Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cedric123
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-11-2023
Mijn bereik is de laatste tijd super slecht! Dingen verzenden niet met 4g en ontvangen lukt dan ook niet. Ik heb dan 1-2 streepjes bereik, meer krijg ik de laatste tijd niet meer.
...

Ik heb een Samsung galaxy s8.
...

Paar weken terug had ik al problemen met de simkaart dat hij telkens aan het disconnecten was. Dat is opgelost door heb eruit te halen en erin te doen. Daarna is mijn bereik telkens slechter geworden en heb ik vaak dat ik gewoon 4g heb, maar dat niks werkt dan.

Alvast bedankt voor de antwoorden.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

En als je het met een andere telefoon test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een Android toestel, dus verhuis ik je topic even van OSP naar AND.

Verder voldoet je openingspost momenteel niet aan de wensen / eisen die we er aan stellen. Zo is het verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent. Daarnaast is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart.

Wil je dus even je openingspost aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb een s8+, en mijn ontvangst is ook zeer matig. Vooral op plaatsen waar het signaal wat zwakker wordt, gooit ie hem meteen op Edge. En blijft dan vaak hangen op deze stand. Door vliegtuigmodus in, en weer uit te schakelen, springt ie direct weer op 4g+ en kan ik weer verder. En dit is altijd al zo geweest.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF