd word.
Daarnaast kan het zijn dat bijvoorbeeld doorsturen2@eigendomein.nl òòk moet worden doorgestuurd naar doorsturen@pietjepuk.nl
Wat ik heb geprobeerd is het aanmaken van een e-mail contactpersoon
Deze gebruikers krijgen echter geen emailadres van ons domein. (logisch!)
Daarna heb ik geprobeerd om e-mailgebruikers aan te maken (onder contactpersonen)
Dit werkt goed, echter als ik doorsturen@pietjepuk later toevoeg bij een tweede adres, dan komt de foutmelding dat het SMTP reeds in gebruik is.
Heeft iemand een advies hoe ik dit kan oplossen?
Alvast hartelijk dank!!